In juni mijn tragus piercing laten zetten maar blijft echt steeds een vochtbultje terugkomen. Ik zie nu zelfs een blauw plekje erin. Zou dit een soort bloeduitstorting zijn? Ik doe dagelijks een zeezout badje. Iemand een idee?
En @Ivory: bedankt voor de tips! Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik heb een afspraak gemaakt bij een piercer die er een tijdelijke andere piercing in gaat zetten. Misschien kan dat jou ook @crazyplantlady ?
Jaa ik hoop eigenlijk dat iemand zegt: je hoeft de piercings er niet uit te halen bij de kaakchirurg haha, maar dat is misschien ijdele hoop. Heb een beetje een trauma aan m’n daith verwisselen (had er eerst een net iets te krap ringetje in wat toen gewisseld moest worden en het was echt supergevoelig nog, OMG wat een pijn was dat).
Maar misschien toch maar verwisselen dan…
Nee helemaal niet, je slaapt er niet op en blijft er ook niet zomaar met je borstel in haken, maar je kan geen oortjes voor muziek meer dragen
Oh dat is echt top! Ik kan nog wel oordopjes dragen voor het slapen toch? Van die waxdingetjes. Bij mn tragus lukte dat namelijk wel
hahaha fuck it heb een afspraak ingepland voor zaterdag
Geen idee, die draag ik nooit
Komt goed, ik ga ervoor!
Ik kan nog wel muziek oordoppen in met mn Daith, maar miss ligt dat aan het oor of aan de piercing
Ik heb nu wel echt dikke vochtbultjes bij m’n Daith, maar die van m’n helix is eindelijk weg
Dankjewel! ik ga ze bestellen
Ik kon het nooit en heb hem 7 jaar gehad met meerdere oordoppen en piercings haha
Hebben jullie misschien foto’s van jullie daiths? Ben benieuwd hoe het eruit ziet bij jullie hahaha, omdat ik ze altijd tof vind.
Ik twijfel of het mooi staat in dit oor, omdat ik er ook al een tragus heb. Kan dat of zal ik het in het andere oor doen (waar enkel een helix zit)
Kan wel vind ik, maar misschien in het andere oor ook wel mooi als je daar alleen een helix hebt. Ik zou in dit oor ook een conch of rook wel mooi vinden! Leuk dat sieraadje in je tragus!
Ja een conch lijkt me ook super gaaf!
Oeh die rook is mooi bij jou zeg. Je hebt echt mooie sieraadjes, wauw
Denk dat ie bij jou heel tof gaat staan! Maar kan me ook voorstellen dat je het misschien te dicht op elkaar vind. Maar dat kan je altijd nog aan de piercer vragen.
Oooooh jij hebt echt zo’n sieraadje die ik ook echt tof vind. Je forward helix is ook leuk, die staat ook nog op mn planning voor … ooit hahaha
Ja goeie, ik ga het gewoon even vragen wat zij vindt!
Ohh haha ja misschien heb ik gewoon een groot oorgat
Hahaha ja wie weet! Ik heb hem eruit gehaald nu
& @crazyplantlady Ik heb drie weken geleden bij de kaakchirurg foto’s laten maken en moest eigenlijk alleen mijn piercings uit mijn oorlel halen. Helix mocht blijven zitten, dus wellicht mag dat bij jouw piercing ook wel gezien de rook ook best hoog in het oor zit!
Ik heb gebeld en het is inderdaad geen probleem! Nu die piercing afspraak maar omzetten naar het laten zetten van een nieuwe piercing na de kaakchirurg