Ere wie ere toekomt: ik heb dat weer ooit geleerd van @Radio
Ik weet niet of ik iets raar zeg maar ik dacht dat Daith niet met curved barbell mocht. Edit: Ben in de war!
Verder wel nice! Vond je het pijn doen?
Ahh oke wist ik niet, vind het eigenlijk wel mooier dan een ringetje met balletje. Ben blij als ik mijne mag verwisselen voor een mooie piercing.
Ja die pijn is apart he, voor je gevoel duurt het een eeuwigheid voordat ie er doorheen is!
Wow jullie hadden echt gelijk, mn daith piercing is zó makkelijk met genezen. Heb er echt geen last van, doet geen zeer (ja wel als ik eraan ga zitten natuurlijk) en heb enkel wat vochtkorstjes 's ochtends.
Dus thanks voor het overhalen, want hij is echt top
Titanium kun je volgens mij idd geen reactie op krijgen. Als je naar een goede piercer gaat gebruiken die ook kwalitatieve materialen. Je kunt ook nog voor witgoud gaan als je graag zilverkleurig zou willen. Wel direct heel duur haha
Volgens mij is de kans op een bloemkool oor ook niet zo groot/nauwelijks aanwezig als je het door een goede piercer laat zetten!
Ik heb vandaag een septum laten zetten en twijfel of hij echt vet scheef gezet is, of dat het aan de zwelling ligt. De linkerkant staat steeds meer naar voren, ik kan hem wel recht zetten maar als ik erna beweeg dan schuift hij weer terug. Heeft iemand hier er meer verstand van? Charmante neusfotos in de spoiler haha.
Ik ben een leek en geen piercer maar ik dacht dit bij mij in het begin ook
Had het bij mij doordat er van binnen korstjes zaten waardoor die scheef ging zitten
Als ik m goed schoon maakte kon ik m weer recht doen
Maar nogmaals ik heb er verder geen verstand van
Haha oke een vriend van mij zegt dat hij ook dit had. Dit geeft mij wel wat hoop dat het recht trekt.
Eh mag ik een foto van je hoofd aub in dm? We zijn steeds meer twins
Haha komt wel goed denk ik hoor
Ik merkte het na het schoonmaken gelijk dat die weer goed zat en op moment dat er een korstje zat scheef ging zitten
Je profiel is verborgen!!
Gvd
Ik heb een septum laten zetten in mondkapjestijd en geen last of gekke dingen
Mijn vriend heeft pas een knopje laten zetten ipv ringetje omdat de piercingshop het ook echt afraadde vanwege het mondkapje icm het genezingsproces. Met knopje heeft hij nul last (en draagt altijd op werk een mondkapje)
Geen idee, het is een neuspiercing dus ik dacht ik deel mijn ervaring
Heeft er iemand hier ervaring met Malaya Piercings in IJmuiden? Is dit een goede piercer?
@Radio misschien?
Dit is iets meer in de buurt voor mij dan Kanpatha of D2W piercings.
Is het eigenlijk raar dat als je een piercing wil laten zetten je zelf een sieraad meeneemt?
Zelf sieraden meenemen is eigenlijk niet mogelijk bij een goede shop. Of het moet bij de shop zelf zijn gekocht natuurlijk. Sieraden moeten van goede kwaliteit zijn, een bepaalde samenstelling hebben, Mill certificaat beschikken en dus natuurlijk geschikt zijn voor de piercing die je wilt laten zetten. Als piercer wil je ook je kwaliteit kunnen waarborgen en een piercing afleveren die kans van slagen heeft.
Malaya vind ik technisch niet heel top, en gebruikt ook lagere kwaliteit sieraden. Zou ik niet aanraden persoonlijk. Waar woon je in de buurt? Misschien kan ik je wat anders adviseren.
Ah top heel erg bedankt voor je reactie! Ik sla Malaya dan over.
Ik woon zelf in *. En vind het niet erg om iets te reizen met de auto maar Amsterdam is gewoon wat minder voor mij.
Hm, m’n alternatieven zouden Den Haag of Utrecht zijn maar dat is niet echt dichterbij
Ah ja jammer! Nouja misschien dan toch maar weer eens naar Amsterdam.