Ah wat jammer! Ik ga eens kijken naar die polish cloth, dank je!
Huh weg Maar je had net een paar eerste piercings gezet. Ga je ergens anders verder?
Ik heb ontslag genomen, samen met twee collega’s. De situatie daar was voor ons niet meer te doen.
M’n apprenticeship is (samen met m’n leuke collega’s en het leuke werk) datgene wat me daar hield. Maar daar zijn wel wat alternatieven voor. Dus die ga ik zeker op een andere manier voortzetten!
Is het geanodiseerd titanium? Of waar heb je het vandaan?
Ah wat jammer! Zijn er ook vaste piercers die ook ontslag hebben genomen?
Hoop dat je snel weer iets leuks vind.
Yes, een vaste piercer (en eentje al eerder dit jaar) en tatoeëerder.
Ik ben er van overtuigd dat het goed komt! Nu even bijkomen van deze shitshow
@betty zilver kan oxideren inderdaad. Dus dat kun je gewoon oppoetsen zoals hierboven werd besproken!
Ik heb een kraakbeenpiercing en er blijft een bult/blaar op zitten. Snachts ga ik er toch vaak op liggen waardoor de bult groter wordt, piercing ‘klem’ zit en gaat irriteren, en bult dus niet weg gaat. Een langer staafje leidt tot stoten en bewegen en dus ook irriteren. Vanmorgen was het weer zover dus heb besloten hem er nu even uit te halen om hopelijk alles weer rustig te krijgen. Kan ik de piercing over een tijdje weer opnieuw laten doorprikken of moet ik deze toch proberen ‘open’ te houden?
Sterker nog… als je er tegen kan om jezelf wat aan te doen kun je ‘m er ook zelf weer doordrukken. Het gaatje in je kraakbeen heelt namelijk niet, dus je hoeft de piercing alleen door de huid te duwen (als je durft)
Zo heb ik mijn helix na een decennium weer teruggekregen. Was wel een eh… bijzondere ervaring. Ik las op the internets dat het kon en dat klopt dus
Ik zou hem gewoon nu terugplaatsen en gaan slapen met een grote haarklem aan deze kant van je hoofd zodat je er niet op kan gaan liggen. Zo gauw je dat sieraad terug in je oor hebt loop je weer tegen hetzelfde probleem aan.
Bedankt maar dat werkt helaas niet (maak die los in m’n slaap, zelfde als ik een knot maak aan die kant). Toen de piercing was geheeld heb ik er trouwens zonder problemen op geslapen, maar er is door stoten met een lang staafje een bult op gekomen en die bult gooit nu telkens roet in het eten…
@Daria Thanks, zo heb ik een oude helix inderdaad ook eens zelf doorgeprikt maar goed om te weten dat het dan alleen om de huid gaat en het kraakbeen open blijft !
Op een reiskussentje slapen met je oor in het gat! Dat werkt goed!
Ik ga over 3 weken een Daith piercing laten zetten!
Hoi! Ik moet over een tijdje naar de kaakchirurg, en nu las ik dat voor het maken van de röntgenfoto piercings moeten verwijderd. Ik heb sinds meer dan 1 jaar een rook piercing, maar ik heb deze er nog nooit uitgehaald en vind het eerlijk gezegd een eng idee om hem eruit te moeten halen en er zelf weer in doen. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik las ook dat piercings snel weer kunnen dichtgroeien. Kortom, ik maak me meer zorgen om mijn piercing dan de kaakchirurg heeft iemand tips?
Volgens mij kan je bij veel piercingshops er een plastic tijdelijke piercing in laten zetten voor dit soort dingen?
Ik kreeg hem er laatst (ik heb hem nu zo’n drie jaar) met geen mogelijkheid meer in met zo’n bot ringetje/staafje, dus zou zeker naar de shop gaan om er tijdelijk iets anders in te laten zetten.
Oh ik heb echt zoveel zin in een nieuwe piercing. Wil graag een daith laten zetten, maar vraag me echt af of dat geen kreng is qua genezing hahaha
Ik krijg zaterdag m’n daith! Heb er echt zin in
Ja goeie vraag wel, ik heb hetzelfde! Kan m’n lobe piercings er wel uithalen maar m’n rook en daith echt niet.
Bij mij is m’n daith tot nu toe de makkelijkste qua genezing! Veel makkelijker dan m’n helix en m’n forward helix.
Oeh oke dat is wel fijn om te weten! Mijn tragus ging echt een beetje moeizaam namelijk hahaha, dus was een beetje bang dat de daith nog erger zou zijn