Ongeveer twee weken geleden heb ik een lage helix laten zetten en sindsdien zeezout ik de piercing twee keer per dag. Weet iemand hoe lang ik dit moet volhouden? Is mij niet helemaal duidelijk en kan daar online ook niet echt eenduidig iets over vinden.
Ik ben weer eens aan het twijfelen over een daith… weet alleen niet wat ik leuker vind, bij m’n helix of juist in m’n ‘kale’ oor
Sowieso doen een Daith!
Ik heb hem in m’n ‘volle oor’ (2x lobe, 1x helix, 1x forward helix en 1x daith) en ben er nog steeds heel blij mee!
Late to the party maar ik ben er laatst geweest, werd echt (veel) tijd voor me genomen, ze hebben ook geprobeerd gaatje nog door te prikken wat er al zat maar dat lukte niet dus toch opnieuw gepierced.
Gek genoeg heelt mijn piercing nu wel goed terwijl het eerst maar niet wilde helen. Was wel zwanger toen de eerste keer aan het helen was dus kan daaraan gelegen hebben, maar het is wel opvallend
Ze piercen nu wel met threadless trouwens en dat vind ik voor zelf wisselen e.d. minder fijn, maar ik snap het idee erachter. Ook vond ik tijdens het piercen zelf wel gek dat werd gevraagd ‘ben je klaar’ ipv het standaard ‘adem in’, maar misschien is dat nieuw tegenwoordig
Na hoelang is het raadzaam om m’n tepelpiercing te verwisselen? Hij zit er nu 2 maanden in en is super goed genezen. Heeft alleen de nacht na het zetten een beetje gebloed maar verder nooit last van gehad.
Ik wil een tragus
Wordt m’n eerste piercing en ik wil graag naar Dear2wear in Amsterdam (die is wel goed toch?). Zijn jullie daar wel eens geweest, zo ja zouden jullie een specifieke piercer aanraden?
Ik heb meerdere piercings door Ann laten zetten en ben altijd tevreden daarna.
Ze is ook echt super aardig.
Ze werkt bij dare maar ook bij classic (van dezelfde eigenaar)die zit op het Rokin.
Dank je wel! Nu nog de moed verzamelen om echt te gaan
Volgens mij woon jij toch in de omgeving van Rotterdam? Mag ik vragen waar jij je piercings hebt laten zetten? Ik wil graag een helix (eerste piercing) en zie door de bomen het bos niet meer haha
Ik heb alles bij Queen of Rings laten zetten! Ik heb zelf fijne ervaringen met hun, maar er zijn volgensmij wel gemixte meningen over hun shop hier (ging over de kwaliteit van de sieraden geloof ik, misschien terug te vinden via de zoekfunctie?).
De mensen die er werken zijn sowieso wel echt superfijn altijd! Ik word vaak heel duizelig na piercen en daar reageren ze altijd heel fijn op.
Verder nooit ergens iets gezet. Wel met een vriendin meegeweest naar Tattoo Bob, die zou ik vooral afraden haha
Inmiddels geweest bij Ferry en het was een top ervaring. Een verdovingsprik bij de tandarts doet meer zeer zeg maar hahaha. Ben zo blij.
Aaah zo leuk! Wat heb je laten zetten? Fijn dat je ervaring zo goed was
Tepelpiercing <3
Ik heb een goeie ervaring met deze Etsy shop!
Ik heb er zelf nog nooit besteld omdat ik eigenlijk alles via mijn piercer heb maar Bodyartforms verkoopt veel mooie merken! Wel vanuit de US
Een zeer specifieke vraag maar weet iemand waar ik ergens goudkleurige dikkere septumringen kan vinden waarvan het stukje door je neus 1,2mm is (aka je hebt deze maat maar de rest geeft de illusie van een dikkere piercing) en de diameter 10 of groter? Binnen de EU ook graag.
Ik heb momenteel deze maar de diameter hiervan gaat maar tot 8cm. Moet niet per se zo met 3 lagen zijn, bv gewoon 1 laag in ongeveer dezelfde dikte zou ook goed zijn. Gewoon geen ringen met dingen als steentjes, krulletjes en tribalachtige dingen.
Moest ik niets vinden wat ik mooi vind, overweeg ik ook nog om m’n piercing een beetje te stretchen zodat ik gewoon naar de grotere maten kan. Iemand hier ervaring mee?
Nee deze niet! Heb zo’n klein knopje met opaal en die is na 2 jaar ofzo nog mooi! Heb idd ook andere shops geprobeerd maar daar vond ik het goudkleurige of te geel, of ze verkleurden heel snel.
En jaaa love BVLA! Vaak kan een pierceshop wel dingen voor je bestellen dacht ik.
Lekker rood oor nog maar die croissant bovenin mn oor is nieuw. Nu heb ik meteen ook de neiging om iets anders in mn 2 helixen te doen maar weer nog niet zo goed wat.
Same! Love kanpatha echt, maar toen ik mn conch met ringetje liet piercen was het zo’n gezeik.
Bij het zetten van een andere piercing bij dare2wear heb ik gevraag die te vervangen door een staafje. 3 dagen later had ik nergens meer last van een jaar later alsnog door een ringetje vervangen zonder problemen.
Vraag: ik wil een septum, maar die is eigenlijk not done op werk. Hoe snel na het zetten kun je hem naar boven draaien zodat ie niet zichtbaar is? Dan kan ik hem in elk geval tijdens afspraken verstoppen.
Het is niet handig om een septum die nog aan het helen is te veel te bewegen. Wat je wel kan doen is dit overleggen met je piercer en hem gelijk na het zetten al naar binnen doen en zo laat helen. Heb die van mij ook zo laten helen en dat ging prima