LeSting is echt heel fijn, super ontspannen. Je betaalt voor het sieraad en ze hebben hele mooie gouden dingen maar de titanium dingen vallen heel erg mee. Dat zou uit mijn hoofd maximaal € 15 voor een standaard sieraad zijn maar ben heel vergeetachtig en dan zit ik echt aan de hoge kant. Het is mij in ieder geval nog nooit tegen gevallen qua prijs
Als je een standaard sieraad neemt dan ben je echt niet veel geld kwijt maar sommige mensen willen zich laten piercen met een mooi sieraad wat flink wat geld kost en anderen willen eerst een gaatje, nemen een standaard sieraad en kijken later naar welk sieraad het meest mooi staat. Sommige dingen kosten honderden euro’s maar niemand word verplicht om zoiets te kopen. Sommige mensen willen ook een heel specifiek sieraad terwijl anderen geen idee hebben wat er te krijgen is. Voor sommige mensen speelt geld geen rol en anderen wel. Er wordt altijd gekeken naar wat je wel en niet wil en denk dat dat gewoon makkelijker is om niet digitaal te bespreken. Dan gaan dingen sneller, voorkom je ook sneller misverstanden en heb je meer voorbeelden liggen