Opeens durf ik al helemaal nooit meer piercings te laten zetten (nee grapje had al naalden fobie)
Heeft iemand een spoedttip voor een piercer amsterdam amstel? Piercing vriendin is eruit, ze heeft hem pas twee dagen
Cash and Glory naast metrohalte Ganzenhoef. Paar haltes verder dan Amstel.
Ik zou hem persoonlijk iig 1 maatje groter doen, zodat hij niet zo strak om je neusvleugel zit maar dat ben ik haha.
Ligt aan het materiaal want een titanium staafje is maar 3 euro dus dan moet je wel heeel vaak wisselen voor je op 200 komt lijkt mij
Even twee gepakt. Wel goed naar de maten kijken natuurlijk maar het zijn gewoon staafjes toch
En hier navel 3,30 euro
Mijn piercing is nooit gewisseld na het zetten
Ik heb alleen een tepelpiercing in één tepel en daar was ik rond de 50 of 60 euro voor kwijt geloof ik. Maar ik heb hem ook nooit meer gewisseld na het zetten en hij zit er nu bijna een jaartje in denk ik.
Ik heb er twee laten zetten, volgens mij was ik in totaal voor het zetten + staafjes 105 euro kwijt of zoiets. En ik heb er eentje toevallig vorige week laten vervangen, omdat het balletje er af was en dat kostte me toen 20 euro.
Ik ook nog nooit Maar ik heb wel eens andere staafjes zelf erin gedaan (helix en tragus) die iets korter waren, maar ze sluiten nog steeds niet helemaal precies aan, maar ze zitten prima.
Ik heb ook een forward helix die volgens mij heel raar is gezet van boven naar beneden met een staafje met 2 bolletjes (ik weet niet of dat normaal is, ik had er zelf een platte in gedaan maar wie ben ik). Genezing duurde jaren door vocht/pus bultjes maar inmiddels ook al jaren gewoon geen problemen mee. Maar dus ook nooit gewisseld. De eerste jaren was het misschien maar goed ook omdat die toen regelmatig ontstak en dikker werd. Nu zou er best een mooier en kleiner staafje in kunnen.
Als voorbeeld hier wordt die horizontaal gezet en bij mij zit het onderste bolletje in de holte waar zeg maar een rook-piercing gezet wordt. Al ligt het natuurlijk ook aan de vorm van je oor.
Hierbij weer ff een note aan mezelf om een keer mijn forward helix te vervangen
Volgens mij zit er ook kwaliteitsverschil in titanium. Ik ben ook gewend rond de 15 euro te betalen voor een simpel titanium ringetje!
Heb er twee laten zetten en was 80 euro kwijt daarvoor. Niet gewisseld, kreeg wel klachten. Ben naar een andere shop gegaan en heb ze gratis kunnen wisselen voor kleinere staafjes. Nu geen klachten meer en laat deze staafjes er lekker in zitten.
Hoi allemaal,
Wat leuk om te lezen dat hier actieve schrijvers zijn. Ik ben al een tijdje opzoek naar een forum over piercings.
Ik ben benieuwd of hier ook vrouwen zijn die piercings hebben en moeder zijn. Ik ben nieuwsgierig hoe hun kinderen hierop reageren.
Ik wil zelf al heel lang twee tepelpiercings, maar mijn kinderen houden mij hierin een beetje tegen. Vooral om hun onschuldige praat over het lichaam van hun papa en mama tegen de buitenwereld. Kinderen hebben natuurlijk vaak niet door dat sommige zaken privé zijn. Haha.
Ik hoor jullie ervaringen graag als die er zijn…
Vergeet niet dat dit echt rommel is waarvan de samenstelling onbekend is, en niet implant grade titanium zoals een high quality piercer zou gebruiken. Ik kan je vertellen dat implant grade titanium een stuk prijziger is qua inkoop dan de prijs waarvoor Crazy Factory hun troep verkoopt.
@Hectometer ik heb zelf 130 euro betaald voor twee tepelpiercings en implant grade titanium staafjes (naar gouden kleur geanodiseerd). 70 euro voor de twee piercings, en 30 euro per barbell. Voor een downsize zou ik dan 10 euro betalen voor alleen het wisselen van het staafje (de balletjes kun je namelijk opnieuw gebruiken op een ander staafje uiteraard).
Sowieso zwelt de ene persoon veel meer dan de andere en zal de ene persoon 2 downsizes nodig hebben en de ander geen. Ligt helemaal aan wat je lichaam van plan is.
Net een rook piercing laten zetten :
Twijfel nu alleen heel erg of de piercing niet erg groot is? @Radio mag ik jou advies / mening vragen?
Snap dat het ruimte nodig heeft voor evt zwelling, maar is het staafje niet erg lang?
Ja, het staafje is erg lang! Je zou meer aan een lengte zoals dit moeten denken voor extra ruimte:
Thx voor je antwoord!
Zat ik dus toch goed.
Kan het veel kwaad? Ben wel over ong 2 weken weer in Rotterdam, dus is het handig m dan te laten verwisselen voor een korter staafje ? Of juist beter zo laten
Zolang je piercing niet overmatig geïrriteerd raakt door eventuele beweging van het staafje zou ik het even zo laten. En dan na 6/8 weken een korter staafje laten plaatsen. Gewoon echt zorgen dat je niet op dit oor slaapt ook.
Mocht je je zorgen maken kun je ook je piercer contacteren (al zal die er wss niet zoveel kwaad in zien als diegene zo’n lang staafje als dit plaatst )
Piercing rookie hier. Ik heb enkele vragen. Ik heb nu trouwens een oorbelgaatje maar verder niets.
- Ik denk erover na om dit te laten zetten:
maar ik heb kleine oren. Denken jullie dat dat mogelijk is met kleine oren?
Indien moeilijk, zou ik gaan voor de piercings op deze plaatsen:
- Stel dat ik ze beu ben en de gaatjes laat dichtgroeien, zal je de gaatjes dan nog zien na verloop van tijd of groeit dat volledig dicht? Of enkel op sommige plaatsen en bij andere dan weer niet?
Bedankt alvast!
Vraag 1 heb ik geen antwoord op.
Ik had precies dezelfde gaatjes als op het tweede plaatje. De drie onderste heb ik nog. De piercing halverwege (het hartje) heb ik er op een gegeven moment uitgehaald want deze genas niet goed. Hier zie je bij mij nog een klein grijs plekje. Maar denk dat dat eerder met het destijds gebruikte materiaal te maken heeft.