Piercingtopic

Thnxx! Zoiets dacht ik me ook te herinneren haha, maar goed is inmiddels ook 16 jaar geleden dat ik hem liet zetten.

Is het niet mogelijk om je piercings zelf of met hulp van iemand anders weer in te doen? Je hebt ze nou toch thuis liggen en niet altijd een piercer nodig om dingen in te doen

1 like

Ze zijn een beetje gebogen helaas, bovendien moet ik over twee weken weer nieuwe foto’s laten maken. :frowning: :neutral_face: @Echo thnx ik hoop dat ze er nog door heen kunnen prikken over een aantal weken.

2 likes

Verbogen is jammer. Je zou ook bij all over piercings oid op bioplast kunnen zoeken. Dat is een soort plastic en kan je tijdens foto’s inhouden. Daar hebben ze tegenwoordig ook ringetjes van. Bij mij groeit alles best snel dicht, ik heb helaas een la vol bioplast en glazen retainers liggen

Okkk, ik had een afspraak bij Kanpatha op 6 oktober maar er komt iets tussen. Is 'ie tot 20 december volgeboekt :cry: Vind ik wel een beetje te gortig worden, dus ik zoek een andere piercer die een anti-tragus kan piercen in Amsterdam. Iemand tips?

Is reizen naar Utrecht een optie? Dan misschien le sting! (nu we allemaal massaal de oude piercingshop van @Radio mijden) :stuck_out_tongue: Als je per se in A’dam wil dan is dat volgens mij de enige ‘goede’ andere.

1 like

Mijn lieve vriendin (en oud-collega) Eva die bij Kanpatha werkt dan? :blush:

Zij doet geen anti tragus! Had haar al gedm’d.

@crazyplantlady Utrecht liever niet maar Leiden kan wel! Daar moet ik toch af en toe heen voor college, dan kan ik het combineren :slight_smile:

1 like

Geen idee of er iemand interesse in heeft, maar ik zag dat Staal en Inkt (piercingshop) volgende week een bestelling gaat doen bij Buddha Jewelry. Aangezien er een tijdje geleden vragen kwamen n.a.v. @Radio haar post met bestelde sieraden over andere sieraden dacht ik meld het even voor het geval dat iemand interesse heeft.

1 like

-weg ivm privacy-

2 likes

Een aantal jaar terug heb ik een tepel piercing gehad die eigenlijk nooit helemaal goed hersteld is. Daarom heb ik hem er na 1,5/2 jaar weer uitgehaald. Ik vond het wel erg mooi dus zou het wel weer willen maar vraag mij af of het ook jullie ervaring is dat het lang kan duren voordat het geheeld is of dat het niet normaal is dat het zo vaak lichtelijk ontstoken blijft?

Jeej ik heb een nieuwe bvla end in m’n rook! Ik had eerst een purple copper turquoise maar dat koperen stukje erin bleef maar oxideren (heb er 2 gehad), zo erg dat er zelfs een stuk van de steen afviel. Gelukkig hebben ze levenslange garantie pfieuw haha, heb voor de 3e dus maar voor white opal gekozen. Heeel blij mee! (Oor is nog een beetje rood/dik want hij was nog niet genezen)

17 likes

Gotta love teardrops en opaal :smiling_face_with_three_hearts: nice hoor! Goed alternatief.

1 like

Deze mijt heeft een nieuwe piercing, een helix met een 14kt geelgouden BVLA dagger. Ter compensatie van m’n lelijke andere oor met een keloid :joy:

En m’n high nostrils zijn gedownsized dus geen antennes meer :dancer:t2: (wel lekker wazig fotootje)

21 likes

AAH yes ik had deze afspraak dus afgezegd maar zag vanmiddag dat er een afspraak vrijkwam voor morgen om 17:00, dan kan ik wel! Die post stond er al een half uur op dus vreesde dat ik te laat was, maar heb m kunnen boeken - anti lobe here I come!!

5 likes

Wat leuk, veel plezier morgen :smiley:

2 likes

Daar is ie! Even in spoiler want klein beetje bloed

Samenvatting

22 likes

Oh wauw!! :heart_eyes: Deden ze niet moeilijk om gelijk met een ringetje te piercen?

Kanpatha’s trademark is alles direct met ringetjes piercen :wink:

@vitaminwater gefeliciteerd met je nieuwe baby! Happy healing!

3 likes

Oh wat tof! Dat ga ik even onthouden want dat is echt het enige wat mij tegenhield bij deze piercing. Vind hem megamooi met een ringetje maar niet zo met iets anders. Had het wel een keer bij QoR gevraagd maar daar wilde ze het niet meteen met een ringetje doen.