Aw dankjewel voor de geruststellende woorden! Ja, die reiskussentip heb ik van het forum, echt top. Haar vast dragen nog niet aan gedacht, dankje
Mijn piercings helen altijd super mooi. Dan ben ik twee seconden te laat voor downsizen en ziet het er ook niet meer uit. Zodra er wat korters in zit gaat het ook heel snel weer beter. Het komt vast goed met je
Het viel inderdaad mee! Eentje kon gewisseld worden, bij andere is het staafje korter gemaakt en de derde was een klein beetje gescheurd, maar kwam goed, gaat alleen lang duren, maar ik ben weer gerustgesteld
Dat is volgens mij ook al een stuk minder erg dan je dacht. Je hoeft er in ieder geval niets uit te halen
Overdag vaker je haar vast en tijdens het wassen van je haar er voor zorgen dat er geen product in blijft zitten en het trekt vanzelf wel weer bij
Ik ga morgen naar Amsterdam dus gelijk combineren naar me piercing shop voor een nieuwe piercing Zit te denken aan een daith piercing, maar wil eigenlijk ook heel graag oa een tongpiercing.
Nu ga ik dus alleen na het piercen nog naar de uitmarkt in Amsterdam (concert achtig ) tot
laat in de avond
Aangezien ik horror verhalen/ vlogs zie op
YouTube met het helingsproces dat blijkbaar best intense is met zwelling, moeilijk praten, eten ect vroeg ik me af of er iemand met een tongpiercing (of @Radio ) me kan adviseren of morgen verstandig is om te laten piercen of toch beter andere keer.
Heb nu wel 2 weken vakantie nl , dus dacht juist handig vanwege het helingsproces
Het verschilt heel erg per persoon hoe erg je last krijgt van zwelling etc. Houd er sowieso rekening mee dat het echt behoorlijk zwelt en ongemakkelijk gaat voelen en idd voor moeilijk praten en eten kan zorgen.
Wil je voor veilig (en een van m’n favoriete piercings ) gaan dan zou ik voor een daith kiezen. Maar nogmaals, hoe de zwelling enzo gaat zijn van een tongpiercing kan bij jou ook heel erg meevallen.
Dank je voor het meedenken
Doe ik morgen de daith piercing en later de tongpiercing
Heb 2 weken vakantie tenslotte dus kan altijd later in me vakantie
Graag!
Jaaaa superleuk
Gaaf zeg! Heel leuk dat je weer gaat beginnen. In oktober gaan al mijn sieraden vervangen worden naar wit goud als verjaardagscadeau aan mezelf. Kan ik ook een deel van de sieraden bij jou ophalen?
Ik zou dan heel, heel graag een afspraak bij je willen maken dan voor een conch! Lijkt me zo leuk haha. Een FF piercing.
JA!
Ah zo balen!
Zou super leuk vinden om te laten piercen bij je, maar vanaf mij naar Deventer is ruim 2 uur dus net te ver
Deventer is ook een hele leuke stad dus je kunt er ook gewoon een dagje uit van maken haha!
Ik wil uiteraard altijd met je meekijken tegen die tijd!
Supertof, ik wil ook wel een berichtje als het zover is!
@Radio ah dat is hier best heel erg dichtbij, super leuk dat je het weer op gaat pakken. Ik wil ook graag een berichtje!
Zo leuk! Ik zou ook wel willen!
Wat gaaf! Ik wil ook wel
Whaaa zo leuk en lief allemaal, echt zin in!