yeey gefeliciteerd!! Alleen als ik op boek nu druk dan floept de site automatisch terug naar de hoofdpagina. Of ik kijk ergens overheen (die kans is ook zeer aanwezig)
Ohhh thanks! Was een raar bugje. Als het goed is werkt het nu wel goed
Wat tof zeg!! Gefeliciteerd!
Leuk!! Gefeliciteerd, jammer dat het uit de buurt is.
Jaaaa gefeliciteerd! Tijd om in februari dus een nieuwe piercing te laten zetten. Heel veel succes!
Heel vet! Gefeli Meteen even gaan volgen op Instagram, ben benieuwd wat je allemaal voor nice dingen gaat zetten.
Ik kreeg vandaag een nieuwe end voor m’n tragus binnen en ik ben er zo blij mee! Ik had nog steeds het oorspronkelijke balletje en ik was nogal bang voor het zelf verwisselen maar dat viel me alles mee eigenlijk
Edit: van BodyArtForms is 'ie
Vanmiddag weer 2 nieuwe gaatjes laten prikken
Ben nu moed aan het verzamelen voor het laten zetten van een rook piercing
Oh wat tof, hij had mijn oor ook gepiercet!
Vraagje, misschien weet jij dit.
Mijn helix is meer dan een jaar geleden gezet en het lange staafje zit er nog in. Eerst door de lockdown, later door tijdgebrek en soms was het weer dik/veel korstjes. Nu na ruim een jaar neemt de hoeveelheid korstjes af en ik wil een ringetje. Moet ik daarvoor eerst wachten tot het helemaal geheeld is, of zal dat wel al kunnen?
Voor je kunt wisselen naar een ringetje moet je piercing helemaal stabiel zijn. Dus gewoon even laten checken en als het nog niet rustig genoeg is eerst even een korter staafje. Dat zorgt al voor een stuk minder irritatie
Dankjewel voor je reactie en uitleg!! Heel lief
Zomaar afspraak ingepland voor een helix bij Le sting voor as zaterdag
Sinds mijn liposuctie vind ik echt niets meer ‘pijnlijk’ :’) en dat hield me eigenlijk tegen dus ik heb er zin in!
Volgende week eindelijk m’n piercings laten vervangen. M’n daith heb ik nu al 9 maanden en m’n rook en conch 5 maanden. Waarschijnlijk iets met Swarovski steentjes.
Super blij met de piercing en het sieraad (mijn portemonnee minder blij

Ah je hebt een sieraad van Buddha Jewelry! Mooi hoor, en fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad.
Door Neilmed is het echt enorm afgenomen! Het is inmiddels bijna weg. Thanks voor de tip
Ik heb aan beide kanten een 2e lobe genomen en die zitten er nu 3 maanden. Ze zijn met zo’n barbell gezet en het moest 2 maanden, het liefst 3, blijven zitten voordat ik mocht wisselen. Na 2 maanden vielen die bolletjes van die barbells er steeds af en is er een bolletje door het doucheputje gegaan, dus heb maar gewisseld. Van die titanium knopjes gaan goed, maar vind dat echt lelijk, dus wou zilverkleurige ringetjes, maar daar gaat het van irriteren… en die krijg ik ook niet zo goed in, omdat die natuurlijk niet recht zijn (en daardoor gaat het dan irriteren). Iemand enig idee hoe ik dit fix zonder dat ik voor altijd lelijke titanium knopjes moet dragen?
Naar een professionele piercer gaan en kijken of je oren genoeg genezen zijn om überhaupt te wisselen, en zo ja titanium of witgouden ringetjes laten plaatsen. Dan weet je dat je goed materiaal en de goede maat hebt, en worden ze voor je geïnstalleerd zodat je zelf niet hoeft aan te klooien.
Ik ga morgen m’n piercings laten verwisselen en ik twijfel zo erg of ik een ringetje of een staafje in m’n rook wil. Zit al 2 weken te twijfelen haha.
Ik heb een beetje advies nodig. Ik heb sinds september high nostrils, beide kanten hebben een bump, 1 kant is vrijwel onder controle maar de andere kant loopt met de dag meer uit de hand. Mijn eigen piercer heeft momenteel zijn shop gesloten en reageert altijd sowieso heel traag op berichtjes, de huisarts zie ik ook niet zo zitten. Ik lees overal dat je met een granuloma gewoon geduld moet hebben, 1 keer pd sprayen en verder niks maar ik heb gewoon buikpijn van de zorgen, het bultje is vuurrood, bloedt, soms pus en ong 5mm groot inmiddels. Zouden jullie naar een andere piercing shop gaan of toch huisarts of gewoon geduld? Oh en de shop waar ik naar toe zou kunnen is glamour in Rotterdam maar ik begreep dat daar wat twijfelachtige meningen over waren?