Piercingtopic

Bij mij glijdt een haarclip vaak uit mijn haar, maar ik word ook steeds wakker als ik erop draai (oftewel heel vaak tot hij helemaal los gegleden is) en op gebroken nachten zit ik niet te wachten natuurlijk.
Dus ik ben voor een donutkussen met hoofdband constructie gegaan, dat blijft tot dusver wel goed zitten en ik word er niet steeds wakker van.

Haha ja het is natuurlijk wel een beetje het idee van zo’n haarclip dat je lichaam reageert als je er op draait.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat 'ie doet (en wat voor de ene persoon werkt, werkt voor de ander niet), maar ik merk wel echt verschil als klanten het wel doen in ieder geval.

Het vochtbultje was helemaal weg nu! Heb even gewacht met wisselen toe ie weer verdwenen was.

2 likes

Hij blijft niet de hele nacht zitten, dus dat lijkt me niet het hele idee ervan dan toch? Ben er ook een paar keer van wakker geworden omdat hij zodanig verschoven was dat de clip op de achterkant van mijn conch drukte, dus dat was al helemaal niet de bedoeling.

Maar goed, ik zei ook niet dat een haarclip voor niemand werkt. Ik post dit voor het geval er anderen meelezen bij wie de haarclip trick ook niet goed werkt en iets anders zoeken wat wellicht wel blijft zitten of waar ze niet zomaar vanaf draaien in hun slaap.

2 likes

Ik zit al weken stoer te doen over dat ik weer een piercing wil. Nu heb ik volgend weekend de tijd dua ik wil nu even een afspraak maken maar ben helemaal zenuwachtig ineens.
Wat moet ik ook in die mail zetten " Hoi ik wil een piercing hihihi"

Ik kan ze ook bellen maar op de enige dag dat ik ze na t werk kan bellen zijn ze dicht haha. Plus met een mail heb ik vaak de tijd enzo bij de hand ipv dat ik altijd ga twijfelen of ik de datum wel goed heb onthouden.

Haha ik zou gewoon een mail sturen dan en iets er in zetten van ‘ik zou graag een afspraak willen maken voor een … piercing. Is dat mogelijk op …?/hebben jullie nog een plek vrij op …?’

Wat ga je zetten?

1 like

Aah goeie haha. Ik wil sws een foreward helix maar misschien een dubbele even kijken of dat met mn oor kan

4 likes

Ik zit klaar bij de shop voor een nieuwe helix en midhelix. Geen zin in het piercen straks, maar wel in het eindresultaat want de knopjes zijn zo moooi :dancingbanana:

4 likes

Fotooooo love mooie ends :star_struck:

1 like

Ik heb eind mei een afspraak voor een tepelpiercing gemaakt bij Le Sting. Wordt voor de 3e keer, benieuwd of het nu wel een beetje fijn heelt. Laatste keer is alweer 20 jaar geleden.

4 likes

Same haha, was al een aantal weken inspiratie aan het opdoen. Nu twee nieuwe laten zetten en in de bovenste helix gewisseld van sieraad. Echt verliefd op die saffier blauwe steen, is in ieder licht weer een beetje anders.

Foto's

Doen, mailen @Soy.peor :japanese_goblin:

19 likes

Ik krijg m’n tepelpiercing er niet zelf uit :sob::sob: moet ik weer helemaal een afspraak gaan maken. Echt irritant.

3 likes

Oeh, nice. Happy healing!

Thanks! :relaxed:

1 like

Ik heb ze gemailt en ik ga er zaterdag heen!
Ik ga denk ik toch voor een tripple foreward helix als dat lukt haha.

4 likes

Heel mooie knopjes idd, waar was je?

Heb je toevallig rubberen (schoonmaak)handschoenen in huis? Daarmee zou het moeten lukken.

1 like

Oeh ik ga even zoeken, goeie tip!

1 like

Yes, leuk! Ik ben benieuwd!

@EllaFitzgerald Classic Ink & Mods, op het Rokin

3 likes

Volgende week dinsdag ga ik eindelijk een rook piercing laten zetten :smiling_face_with_three_hearts:

Afspraak is gemaakt :clap:

6 likes