QOR is top! Helix en twee tepelpiercings laten zetten. Super aardige meiden en doen niet moeilijk als je later weer terugkomt voor vragen oid.
Ik sluit mij hier bij aan. Ik doe het alleen met water en af en toe heb ik een keer een bultje bij mijn bovenste helix (heb er ook 2 laten zetten) maar die is na paar dagen weer weg en blijft dan ook weer een tijdje weg. Plek krijgt gewoon veel te voortduren dus ik vind het niet zo gek, ik lig erop met slapen en mijn haar zit er vast omheen af en toe wat ik dan weer los moet maken enz. Ik ben echt geen fan van zeep enz gebruiken, gewoon je lichaam (en water) het werk laten doen.
Vind het wel grappig dat de onderste echt altijd gewoon goed is gegaan, nooit een bultje ofzo haha.
Mijn piercer raadde weer juist aan van niet. Denk dat het weinig zegt verder wat een piercer roept. Ik heb in mijn leven bij alle piercers verschillende dingen gehoord. Je moet verder ook doen waar je jezelf goed bij voelt.
Jazeker is m’n vaste plek
Ik ben ook voor doen wat goed voelt. Normaal gesproken laat ik ook alles met rust maar mijn linker conch blijft moeilijk doen, er blijft maar spul uit komen, het is gewoon een beetje een boos oor. Rechts heb ik een dubbele conch, later laten zetten, nooit last van gehad. Wat voor je ene piercing of je ene lichaamsdeel werkt kan voor het andere niets uithalen.
Ja ook 2 piercings laten zetten daar en regelmatig mijn piercings laten verwisselen. Erg tevreden en de nieuwe zaak is ook mooi!
Hij zit! Ben toch maar gewoon voor een simpele enkele helix gegaan. Hij wilde er trouwens ook wel direct twee zetten, dus mocht het komende weken nog gaan kriebelen laat ik er misschien nog wel een tweede bij zetten. Verzorging snap ik nu toruwens echt de ballen van, want wat de piercer zei is weer helemaal anders dan ik hier lees.
Ja, daar was ik ook bang voor, ben er eigenlijk wel blij mee, want vind een ringetje mooier. En bedankt, wordt nog wel wat, rechts is mijn voorkeurskant. Nouja, wie mooi wil zijn…
Staat super mooi! Ik heb mijn kraakbeenpiercings allemaal met een ringetje laten zetten. Gewoon met rust laten, er niet aanzitten en wassen onder de douche werkt voor mij prima!
Enneh, slaap op zo’n reis-nekkussen of een opgerolde handdoek in een c-vorm gelegd. Zo lig je niet op je oor maar kun je wel op je zij!
Nekkussens zijn inderdaad fantastisch. Heb mijn percing in februari gezet, hij doet nog steeds moeilijk en dat nekkussen is inmiddels echt mijn maatje geworden. Hij heet Dirk, het is een dino. Bij mijn vriend ligt een eenhoorn, die is niet zo speciaal en heeft geen naam
Oei, ik had eigenlijk gehoopt dat de gevoeligheid met een paar weken wel weg zou zijn… Nouja in het ergste geval word ik wel een buikslaper, opgerolde handdoek vond ik niet zo. En @Boommm, jep, werd inderdaad twee keer wakker vannacht toen ik op mijn verkeerde zij bleek te liggen 
Heb wel de smaak te pakken, heb zojuist een derde oorbelgaatje bij laten schieten:
Ik wil morgen denk ik tweede gaatjes laten schieten, of is piercen beter in je oorlel? Ik wil naar Queen of Rings in Rotterdam. Edit: zie dat deze shop net paar dagen geleden is besproken haha, fijn om goede reacties te lezen!
Andere vraag nog: Toen ik 13 of 14 was heb ik een piercing boven in mijn oor laten schieten, nu heb ik eigenlijk permanent last van ‘wild’ vlees eromheen waar ik telkens met mijn klauwen aanzit, kan ik daar ooit nog iets aan doen denken jullie?
Ligt eraan hoe dicht het bij het kraakbeen is. Schieten kan niet heel veel kwaad in je oorlel maar piercen is altijd beter.
@moderators kan iemand Verameat uit de beginpost halen? Ik heb die er op egf ingezet maar het zijn oplichters. (Verkopen nep goud/zilver als echt voor hoge prijs)
Ik ben met al mijn piercings zo geweest en het genezen duurt iets langer maar kwam uiteindelijk gewoon goed.
Let je wel op dat het ringetje niet te strak gaat zitten? Ik zie dat het al 4 dagen geleden is dus het zal nu wel (weer) meevallen maar meestal wordt het toch in ieder geval iets dikker. En jouw ringetje ziet er vrij strak uit.
Anyhow, wel mooi! Love helix piercings, het was mijn eerste 
Na precies twee jaar zijn mijn twee helixen nog zo erg aan het kutten. Soms is het een weekje goed en dan opeens is het weer dik en pijnlijk en korstjes. Ik heb in mijn normale oorgaatjes altijd zilver omdat ik niets anders kan verdragen dus ik denk dat het mijn laatste hoop is om er zilveren piercings in te doen? Maar ik durf dat niet zelf en die shop wil het dus niet doen omdat het ontstoken is… Dus ik moet denk ik gaan drammen dat ze het wel moeten doen.
Ik zou als ik jou was geen zilver proberen (al helemaal niet als de piercings continu aan het klooien zijn), maar implant grade titanium. Dat laatste materiaal reageert helemaal niemand op.
Oké ga ik dat vragen.ik heb nu van die ringetjes met zo’n rosegouden laagje denk dat dat sowieso totaal kut is.