Piercingtopic

Goeie tip! Doen we dat niet haha. Queen of rings doen? Of heb je andere tips? Wil een high lobe en 3e gaatje. Dus niet iets heel bijzonders…

Ik ben zelf niet echt fan van QoR - lage kwaliteit sieraden en qua hygiëne etc erg twijfelachtig. Ze schieten namelijk ook gaatjes en dat is best wel een dikke nee imo.

Wil je per se terecht in Rotterdam? Of is even reizen ook goed?

1 like

Het liefst in Rotterdam! Maar daar zijn de opties snel op denk ik dan?

Ik wil graag mijn neuspiercing ‘terug’ (dichtgegroeid na operatie en vergeten siliconen staafje in te doen). Dus maar even in dit topic zitten scrollen. Vermoed dat ik snel een afspraak bij Eva ga inplannen :smiley: Oh wacht zie nu geen neus als optie bij de boekingen staan… Andere tips in Amsterdam zijn zeer zeker welkom :slight_smile:

Queen of Rings is gewoon prima hoor!
Omdat één iemand er geen fan van is, is het niet gelijk een slechte shop :stuck_out_tongue:

1 like

Ik snap dat het prima is maar @Radio is iemand die er veel verstand van heeft. Ik volg graag haar advies op omdat ik met eerdere oorpiercings problemen heb gehad en dat nu dus niet meer wil. Dus ik sla de “prima” shop dan liever even over!

1 like

Ik vind het eerder naïef om het advies van 1 professional op een forum op te volgen maar goed

1 like

Eva doet momenteel nog niks onder het mondkapje inderdaad! Volgens mij doet Kanpatha dat wel, dus je kunt eventueel hem ook contacteren :blush:

@Xiomara feitelijk gezien is het gewoon geen kwalitatief hoogwaardige shop. En dat is niet alleen omdat ik het zeg, maar ook omdat de informatie die ik daar over deel goed onderbouwd is door kennis/ervaring van andere professionals.

Je kunt wat je zegt natuurlijk ook omdraaien - omdat er één iemand wel fan is, is het niet gelijk een goede shop :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar zie naar een veilige en schone shop gaan een beetje als het rijden met een gordel om: Het consensus is dat met een gordel om autorijden veilig is, en 9 van de 10 keer dat iemand dat niet doet gaat dat toch goed. Maar die ene keer dat je dat niet doet en een ongeluk krijgt ben je de sjaak.

4 likes

Persoonlijk volg ik liever het advies op van een professional dan van andere ‘random’ mensen. Hoe goed hun ervaring ook is! Ik ken zoveel mensen die gewoon random een helix laten schieten met een pistool en slecht materiaal bijv. Naja als dat voor hen werkt, prima, maar ik doe zelf liever wat voorzichtiger met het verwonden (want dat is het uiteindelijk) van m’n lichaam.

2 likes

Fijn dat jij je zo druk maakt over waar ik mijn oor laat piercen en door wie ik mij laat adviseren. Ga jij lekker naar Queen of Rings, doe ik dat niet.

Edit: en zoals @crazyplantlady al zegt, liever professioneel advies van één persoon dan van één random iemand.

1 like

Oh ik maak me niet druk om jou hoor. Vind de toon in dit topic gewoon betweterig en soms wat betuttelend, alsof één iemand alle kennis in pacht heeft. Het gaat hier niet om Ingrids PiercingCorner maar om een bekende, goed aangeschreven shop in Rotterdam waar veel mensen (ook in dit topic) enthousiast over zijn. Dan hoef je je dus niet gelijk te laten afschrikken.

7 likes

Ik laat me niet afschrikken. Ik vraag @Radio advies omdat ik graag haar mening wil. Zij bepaalt niet waar ik naar toe ga, dat doe ik zelf. En zo neem ik in mijn besluit haar advies, de ervaring van vrienden (toevallig ook die bij Qeen of Rings zijn geweest) en mijn eigen ervaringen mee. Haar antwoord was voor mij de druppel die mij heeft doen besluiten om niet naar QoR te gaan.

2 likes

Oh wat goed en verstandig eigenlijk :slight_smile: Goed om te weten! Stel mijn wens dan nog even uit en wacht tot ze weer aan ‘neuzen doet’ :relaxed:. Ben als het goed is toch weer vaker in Amsterdam te vinden.

2 likes

Vind het wel echt tof dat het als betweterig en betuttelend wordt gezien terwijl ik hier continu mensen van hulp aan het voorzien ben :v:t2:

Als je er geen behoefte aan hebt dan lees je er toch lekker overheen, joe. Beetje lelijk dit.

11 likes

Je mag me taggen hoor :hugs: En volgens mij vinden mensen het fijn dat je hier advies geeft, dus doe vooral je ding. Ik lees voornamelijk mee. Maar dan is 't toch ook oké als iemand anders (ik in dit geval) haar mening geeft? Of mag jij alleen tips geven in dit topic.

Ik vind 't soms gewoon pijnlijk en onnodig om te lezen dat iemand hier blij een piercing komt posten en dat jij dan zegt oh wat lelijk gezet, ziet er niet goed uit, etc. Of dat je bepaalde shops afkraakt. Het zijn echt niet allemaal slechte shops (tuurlijk zitten ze er wel tussen)

2 likes

Zeg je nou tegen mij dat ik je wel mag taggen? De pot verwijt de ketel, geloof ik.

Voor de rest: oké mijt.

Ja, je had het in je bericht toch toch over mij? Maar je tagde me niet.

Wat een kinderachtige reactie trouwens.

Wil toch ook even mijn persoonlijke mening over Queen of rings geven zonder hopelijk iemand tegen het zere been te schoppen :see_no_evil:
Maar letterlijk al mijn piercings die ik daar heb laten zetten,zijn er op 1 na uit vanwege niet goed helen, infecties, irritaties ect.
Waarbij me faux rook zo verkeerd was geplaatst, dat het maar goed was dat ik op advies van @Radio deze eruit heb gehaald.
Dus ze weet wat ze zegt en heeft in ieder geval mij erg geholpen.
Heb nu een vaste piercer via haar ,die morgen me septum piercing gaat zetten.
Dus ook ik ben geen fan van QOR

2 likes

Ik ben heel druk bezig met het opzetten van iets nieuws, dus voor ik klaar ben met mijn apprenticeship duurt het nog wel even :sweat_smile: maar zo gauw ik ready ben zoek ik uiteraard ook mensen om op te ‘oefenen’, dus dan plaats ik hier sowieso nog wel een berichtje! Uiteraard pierce ik onder begeleiding, dus als je het aandurft ben je tegen die tijd van harte welkom. En anders later haha.

7 likes

Mag ik vragen of deze piercer toevallig in Rotterdam zit?