Ik ook nog nooit
Maar ik heb wel eens andere staafjes zelf erin gedaan (helix en tragus) die iets korter waren, maar ze sluiten nog steeds niet helemaal precies aan, maar ze zitten prima.
Ik heb ook een forward helix die volgens mij heel raar is gezet van boven naar beneden met een staafje met 2 bolletjes (ik weet niet of dat normaal is, ik had er zelf een platte in gedaan maar wie ben ik). Genezing duurde jaren door vocht/pus bultjes maar inmiddels ook al jaren gewoon geen problemen mee. Maar dus ook nooit gewisseld. De eerste jaren was het misschien maar goed ook omdat die toen regelmatig ontstak en dikker werd. Nu zou er best een mooier en kleiner staafje in kunnen.

Als voorbeeld hier wordt die horizontaal gezet en bij mij zit het onderste bolletje in de holte waar zeg maar een rook-piercing gezet wordt. Al ligt het natuurlijk ook aan de vorm van je oor.
Hierbij weer ff een note aan mezelf om een keer mijn forward helix te vervangen 

hoe is dat bij anderen? Of halen jullie dat ringetje er iedere nacht uit? Lijkt me zoveel gedoe, moet echt even priegelen voor ik die vast krijg.
.