Woww geniaal dat het een croissant is! En mooie plek van je piercing
Omg slim! Na hoeveel weken/maanden had jij hem naar zichtbaar?
En hoe was jouw helingsproces?
Dit kan inderdaad meteen, heb het ook zo gedaan. Makkelijkste heling ooit want de piercing zit naar binnen dus nauwelijks contact ermee door het per ongeluk aan te raken of tijdens het slapen. Echt nergens last van gehad. Ik weet niet meer hoe lang de genezing duurde.
Hen nu een smal ringetje erin gedaan. Ik werk op een fancy kantoor, als ik het van te voren had gevraagd was heel vast niet ok geweest. Maar heb het gewoon gedaan haha. En het staat heel mooi.
Ja not done is ook wat heftig verwoord vanuit mij. Denk dat het meer uit mezelf is. Ik ga ook zéker geen toestemming vragen haha.
Maar de eerste piercing is vaak nogal groot en dat vind ik dan te veel in your face voor specifieke afspraken/klantcontact. Dan heb ik hem liever naar binnen (of iig als optie). Bij een subtiel ringetje is dat toch anders. Leukk ik ga gewoon een afspraak maken!
Heb ik soms ook gehad met m’n helix. Gewoon lekker laten zitten en niet teveel aan prutsen, werkte voor mij het beste. En anders na het douchen kijken of je het kan verplaatsen.
Ja snap ik hoor, de ring die toen is gezet was ook best heel groot en heel aanwezig. Dus super handig dat hij naar binnen kon.
Dit is mijn eerste en hij kon nog een slagje kleiner
Binnen een week was het genezen, echt immaculate, ik klap hem ook super easy naar binnen, makkelijkste piercing ooit
Leukk! Ik heb er helemaal zin in nu.
Wilde vroeger al een septum, maar vond mijn neus toen te lelijk. Zo stom daarna vond ik mezelf te oud ervoor (ben nu 34). Ook stom. Nu denk ik fuck it, ik ga het doen en als ik hem beu ben haal ik hem wel weer weg.
DOE HET ja! Ik nam hem dit jaar toen ik 39 was
Ik ben onderweg naar mn afspraak voor twee tepelpiercings. Zenuwachtig
Ik vond de pijn wel eventjes intens, maar heel blij mee
Ik heb mijn conch met een ringetje laten piercen en ben er echt niet over te spreken.
Het geneest gewoon niet goed. Na een tijdje door een staafje laten vervangen en toen had ik er echt binnen 3 dagen ofzo geen omkijken meer naar. Pas na een jaar vervangen door een ringetje.
Ik weet dat kanpatha het vaker doet, maar toen ik bij dare2wear vroeg om het te vervangen zeiden ze dat ze echt vaak ringetjes voor staafjes moesten vervangen ivm genezing.
Toevoeging op @wompie : ik heb zelfs met een te lang staafje nog veel gedoe gehad, en bij rust herstelt het zoveel sneller! Bij een staafje blijft ook vooral de achterkant van een conch alsnog veel haken/stoten, dus wil niet eens weten hoe erg dat dan is met een ringetje… als je echt die look wil kun je ook een kettinkje eraan overwegen!
Cool! Ik wil er binnenkort ook een laten zetten. Je hebt ze toevallig niet in het noorden gezet denk ik? Ik ben nog op zoek naar een goede piercing zaak.
Nee helaas, utrecht
Na een maand ben ik begonnen met hem omlaag klappen in het weekend. Twee maanden daarna deed ik er een kleiner sieraad in. Toen ging het in- en uitklappen nog makkelijker. Dat kon al wel eerder maar hoeft niet. Het is niet zoals met een piercing in je oor. Daar kan te veel ruimte voor extra wrijving en ontstekingen zorgen en dat is bij een septum niet zo.
Het is één van de meest pijnloze piercings die ik heb laten zetten. Het puntje van mijn neus was een paar dagen gevoelig maar dat was alles. Ben ook super verkouden geworden terwijl hij ingeklapt zat en dat zat ook niet in de weg. Het is echt één van de meest makkelijke piercings qua herstel en onderhoud
Ik zou even langs een shop gaan. Hygiënisch werken vind ik wel belangrijk. Zeker als je daarvoor heel veel last ervan had… succes!
Ik heb vrijdag een neuspiercing laten zetten (staafje), het blijft af en toe een beetje bloeden en ik haal het korstje dan weg met zoutoplossing en een wattenstaafje. Vraag me alleen af: Kan ik het beter even laten? Want zo maak ik het wat vaker schoon dan 2x per dag en ‘verschuift’ ie vaker.
Oke thanks!! Dacht al wel dat dat beter zou zijn.
Ik wilde m’n tweede gaatje laten schieten, maar die vrouw was net lunchpauze aan t houden. Dus ik 3 kwartier wachten tot ze terug was, blijken ze alleen chirurgisch staal te hebben voor knopjes. Ik wou graag titanium omdat ik altijd last krijg van veel materialen. Zegt ze ja in chirurgisch staal zit geen nikkel hoor!! Dat is toch niet waar?