Een van m’n beste vriendinnen (en also mentor) werkt nu ook bij Kanpatha
https://instagram.com/ava.aurum
Ja dat zag ik dat hij nu iemand extra heeft! Ik heb mijn tragus en flat helix bij D2W laten zetten maar ik denk dat mijn volgende piercings dan bij Kanpatha gezet gaan worden.
Ik vind wel altijd het aanbod qua sieraden bij D2W of Classic Ink wel heel erg groot en fijn (goud goud goud).
Eva is wel echt zelfstandig daar, dus geen werknemer van RJ! Dus ze doet ook net andere dingen, en ze gaat ook een andere collectie aan sieraden aanbieden. Je kunt haar Instagram ff in de gaten houden voor nieuwtjes omtrent sieraden.
Ik kan je wel vertellen dat de collectie bij D2W en Classic niet echt top is atm vanwege de hele Corona tegenslag. Daar heb ik hard voor geprobeerd te strijden, maar mocht niet baten destijds. Maar goed ik ben natuurlijk sowieso meer team Eva, nadat we bij Classic/D2W ontslag hebben genomen haha.
RJ is trouwens ook continu bezig met zelf nieuwe gouden dingen maken dus zijn collectie breidt ook flink uit!
Heb je ooit eigenlijk verteld wat er gebeurd is waarom jullie allemaal ontslag hebben genomen? Lijkt me heftig.
Haha in het kort wel. Maar het komt erop neer dat veel van ons zich vooral een beetje voelden alsof we in een abusive household vast zaten, emotioneel gezien dan. Ben zelfs weleens bijna ontslagen door een meme op mijn privé Instagram omdat mijn baas daaruit concludeerde dat ik ‘Bill Gates aanhanger’ ben en zulke mensen wilde ze niet in haar winkel hebben. Want Bill Gates is een kindermoordenaar!!!11
Daarnaast is de eigenaresse Moederhart aanhanger, Trump supporter, demonstreert op het Museumplein en is anti-vaccinatie en mondkapjes. In een piercing- en tattooshop vind ik dat het ten eerste zo hygiënisch mogelijk moet zijn (en dat is het zonder mondkapje gewoon niet), en ten tweede moet het een neutrale plek zijn waar iedereen zich welkom voelt. De Moederhart poster die zij had opgehangen voorin de winkel op het raam hadden we weggehaald omdat klanten zich er (begrijpelijk!) onprettig door voelden. Hier hebben we toen netjes een berichtje over gestuurd (met de nadruk op professionaliteit natuurlijk) en toen is de eigenaresse helemaal tegen ons geflipt in het bijzijn van een klant. Wij waren namelijk het probleem van de maatschappij, mijn collega met dochter was een verschrikkelijke moeder omdat ze Moederhart niet steunde etc. Het was gewoon echt. Niet. Pretty. De manier waarop ze tekeer ging was echt een beetje freaky en vooral heel respectloos. Dat was voor ons de druppel, uiteraard waren er nog veel meer dingen die niet okee waren. Er zijn in het afgelopen jaar (sinds Corona, go figure) zo’n 10 mensen vertrokken.
En mijn apprenticeship is altijd een beetje een zoethoudertje geweest zonder dat ze me echt is gaan opleiden, dus mijn collega heeft toen mijn apprenticeship opgepakt en met hem ga ik nu ook verder
Einde bericht
Had deze post over het hoofd gezien, maar ja, deze zit scheef. Ik snap waar de fout ontstaan is (je middenschotje is niet symmetrisch), maar een goede piercer moet hier wel mee om kunnen gaan. Ik zou absoluut teruggaan!
Ah echt heel erg bedankt. Ik vind het echt supertof dat je altijd de moeite neemt om op iedereens vragen te reageren in dit topic!
Ik ben haar gaan volgen op insta en hopelijk kan ik hier binnenkort posten dat ik weer een nieuwe piercing heb haha.
Oh shit, wat balen. Bedankt voor je reactie!
Wow wat een verhaal! Dat sommige mensen zo hun personeel überhaupt kunnen behandelen.
Mijn vaste piercer zit bij beide shops (als ze er überhaupt nog zit ondertussen )
maar alleen al door jou verhaal denk ik doei zoek voortaan wel een andere shop als de eigenaresse zo is…
Hoi @Radio heb jij aanraders voor een goede shop in Utrecht? Jij bent zo kundig dus ik ben wel benieuwd
Jeetje wat een heftig verhaal! Klinkt echt als een heel ongezonde werksfeer. Echt goed dat jullie er zijn weggegaan! En superfijn dat je je apprenticeship ergens anders kan afmaken
Tom van piercingstudio Utrecht
Als je het over Joan hebt… Die zit nu in Utrecht bij Le Sting die hierboven genoemd wordt!
@ZusjevanJoost lief! Le Sting in Utrecht dus. Zitten meerdere hele kundige piercers.
Haha nee bedoel ann
Die heeft mijn tepelpiercings ook gezet en is serieus zo lief!
Oh ja Ann is superlief zij zit er nog!
Zij heeft een hele tijd terug mijn tepelpiercing gezet en ik ben echt fan van haar!!
Ik heb een neuspiercing ringetje en septum beide laten zetten tijdens corona en werk de hele dag met een mondkapje op. Van mijn neuspiercing had ik amper last, maar ik merk nu met mijn septum wel dat het pijnlijker is doordat de druk van het mondkapje vooral vooraan de neus staat.
Nou het is zover; morgen staat de kaakchirurg gepland dus m’n oren zijn helemaal leeg. Zo gek!!
M’n daith is na 2 jaar nog steeds niet helemaal geheeld alleen (de huid niet), dus ze gaat straks een groter ringetje terugzetten zodat hopelijk m’n huid dan ook herstelt en hij eiiiindelijk genezen is
@Radio ben je toevallig bekend met Rings of Pleasure in Haarlem? Die man doet het al heel lang en overweeg daar mijn volgende te zetten