Er is geen standaard maat voor een ringetje in een helix. Ieder oor is anders, en het ligt er ook aan waar je precies in je helix gepiercet bent. Oh, en wat voor look je voor gaat natuurlijk (strak om je oor, of los). Ik heb ringetjes verkocht variërend van 5 tot 10mm voor in een helix piercing
Vaak zitten ze op 6-8mm inderdaad.
De ringetjes van Anna+Nina zijn sowieso bedoeld voor oorlellen trouwens, ze zijn veel te dun voor in een helix piercing/kraakbeen. De diameter van 9mm is daarom wss ook niet wat je zoekt qua look. Ik raad je aan om langs te gaan bij een professionele piercingshop zodat ze je kunnen helpen met de juiste maat en een veilig sieraad voor je piercing. Ik kan je evt helpen met het zoeken naar een goeie shop 
@ezw sowieso zijn dat soort sieraden 9 van de 10x niet okee voor in een verse neuspiercing. Als het sieraad niet custom gebogen is voor je, is het nooit de goede maat en daarom steekt het uiteinde er ook zo uit. Voorgebogen nostril screws bestaan eigenlijk niet van hoge kwaliteit, dus dat is ook al een rode vlag. Ik kan je aanraden om het even door een goede piercer te laten checken of 'ie genezen genoeg is en diegene dan het ringetje te laten plaatsen (net als hierboven: dan weet je zeker dat 'ie goed past!). Mocht het niet goed genoeg genezen zijn dan zou ik zeker kiezen voor een sieraad in labret-stijl (en dat zal een kundige piercer je sowieso adviseren ipv zo’n screw), zodat je piercing echt tot rust kan komen. En dan daarna wisselen naar een ringetje. Na ongeveer een half jaar post-piercing zou je neuspiercing idealiter wel rustig moeten zijn.
@anon43983847 lief dat je het vraagt! De shop opent in principe in januari, en hopelijk kan ik dan ook mijn apprenticeship oppakken. Zit nu zelf in het proces van een verhuizing en dus ook slechte mental health, dus het is allemaal een beetje veel