Ik ga naar Anna die werkt in meerdere shops.
Classic glamour zit in Rotterdam maar is tijdelijk nog dicht vanwege nieuwe locatie.
Nu werkt ze in Amsterdam bij classic ink & mods en dare to wear.
Sorry @Radio ga toch me geld daar uitgeven puur omdat ik Anna zo goed vind
Ik meld me ook alvast hoor als dat mag
Hahaha tuurlijk!
Ik gun Ann en Roberto alle klanten van de wereld (en vice versa, want ze zijn ontzettend lief en kundig!). Het is alleen jammer dat de eigenaresse zo’n mafkees is
Ik weet iig wel One Spirit Collective in Arnhem!
Aah top! Dan heb ik eventueel een naam!
Nou ben er nu dus achter door Anne dat me septum door me kraakbeen gezet moet worden anders komt het mega laag. Dus nu duurt het langer voordat het heelt waarschijnlijk.
Waarom wil ik dit ook alweer
Ik ben tot nu toe altijd naar Skin-A-Matic gegaan en altijd tevreden de deur uitgelopen
Ik ook! @Baron
Ik heb er 2 piercings laten zetten en twee vriendinnen hebben het ook daar laten doen en iedereen is tevreden. Lees/hoor wel eens dat ze Kim niet zo vriendelijk vinden maar bij mij was ze wel vriendelijk en behulpzaam. En ik vind het belangrijker dat ze professioneel zijn haha.
Ik vind Kim inderdaad ook heel professioneel, maar ook altijd vriendelijk. Geeft altijd een heel open gevoel om met twijfels of als hij niet lekker heelt meteen terug te komen
Ik heb een leuke Daith piercing gezien alleen die is 18 gauge, als ik die erin doe kan ik dan niet meer terug naar 16(14)? Geen idee hoe dik ie nu is
Hoi!
Ik heb een vraag. Sinds een tijdje heb ik een aantal piercings waar ik heel blij mee ben, waaronder een daith en tragus (beide in ander oor). Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met oordopjes die fijn zitten om muziek te luisteren tijdens sporten. Ben niet zo enorm dan van koptelefoons dus vandaar de vraag. Heeft iemand voor mij de gouden tip? Groetjes!
Heeft iemand enig idee waar ik zo’n soort hangertje kan vinden? Heb het aan de persoon zelf gevraagd maar is gekocht in New York (op de website van de winkel staat het hangertje niet en ze reageren niet op mijn email helaas. Ook heb ik Etsy al geprobeerd met verschillende zoektermen.
Het merk Sacred Symbols maakt dit soort dingen, en ik kan het ook voor je maken, maar voorlopig heb ik daar even geen tijd voor.
Een vriendin van mij heeft deze gemaakt, van goud (niet verguld!) en toermalijn. Als het goed is, is 'ie nog niet verkocht:
Aah top! Bedankt voor de info. Die van je vriendin is mooi maar ben niet zo’n fan van het langere kettingje eraan. En jammer dat jij geen tijd hebt! Ga internet maar weer eens afstruinen nu ik het merk weet! Dankjewel!
Advies gevraagd. Ik heb twee oorgaatjes, alleen is mijn eerste oorgaatje ooit veel te hoog geschoten (vind ik). Ik heb ook wel erg grote oorlellen:sweat_smile: nu zit ik al een tijdje te denken om een nieuw gaatje er bij te schieten, onder mijn eerste gaatje. Of er onder, maar dan meer naar voren. Wat is jullie mening. Of moet ik het gewoon zo laten. Bijgevoegd in spoiler foto.
Hahah, nee het zal wel niet. Was meer een grapje omdat er een oor zo pontificaal in beeld kwam
Nee hij groeit helaas niet meer dicht. Ik zat ook nog aan een gaatje te denken onder, maar dan in het midden.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb me ingelezen en ze besteld. Ze zitten super, nergens last van en gaat niet irriteren
Wiezewasjes heeft zulke hangertjes en etsy staat er vol mee.
Ik heb Etsy wel 5 avonden helemaal doorgescrolled maar dan zit er vaak een draadje aan als connector en dat vind ik niet mooi. Maar bedankt voor de tip! Wiezewasjes had ik nog niet bekeken!
Bedankt voor de tip! Ik ga er weer een avondje voor zitten haha