Je weet dat de enige juiste manier om een daith te piercen met een ring is (oké, of een CBB)?
Zolang het geen seamless ring (of soortgelijke ring) is uiteraard. Wat betreft shops kan ik je Mastilo in Ede en One Spirit Collective in Arnhem aanraden.
@Maestoso healing discs zijn sowieso no bueno, omdat ze de echte oorzaak niet weghalen (en er kan meer vuil onder verzamelen). Er kunnen veel redenen zijn voor die vochtbulten, waaronder de lage kwaliteit van je sieraad
maar ik zie ook vaak dat daiths te vochtig blijven, omdat het goed droogdeppen natuurlijk erg lastig is op die plek. Dus nadat je je steriele zoutspray hebt weggespoeld en drooggedept kan ik je aanraden het goed na te drogen met de föhn op een zachte stand.
@lisaanna sowieso denk ik dat een staafje je piercing veel rust gaat brengen. Maar ik zou vooral je piercing eens laten checken door een goede piercer. Het feit dat 'ie een lange tijd heel geïrriteerd is en je er ook op hebt geslapen, kan ook betekenen dat je piercing inmiddels gemigreerd is en wellicht beter in z’n geheel verwijderd kan worden.