Ik heb gisteren voor de lol geprobeerd of er een oorbel door het gaatje van m’n neuspiercing ging. Dat lukte nog na 5 jaar niet meer dragen, alleen een piercing kreeg ik er zelf niet door.
Kan ik nu gewoon naar m’n piercer gaan en er een ring doorheen laten jassen of beter opnieuw laten piercen?
Ik zou het opnieuw laten piercen, dat is zo gebeurd. En als je er zo een piercing in jast kan het wel gaan irriteren denk ik
Je kan sowieso het beste naar je piercer gaan en kijken wat die er van vindt. Het kan trouwens ook zijn dat je neus door het doorprikken opgezwollen is. Mocht je wat er nou in zit een nacht laten zitten dan kan het best zo zijn dat je morgen je piercing er wel in krijgt, is mij ook wel meer dan eens overkomen
Dank je wel voor je reactie.
Ik had al wel besloten om het te doen, maar toch ff benieuwd naar hoe andere moeders dit ervaren.
Maar zeker waat dat het een goed moment is om mijn dochter te leten dat iedereen iets anders mooi vind… dat gebeurd al want ze heeft nu al keer een paar keer gezegd dat ze het knopje van mijn tweede gaatje in mijn oor niet mooi vind…
Dank je wel voor je reactie.
Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren wanneer ik hem laat zetten.
Heb jij een nieuwe afspraak kunnen maken?
Ik heb een aantal piercings en mijn man ook een aantal en mijn kinderen vragen hier gewoon niet naar. Voor hun is een oorbel hetzelfde als andere piercing, en bestelen er niet meer aandacht aan dan bv een juweel.
En dan nog als ze het vertellen aan iemand anders, mag je toch soort van trots op zijn toch ? Zou me echt niet boeien
Ik zou sowieso even je piercer laten checken of deze de piercing iets voor je kan oprekken zodat er een ‘normaal’ sieraad in kan. Een piercer heeft hiervoor de juiste tools. En als ik jouw piercer was had ik je braaf eerst een staafje laten dragen tot je piercing weer okee is, en dan een ringetje erin.
Het openen en stretchen van je piercing is namelijk al heel invasief en dan gelijk een ringetje erin kan best wat problemen veroorzaken (net als met een verse piercing).
Mooi!
Ik wil graag ook een nieuwe piercing in m’n Daith, maar heb hem pas 4 maanden, dus denk dat het nog een beetje vroeg is.
Ik breek even in, maar uit ervaring kan ik je inderdaad vertellen dat dat te vroeg is en wil je echt even aanraden te wachten! Zo’n bloedbad gun ik namelijk niemand
Ik wacht nog wel even een paar maanden
Ben je er al wel uit wat voor sierraad je er hierna in wil hebben? Ben altijd benieuwd wat anderen erin doen namelijk!
Ahh ja 4 maanden lijkt me ook wat kort, ik heb mijne nu 8 maanden. Maar ik kon ook niet wachten dus ik snap je wel!
Het is nu 5 weken geleden dat ik een helix heb laten zetten. Vanaf de voorkant gezien ziet hij er heel netjes uit. Alleen de achterkant is heel dik? Het oor is niet pijnlijk. Ik slaap er niet op, probeer twee keer met zeezoutoplossing schoon te maken. Wat doe ik verkeerd? Of is het normaal dat het nog opgezwollen is?
Ik heb gister een conch laten piercen. Het beste is niks ermee doen, toch, qua schoonhouden? Gewoon eraf blijven en onder de douche met haar wassen ofzo reinigt het zichzelf wel? Want kreeg een kaartje mee het 2 keer per dag te wassen met antibacteriële zeep maar dacht dat dat achterhaald was.
ik had wel zo’n zoutspray mee gekregen, en ik moest steeds na het douchen en die zoutspray het wel goed droog maken met zo’n gaasje, maar volgens mij heb ik dat 2 dagen gedaan ofzo en ben ik er daarna gewoon van af gebleven en wel steeds onder de douche t water er even goed langs laten stromen en verder niks. Heeft nooit problemen gegeven met genezen, vond dat wel echt een verademing na mijn eerder helix, haha.
Neutrale zeep of zeezout water wordt volgens mij nog steeds allebei wel aangeraden. Ligt een beetje aan je huid wat ook goed voor je werkt, die zepen waren bij mij altijd te agressief en droogden m’n huid teveel uit (alleen sebamed werkte goed).
Ok dus wordt toch wel aangeraden. Als zie ik dat er vanaf blijven bij @littlenumbers ook goed werkte. Denk dat het een combi wordt dan Omdat ik het denk ik ga vergeten dit 2 keer per dag te doen. Bij mijn forward helix ben ik er ook vanaf gebleven en dat ging goed.
De afspraak is gemaakt! Zal beginnen met eentje, op de plaats van het hartje. Met de bedoeling om dan later één boven en één onder te zetten zoals op foto 1. Spannend!!
Ik gebruikte ook zoutspray. Met haar wassen wordt het niet schoon omdat er resten van je shampoo en conditioner achter kunnen blijven. Mijn piercer zei dat het ook het beste was om dat soort dingen uit te spoelen over het oor wat niet pas gepierct was