Oohh Deventer is voor mij prima te doen dus dit lijkt me heel tof, ben ook opzoek naar een andere piercer. Ik zou graag een berichtje willen tegen die tijd
Ahhhh zo lief! Het voelt voor mij echt nog heel onwerkelijk, maar ik kan niet wachten om weer lekker bezig te zijn met hetgene wat ik het allerliefste doe
@Whistle wat superleuk! Je staat op het lijstje
@Radio zo gaaf al je plannen! Succes met alle voorbereidingen
M’n helix heb ik nu 2 maanden. Deze vrijdag krijg ik een korter staafje. Iemand enig idee of je dan weer op het oor mag slapen?
Dankjewel!
In principe adviseer ik mensen er niet op te slapen gedurende de hele genezingsduur. Het kan uiteraard wel iets minder kwaad met een korter staafje, maar je kunt nog steeds best wat irritatie veroorzaken bij je genezende piercing.
Ik denk dat velen (met mij) kunnen beamen dat zelfs jarenlang genezen piercings kunnen bitchen als je er (verkeerd) op hebt geslapen.
@flwhrs ik droeg er een rechte barbell in. Dat is eigenlijk ook het enige appropriate sieraad voor een genezende tepelpiercing. Bij genezen tepelpiercings zijn ook ringetjes mogelijk.
@Radio wat tof! In Deventer. Helaas voor mij nu aan de andere kant van het land, maar paar jaar geleden woonde ik er en heb ik me suf gezocht naar een piercer! Leuk dat mensen nu bij iemand van FF terecht kunnen
Ik vind dit zo aardig van je!
@Radio ik zou ook graag op je lijstje willen! Ik lees hier al heel lang mee maar reageer nooit omdat jk geen piercings heb. Durf het op de een of andere manier niet goed aan bij een onbekende maar jij geeft altijd zulke fijne antwoorden en advies! Vind het echt heel gaaf voor jullie! Gaat een groot succes worden.
En jij voelt niet als onbekend omdat ik je ken van een spelletje van vroeger en een forum daarna wat gerelateerd is aan hetzelfde dier
Vriendin van mij heeft vandaag een tepelpiercing laten zetten, maar het lijkt wel alsof hij bij een stijve tepel wel recht zit, maar anders scheef… Is dit wellicht herkenbaar voor iemand? Valt hier überhaupt een paar uur naar het zetten al iets zinnigs over te zeggen?
Ik begrijp dat ze dat heel vervelend vind maar door de zwelling zou ik daar nou geen uitspraken over doen. Ook is iedereen’s tepel anders maar bij mij bewoog het altijd. Soms zat ie recht en de dag erna wat schever. Ze kan het beste gewoon even afwachten en het daarna in de gaten houden. De kans is heel groot dat er niets aan de hand is
Dank voor je antwoord! Ze was vrijdag ook gewoon teveel er naar aan het kijken vond ik en jouw reactie onderschrijft dat wel. Rustig afwachten en dan komt het vast goed.
Ik heb binnenkort een afspraak bij LeSting De prijs van het sierraad komt er bij hun bovenop de prijs, geen probleem natuurlijk maar ik vind ze niet heel transparant in de prijsrange van hun sieraden. Dat wordt dus een verrassing
Ik zie dat ook bij andere shops veel gebeuren trouwens en begrijp daar eigenlijk niets van, want er wordt ook op insta vaak om een prijs gevraagd in de comments en dan zie ik vaak ‘stuur een DM’
LeSting is echt heel fijn, super ontspannen. Je betaalt voor het sieraad en ze hebben hele mooie gouden dingen maar de titanium dingen vallen heel erg mee. Dat zou uit mijn hoofd maximaal € 15 voor een standaard sieraad zijn maar ben heel vergeetachtig en dan zit ik echt aan de hoge kant. Het is mij in ieder geval nog nooit tegen gevallen qua prijs
Als je een standaard sieraad neemt dan ben je echt niet veel geld kwijt maar sommige mensen willen zich laten piercen met een mooi sieraad wat flink wat geld kost en anderen willen eerst een gaatje, nemen een standaard sieraad en kijken later naar welk sieraad het meest mooi staat. Sommige dingen kosten honderden euro’s maar niemand word verplicht om zoiets te kopen. Sommige mensen willen ook een heel specifiek sieraad terwijl anderen geen idee hebben wat er te krijgen is. Voor sommige mensen speelt geld geen rol en anderen wel. Er wordt altijd gekeken naar wat je wel en niet wil en denk dat dat gewoon makkelijker is om niet digitaal te bespreken. Dan gaan dingen sneller, voorkom je ook sneller misverstanden en heb je meer voorbeelden liggen
Goed om te horen! Ik snap wel dat het lastig is hoor maar een indicatie van wat ze prijstechnisch allemaal hebben zou wel fijn zijn. Ik wil namelijk best wat meer betalen om meteen iets moois te hebben maar kan zo slecht beslissen als ik eenmaal daar ben dat ik dan toch maar voor iets simpels kies
Ik ga zelf ook altijd voor super simpel. Achteraf schoot ik altijd in de stress omdat ik niet weet of ik het sieraad zelf wel 100% mooi vind. Daarom begin ik nou altijd met een klein bolletje. Het duurt lang genoeg voordat alles echt geheeld is, in die tijd kan ik zonder zenuwen iets moois uitkiezen en ben niet de hoofdprijs kwijt omdat mijn eerste sieraad niet bevalt.
Zo lief dit! Gaat helemaal goedkomen
Het probleem is eigenlijk dat er best een hoop verschil zit in de prijzen onderling tussen sieraden.
Een simpel titanium sieraad met een balletje of ringetje, of eentje met een zirkonia is al een groot verschil qua prijs. Of een ringetje met één steentje of juist een hele rits. Er zit prijsverschil tussen verschillende soorten natuurlijke stenen en daarmee ook weer verschil met synthetische stenen.
Er is dus echt geen goede indicatie te geven. Veel mensen vragen ook om gouden sieraden met diamant terwijl ze eigenlijk een goudkleurig sieraad met een transparant synthetisch steentje bedoelen. Dus als er een prijsindicatie van het eerste wordt gegeven dan kan dat schrikken zijn ja
Ik geef zelf vaak per categorie een indicatie van de ‘vanaf’-prijzen. Maar ik vind ook dat het belangrijker is dat je een sieraad echt mooi vindt en er blij van wordt dan dat je een paar tientjes op het sieraad bespaart.
Maar moet erbij zeggen dat ik vaak ook m’n best doe om te laten zien hoe iets eruit komt te zien. Dus het sieraad/de sieraden op een nep oor laten zien of juist voor je eigen oor in een spiegel. Dan heb je iig een wat beter idee van het uiteindelijke resultaat.
Na hoe veel weken (ongeveer) moet er een korter staafje in een conch? Mijn piercing is 6 weken geleden gezet en hij geneest tot nu toe hartstikke goed.
2 tot 3 maanden houd ik altijd aan. Afhankelijk van hoe het gaat natuurlijk. Heeft je piercer er niets over gezegd?
Nee wel over de genezing in totaal maar niet na hoe veel tijd er een kortere in mag als tussenstap. Tnx!