Piercingtopic

Ik draag ook van die ohropax (? Ofzo) wax oordopjes, vind het wel fijn om ze te halveren en dan gaat het prima met daith

Ja die heb ik ook inderdaad! Ik halveer ze ook altijd vanwege mn tragus, maar fijn dat dat igg wel gewoon kan! Kan echt niet zonder die dingen hahaha

2 likes

ik voel me nu echt een dinosaur omdat ik een herinnering heb aan dat jij een daith liet zetten

@Maestoso ik draag ook gewoon oordoppen met mn daith.

Saaie oren

3 likes

2014 was dat!

Ik hoop ook echt dat ik nog oordoppen in kan als m’n Daith is gezet.
M’n vriend snurkt nogal en kan echt niet slapen zonder oordopjes.

Ik vind een daith juist supertof icm een tragus, dit is mijn oor:

7 likes

Dragen van oordoppen wordt sowieso zwaar afgeraden tijdens de genezingsperiode ivm de druk op je piercing, maar ook alle bacteriën die zo lekker kunnen broeien.

Ja ik weet het :cry: ik kan alleen écht niet zonder slapen, maar ik beloof niet te gaan piepen als ze ontsteken

Ik heb net even gebeld naar de kaakchirurg maar ze moeten er in dit ziekenhuis wel allemaal uit helaas!

1 like

Weg

1 like

image

Rook zit er in, is wel m’n bloederigste piercing tot nu toe

12 likes

Oeh vind het niet zo gek dat 'ie zo bloederig is, hij is niet echt top geplaatst tbh :cold_sweat:

1 like

Hoe bedoel je?

Hij is te verticaal geplaatst en te ver richting je helix. Dus hij hoort dichter richting je hoofd te zitten en de onderkant/uitgang van je piercing hoort meer naar achteren te zitten als het ware, zodat het echt door de hele ‘richel’ van je oor gaat.

Dit is een goed voorbeeld van een correct geplaatste rook:
afbeelding

4 likes

Screenshot_20210424-142759_Instagram

Daith zit er in!

19 likes

Hahahahahha kanonnen hij deed wel zeer hoor, maar heb schijnbaar een klein oortje, dus hij moest best diep gezet worden

image

6 likes

Bij mij paste het ook maar net! Ook kleine oren. Vond de pijn best meevallen eigenlijk, maar misschien heb ik geluk gehad haha.

Hij moet sowieso wel diep gezet worden hoor! :blush: Heel veel daiths worden juist niet diep genoeg gezet waardoor ze gaan uitgroeien etc. Dus qua plaatsing is dit wat je wilt!

Oooh top! Ben blij om te horen dat hij dus goed zit dan hahaha.

@Espoir Ja bij mij was het wat friemelen soms, dus dat deed een beetje zeer, vond mn tragus toch minder vervelend eigenlijk

1 like

Heb zaterdag een daith laten zetten, maar het ringetje was kapot gegaan met erin zetten en daardoor zit hij los. Door de zwelling kon ze hem er niet uithalen, dus krijg ik van de week een nieuwe, maar ik ben nu zo bang dat hij eruit valt. Het is een clickringetje, dus als ik mn hoofd beweeg, voel je dat dingetje open klikken. Hierdoor zit ik er best wel regelmatig aan en zit mn oor echt een beetje te zeuren. Hadden jullie ook een ‘zeurend’ oor?