@PuzzleandGaze normaal zou ik zeggen dat je het beste silliconen o-ringen zou kunnen gebruiken maar ik weet niet of je tegen sillicone kan en of dat fijn is in je mond. Anders zou je misschien een tijdje een glad ringetje kunnen dragen maar als je het steentje juist zo mooi vind dan is dat ook niet echt een oplossing. Hoop in ieder geval dat er wat aan gedaan kan worden want vind hem je wel heel tof staan.
Ik heb 10! En dan zit ie er goed omheen, niet te strak. Maar het zal wrs aan je oor liggen welk formaat jij moet nemen.
Dat hangt echt van je oor af. Heb zelf een piepklein oortje maar hij is heel erg gekromd, mijn andere oor kromt veel minder. Bij de ene heb ik een diameter van 10 terwijl de andere een diameter van 14 heeft.
Ik heb 9mm en dan zit 'ie nog vrij ruim! Verschilt inderdaad heeel erg per persoon. Misschien kun je aan je piercer vragen voor een indicatie?
wel ruim een half jaar, maar dat komt echt honderd procent doordat ik er steeds aan zat te friemelen
Ik kan eindelijk mijn neuspiercing verwisselen, maar het ringetje zit vast en krijg het met geen mogelijkheid los.
Zou ik even door je piercer laten beoordelen! Piercings genezen van buiten naar binnen, dus als het er van buiten goed uitziet betekent het niet per se dat het aan de binnenkant al helemaal genezen is. Zou sowieso even wachten tot het vochtbultje helemaal weg is.
Mweh één van mijn tepelpiercings heeft een te klein staafje. Hoop dat de piercingshop hier morgen open is. Kan wel gratis laten doen bij waar ik het heb laten zetten maar moet ik alsnog een uur (heen) reizen en reiskosten dus ben ik waarschijnlijk net zoveel kwijt.
Ik heb altijd gewone oorbellen. Dan heb ik veel meer om uit te kiezen en zijn ook gunstiger qua prijs. Daarnaast wil ik altijd setjes maken met m’n piercings en gewone oorbellen dus dan moet ik wel alles uit dezelfde categorie kiezen of het wordt helemaal zon gepuzzel. Maargoed heb dat al jaren, weer niet of er nog piercings doorheen passen. Denk het eerlijk gezegd niet maar ook geen behoefte aan.
oh nee ik bedoelde niet een nieuw sieraad! laat deze er nog gewoon inzitten. maar mag van mezelf pas een nieuwe piercing (op een andere plek) als de nieuwste genezen is
Ohhh haha ik schrok al een beetje, sorry! En ja een nieuwe piercing kan sowieso
Hee @Egel, miste je al op dit forum Denk niet dat ik sillicone daar heel mooi vind. Ik ben nog steeds niet naar een piercingshop geweest maar ik ga het snel doen voor een subtieler balletje erin, dan blijft die misschien wel zitten. Dankjewel!
Super lief, ik miste jou ook. Gelukkig heb je insta. Sillconen o-ringen zijn piepkleine rubberen bandjes die om je sieraad schuift en die zorgen er voor dat je sieraad niet verschuift. Bij je smiley zou je de o-ringen bovenaan, in de buurt van je tandvlees kunnen schuiven en zo zorgen ze ervoor dat het balletje onderaan altijd recht blijft hangen. Je koopt ze in de diameter van je sieraad en je zou ze zelfs niet moeten zien als je lacht. Je houd dus gewoon het sieraad in wat je nu in hebt https://www.alloverpiercings.com/60050-10-spare-o-rings
Dat hangt van de dikte van je oor af. Als je het niet zeker weet zou ik eens naar een piercer gaan en daar vragen hoeveel mm je moet hebben. De meeste piercings zijn 1.2 dik maar dan nog heb ik geen idee hoe lang hij zou moeten zijn.
Waarom wil je trouwens een gebogen staafje, dat lijkt mij alleen maar onhandig. Je ziet alleen maar twee balletjes, dan kan je volgens mij beter een recht staafje nemen.
Als je beide bolletjes wil zien kan je beter een horseshoe nemen, dan heb je een open rondje en dan zie je beide bolletjes. Dat is zo’n ding wat vaak in een septum word gedragen. Bij een gebogen staafje zit het gebogen gedeelte in je oor, daar zie je niets van tenzij hij super lang is en er uit hangt maar dat zit niet prettig omdat dan alle druk op je bovenste bolletje zit. Als je weet wat je wil dan is het handiger om gewoon een plaatje mee te nemen en vanuit daar te werken. Laat je het zien als er een nieuw sieraad in zit?
Je daith eruit voor een sollicitatie?? Dat ding zie je toch nooit zitten? Volgens mij weten mijn vader en broertje niet eens dat ik een daith heb haha
Behalve als je je haar in z’n geheel los hebt zie je 'm toch makkelijk? En zelfs als je je haar helemaal los hebt en toevallig even achter je oor doet al. Laat staan als je het in een staart hebt of half los. Begrijp dus wel dat je hem er voor sommige banen uit moet halen als het niet zichtbaar mag zijn.
Ik denk er over na een conch piercing te nemen maar klopt het dat je altijd met een knopje start? Ik wil heel graag een ringetje en vind een knopje spuuglelijk dus als het verplicht is dan denk ik zelfs dat ik het er bij laat zitten. Of zijn er meiden die bij het zetten wel direct een ringetje hebben laten plaatsen?
Lijkt me dat als je met een groot ringetje start het ook wel kan toch?