Ik wil graag m’n derde oorgaatjes laten zetten in Den Haag. Heeft iemand tips voor een zaak?
Soesha!
Ik ben op zoek naar een goede piercer in 013. Ik wil een neuspiercing (ringetje), maar ben wel echt terrified 🥲
Een MRI scanner werkt met magnetische straling toch? Kan je niet gewoon een magneet bij je piercing houden om te checken of het materiaal magnetisch is of niet?
Hou er rekening mee dat de meeste piercers niet gelijk een neuspiercing met een ringetje zetten. Dit omdat ringetjes heel veel druk zetten op je verse piercing, waardoor je irritatie en vochtbultjes etc krijgt. Dus het beste is eerst een staafje voor de genezingsperiode en daarna een ringetje
Ja dat heb ik inderdaad gelezen! Adviseer je zelf ook eerst een staafje? En is de pijn een beetje te doen?
Ja, ik zou zelf nooit direct met een ringetje piercen! Het is ff een paar maanden geduld en dan kun je voor altijd een ringetje dragen
Neuspiercings zijn niet prettig, maar een piercing is natuurlijk snel gezet!
Yesss voor oktober kunnen boeken bij Kanpatha, anti tragus here I come
Dan ben ik daarna denk ik compleet met links daith en 2 gaatjes, rechts helix, 1 gaatje en dan anti tragus
Volgens mij bedoel je “compleet” in plaats van compleet
Ik ga morgen mijn anti tragus downsizen en dan ben ik weer iets meer richting compleet. Zit ook te denken aan een vierde gaatje maar misschien is het ook gewoon even tijd voor een piercingbreak
Leuk dat jij hem ook hebt!! Ben je er blij mee? Hoe gaat het genezen?
Heel erg kut, maar dat ligt aan mij. Eerst was het super goed genezen, kon zo zonder problemen een korter staafje in… en toen zaten we midden in een lockdown. Omdat het niet op tijd gedownsized kon worden was er te veel ruimte en begon het moeilijk te doen. Omdat mental health niet goed ging kon ik naar physical health wel fluiten dus na bijna twee jaar kan er eindelijk gedownsized worden
Ik ken mijn lijf goed genoeg om te weten dat ik er nooit zo’n last van gehad zou hebben als ik op tijd gedownsized had. Misschien had ik nog zelf een ander sieraad in kunnen doen als ik daar op tijd aan gedacht had maar bolletje eraf draaien en aan eigen oor frummelen was toen niet iets wat ik er bij kon gebruiken
Los daarvan vind ik het wel heel mooi staan en wil ik een tweede. Daar hebben we met de plaatsing ook rekening mee gehouden maar er voor gekozen om het niet te doen, puur omdat die plek altijd heel erg op kan zwellen. Voorlopig ben ik alleen wel even klaar met helende piercings.
Wat rot dat het zo slecht met je ging, kan me helemaal voorstellen dat je piercing dan ook niet lekker heelt. Chill dat je nu een kleiner maatje hebt, zou ook ff lekker wachten met een nieuwe als ik jou was. Post je een foto als je de tweede hebt uiteindelijk? Ben benieuwd hoe dat staat!
Die tweede gaat nog wel even duren maar een foto kan altijd. Tijdens het aftekenen van de eerste had mijn piercer ook al zo’n “het kan ook nooit normaal bij je ” vibe terwijl ik mij af bleef vragen of twee piercings op zo’n klein stukje echt wel konden
Ik werk zelf op dagelijkse/wekelijkse basis met de MRI en ik heb zelf geen last van m’n piercings. Mijn oorbellen die trekken soms wel naar de Mri toe maar niet op een hele vervelende manier.
oh dit is een fijn bericht om te lezen haha. Ik was bang dat ik straks een mega gat in mn oor heb omdat mn piercing eruit vliegt
Ik wil over 2 maanden een nieuwe piercing laten zetten in m’n andere oor, maar ik twijfel tussen een snug en een rook piercing. Denk dat een snug wel moeilijker is qua genezen, maar valt denk ik wel meer op dan een rook.
Ik heb anderhalf jaar geleden een tragus en een flat helix in mijn rechteroor gepierced. Het begint nu wel weer te kriebelen om mijn linkeroor te doen. Ik wil sowieso een forward helix maar ik wil nog een andere piercing. Maar wat? Wil wel meteen twee zetten want ik heb echt diva oren .
Heb in elk oor drie gaatjes en had ook in mijn linker een tragus maar die heb ik er uit gehaald. Vind een conch ook wel tof maar als ik lees wat voor drama het is om met een ringetje in te slapen… Dan doe ik liever een earcuff in .
Een snug is wel veel anatomie-afhankelijker nog dan een rook, dus ik zou je gewoon door de piercer laten adviseren. Wie weet is een van de twee geen optie en dan heeft het lot voor je bepaald
@Popsicle wat dacht je van een daith? Een conch met een mooi sieraad wat geen ringetje is, is natuurlijk ook een goede optie! Eventueel icm een (of meerdere) kettinkje(s)
Ik wil ook graag een nieuwe piercing. Twijfel tussen een flat helix of een conch. Ik wil al langer een conch maar ik ben bang dat het zoveel gedoe is. Meer pijn en onhandig met oortjes