Mij lijkt het ook erg leuk!
Lijkt mij wel leuk gepierced worden door iemand van hier!
Misschien een gekke vraag, maar weet je ook of er oorpiercing sieraden bestaan als gedenksieraad dus met as? Bijvoorbeeld zo’n sluiting bolletje met een gemstone vind ik mooi. Maar veel van die sieraden zijn alleen kettingen of ringen maar dat draag ik niet. Ik zou wel nieuwe oorsieraden willen hebben en dan lijkt het me mooi om zoiets te doen in een oorbel.
Ik weet dat het technisch mogelijk is, maar ik ken geen goudsmeden die er oorsieraden van maken. Kan binnenkort wel even met m’n vriendin en goudsmid brainstormen. Ik zou zelf aan een dangle oid denken. Heb je een voorbeeld van wat je leuk vindt?
Ik ga gewoon alles oefenen, eerst uiteraard simpelere dingen zoals lobes en helixen, maar alles gaat de revue passeren. Als het goed is kun je een DM maken en dan gewoon m’n naam intypen en dan werkt het.
Cool!! Ga je dit dan bij een bestaande shop doen?
Als je bril er tegenaan komt zou je misschien ook kunnen kijken naar een montuur wat hoger valt of lichter is. Je zou misschien eens bij een opticien kunnen vragen of die je verder kunnen helpen. Door mijn bridge is het ook wel even zoeken om een bril te vinden die niet irriteert, maar het kan wel
Draag je trouwens dagelijks een bril? Wat vind je van lenzen? Misschien valt een bril dragen ook wel weer mee zodra je high nostrils geheeld zijn?
Ik had helemaal over dit bericht heen gelezen, sorry! Een goede piercer houdt rekening met jouw bril en hoe jij hem draagt (en zal ook zeggen wanneer het gewoon geen goed idee is). Vergeet niet dat als ze op dezelfde plek komen je bril er weer tegenaan komt en dat dat echt no bueno is. High nostrils zijn echt bitches (vertel ik uit eigen ervaring en van anderen) en hebben sowieso een lange genezingsduur, zelfs onder ideale omstandigheden.
ah @Radio nu ik die prachtige sieraden zie vraag ik me echt af waarom ik zo’n suf ringetje in mijn oor heb! Lijkt me ook wel leuk om gepiercet te worden door jou!
Ahhh lieve vrouw je wilt niet weten wat er allemaal mogelijk is en superleuk!
Ik kan iedereen ook echt aanraden om de pagina’s van bovenstaande merken te volgen:
https://instagram.com/junipurrjewelry
https://instagram.com/buddhajewelryorganics
Echt zoveel inspiratie te vinden!
Omggg ik wil ook! Lijkt me zo vet om door jou gepierced te worden en het is zeker de rit waard
Ah wat aardig dat je dat misschien wilt doen! Ik draag zelf geen hangers dus daar zou ik niet zo snel voor kiezen.
Ik vond wel zoiets: 301 SE - See You Dit is dan een standaard oorbel knopje en ik draag zelf het liefst piercings met een platte achterkant. En van dit vind ik de zilveren (of gouden) rand te dik. Het is hier geen steen maar een hars waar dan de as in zit denk ik. Dus het is dan op die manier ook helemaal dicht. Vind ik ook erg mooi eruit zien.
Dit is de look van de oorbel waarvoor ik wil gaan:
Druppelvorm is ook erg mooi.
Het zou mooi zijn om iets op maat te laten maken omdat ik best specifieke wensen heb! De meeste oorbellen zijn allemaal zilver en ik heb als kind een keer een super heftige ontsteking gehad van zilveren oorbellen. Sindsdien altijd goud of titanium gedragen. Goedkope oorbellen van de drogist en h&m enzo leverde ook altijd problemen op.
Maar als gedenksieraad gaat het ook om de symbolische betekenis. Niet dat er echt een substantiële hoeveelheid as in moet ofzo.
Van de shop die met een C begint bedoel je? Gaaf dat jullie dat gaan doen! Als jullie open for business zijn kom ik graag langs
Jaaaa zo leuk! Staat genoteerd
@oliverqueen ah zoiets kunnen wij allebei niet maken maar ik ken via via wel nog iemand anders die gouden piercingsieraden maakt. Zou even bij hem kunnen informeren voor je!
@Dombo zo lief en uiteraard van harte welkom. We willen per januari opengaan En yes, van de shop des duivels hahaha.
Is er iemand die een look a like weet van bovenstaande piercing? Deze is van Maria Tash en ik vind hem fantastisch, maar volgens @Radio is de kwaliteit van dat merk niet geweldig
Wauw ik heb het al eens eerder gezegd maar @Radio ik vind je echt een topper hoor! Zo lief hoe je iedereen altijd uitgebreid antwoord en alles uitlegt .
Supervet, wat een cool idee! Ik wil ook zeer graag op de lijst Mijn oren zitten al redelijk vol, maar er is vast ergens een plekje te vinden!
Voor de mensen met tepelpiercings, wat voor sierraad hebben jullie er in?
Autoclaafgoals