Piercingtopic

Doet maar een halve seconde pijn en qua genezen is hij heel makkelijk! Je gaat er niet zo snel op liggen etc.

1 like

Bij mijn shop zijn alle piercings in het oor €40 en dan zit er volgens mij een simpel zilver sieraad bij

1 like

Hier 20 euro per gaatje in de oorlel, inclusief basis sieraad.

Ik denk erover na om een neuspiercing te laten zetten. Heeft iemand tips waar je dit in Amsterdam goed kan laten doen?

Gisteren een septum laten zetten, moet er nog wel aan wennen maar ben er heel blij mee! Vriendin van me was mee om mijn hand vast te houden :joy: Vond de prik wel pijnlijk maar voel er nu nauwelijks nog iets van? Ik voel dat ie er zit maar geen pijn ofzo, tenzij ik hem aanraak. Echt een verademing na kraakbeenpiercings.

2 likes

Dare2wear of classic ink and mods!

3 likes

Ik wil binnenkort een tragus laten zetten.
Heb nu alleen gaatjes in m’n oorlellen, verder nog niks. Wel stom want ze zijn niet even gezet, de ene zit duidelijk lager dan de andere :roll_eyes: Maar niks meer aan te doen helaas

Weet iemand toevallig een goede plek in omgeving Arnhem/Nijmegen?

In Arnhem vind ik One spirit collective heel fijn

1 like

Ah, dankjewel! Ga ik daar binnenkort eens even kijken

1 like

Bedankt, ik zal het onthouden!

1 like

@Astor en @Circe Lekker bezig! Ben benieuwd naar het resultaat

2 likes

Ik wil komende week mijn eerste piercing laten zetten. Heb er al een jaar plannen voor, maar nu is er een mooi moment voor. Twijfel alleen nog zo tussen een conch en een helix. En ik vind zoiets eigenlijk ook wel heel mooi:

Maar ja om er nou direct twee te laten zetten. Kent iemand een goede piercingshop in groningen? @Egel misschien? Oh en eigenlijk wil ik ook nog een derde oorbelgaatje.

3 likes

Tof! Ik heb zelf zowel een helix als een conch, ben vooral blij met mn conch want die is super gaaf vind ik! Ik laat ze zetten bij Blitzz in Groningen :).

2 likes

Ik zou ook Blittz aanrader. Als je niet in de stad woont zou ik eerst even bellen omdat de piercer niet altijd aanwezig is. Heb trouwens vaker dubbele piercings gezet en als je dit echt zou willen dan zou ik gewoon twee tegelijk doen. Dan zit je ook maar een keer met het helingsproces. Aangezien de meeste helix echt een hel zijn met helen lijkt mij dat niet fijn. Dan zou je eerst de ene moeten laten helen, die hel doormaken, het toch nog mooi vinden en dan volgend jaar weer een nieuwe laten zetten. Qua pijn is het ook niet zo dat het tweede gaatje meer pijn doet. Maar misschien ben ik gewoon zuur omdat ik een dubbele helix heb en de onderste super moeilijk doet met helen.

1 like

Als ik het heb gedaan, post ik een foto! Twijfel nu alleen al een paar dagen welk neusgat ik ga laten piercen. Hmm denk dat ik maar gewoon een knoop door moet hakken.

1 like

Ik heb een paar keer een zwart stipje op mn neusvleugel gezet om te kijken en dan ook advies gevraagd bij mn ouders en vriendinnen aan welke kant ze het het mooist vonden. Je kan ook voor een neppiercing gaan of een plakdiamantje

1 like

Ik doe het altijd op gevoel :joy: vaak heb ik één kant die het beste ‘voelt’. Of kijk waar je de scheiding van je haar hebt (als het niet in het midden is).

2 likes

Ik heb vorige week een neuspiercing laten zetten! Vet blij mee alleen wil ik graag een ringetje, ben alleen vergeten te vragen vanaf wanneer dat mag, 6 weken ofzo? Denk dat ik dat daar gewoon moet laten doen he

1 like

Ik zou langer wachten dan zes weken. Bij mij kon het na drie maanden ofzo een keer.

Ik wil binnenkort een nieuwe piercing, maar ben er nog niet helemaal uit welke :woman_shrugging:t2: Wilde eerst een daith, maar ik twijfel nu een beetje ivm oortjes.
Of misschien laat ik wel eerst gewoon die derde gaatjes zetten.

Voor de mensen die weleens bij Queen of Rings in Rotterdam hebben laten piercen: waren jullie tevreden hierover?