Hoi!
Ik heb een vraag. Sinds een tijdje heb ik een aantal piercings waar ik heel blij mee ben, waaronder een daith en tragus (beide in ander oor). Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met oordopjes die fijn zitten om muziek te luisteren tijdens sporten. Ben niet zo enorm dan van koptelefoons dus vandaar de vraag. Heeft iemand voor mij de gouden tip? Groetjes!
Heeft iemand enig idee waar ik zo’n soort hangertje kan vinden? Heb het aan de persoon zelf gevraagd maar is gekocht in New York (op de website van de winkel staat het hangertje niet en ze reageren niet op mijn email helaas. Ook heb ik Etsy al geprobeerd met verschillende zoektermen.
Het merk Sacred Symbols maakt dit soort dingen, en ik kan het ook voor je maken, maar voorlopig heb ik daar even geen tijd voor.
Een vriendin van mij heeft deze gemaakt, van goud (niet verguld!) en toermalijn. Als het goed is, is 'ie nog niet verkocht:
Aah top! Bedankt voor de info. Die van je vriendin is mooi maar ben niet zo’n fan van het langere kettingje eraan. En jammer dat jij geen tijd hebt! Ga internet maar weer eens afstruinen nu ik het merk weet! Dankjewel!
Advies gevraagd. Ik heb twee oorgaatjes, alleen is mijn eerste oorgaatje ooit veel te hoog geschoten (vind ik). Ik heb ook wel erg grote oorlellen:sweat_smile: nu zit ik al een tijdje te denken om een nieuw gaatje er bij te schieten, onder mijn eerste gaatje. Of er onder, maar dan meer naar voren. Wat is jullie mening. Of moet ik het gewoon zo laten. Bijgevoegd in spoiler foto.
Hahah, nee het zal wel niet. Was meer een grapje omdat er een oor zo pontificaal in beeld kwam
Nee hij groeit helaas niet meer dicht. Ik zat ook nog aan een gaatje te denken onder, maar dan in het midden.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb me ingelezen en ze besteld. Ze zitten super, nergens last van en gaat niet irriteren
Wiezewasjes heeft zulke hangertjes en etsy staat er vol mee.
Ik heb Etsy wel 5 avonden helemaal doorgescrolled maar dan zit er vaak een draadje aan als connector en dat vind ik niet mooi. Maar bedankt voor de tip! Wiezewasjes had ik nog niet bekeken!
Bedankt voor de tip! Ik ga er weer een avondje voor zitten haha
Wat is een goede piercingshop in Den Haag?
Soesha!
Wanneer kun je?
Zou ik jou een dm mogen sturen met een vraag over mijn neuspiercing?
Ja hoor, dat mag altijd! Ik ben alleen vaak niet zo snel met antwoorden
Ik ga meestal bij timeless tattoo & piercing, ik vind het fijne mensen en heb met mijn neuspiercing en helix geen vochtbulten/ontstekingen gehad. Kreeg ook goede informatie e.d.
Heb vorige week een helix laten zetten. Weet iemand of je er wel weer op mag slapen als het staafje is verwisseld voor een kortere?
Ik neem aan van wel, maar ik slaap ook al twee of drie jaar op die van mij met een half lang staafje
Het beste is om er pas op te slapen als het genezen is. Want druk op je piercing (dus erop slapen) kan je piercing nog steeds irriteren. Maar het kan wel minder kwaad als er een kort staafje in zit (want met een lang staafje echt grote kans op scheef groeien etc).
Thanks, daar werd ik inderdaad al voor gewaarschuwd door de piercer. Ben wel blij dat er nu een groter staafje inzit, want hij is nu wat opgezwollen. Ik ga na 6 weken terug om te kijken of er een korter staafje in kan.