Piercingtopic

Ik zou hiervoor echt even naar de huisarts gaan, klinkt flink ontstoken. En/of misschien langs een shop. Ik heb zelf hele goede ervaringen met Queen of Rings in Rotterdam!

1 like

Iemand tips voor het schoonmaken van piercing sieraden? Zou graag mijn conch ring eens goed willen reinigen want deze is dof…

Hoor het graag :slight_smile:

Ik ben ooit met zon ontstoken piercing naar de shop teruggegaan maar die verwezen me al snel door naar de huisarts. Kreeg toen Fucidin hydrofiele crème (volgens mij echt antibioticacreme) en toen was 't snel over. Daarna ook nooit meer last gehad.
Dit was wel met 'n hele heftige ontstoken piercing (pus, wild vlees wat eruit kwam groeien etc).

1 like

Is het mogelijk om piercingringetjes in je tweede gaatje te laten zetten en die daar gewoon te laten zitten? Ik heb te lange nagels om telkens iets in en uit te doen… maar ik zou niet weten wat voor ringetjes dan mooi zijn en of de piercer het niet irritant vindt dat ik daarvoor langskom

1 like

Weet iemand een piercingshop in arnhem/nijmegen/utrecht waar je als eerste sieraadje gelijk een leuk gouden sieraadje hebt ipv zon silvere knop.

1 like

Kan bij le sting in utrecht sowieso wel

1 like

Is ie geschoten of gepiercet? Ik denk dat het vooral met dikte te maken heeft of iets past. Maar je kunt ook gewone oorbelringetjes in je tweede gaatje doen als ie geschoten is, ik wissel mijn ringetjes in eerste gaatje ook nooit.

4 likes

Zo een piercing boven je normale oorgaatje, moet ook gepiercet worden neem ik aan? Doe jij dat ook in je shop @Radio ?

Oeeh ik ging ff kijken en ik zag een zeepaardje dus daar ga ik heen!

1 like

Allebei geschoten. Ik draag er nu vaak niks in omdat ik niet weet waar ik iets neutraals kan halen voor niet te duur, toen bedacht ik me dat misschien een simpel piercingringetje wel zou kunnen. Eerste gaatjes draag ik wel vanalles in

De eigenaresse van Glamour is gewoon nogal twijfelachtig en iemand waar ik persoonlijk mijn geld niet naar toe zou brengen, en eigenlijk zijn alle goeie piercers wel weg inmiddels. Je zou eventueel ook Soesha uit Den Haag kunnen contacten, dat is enigzins in de buurt.

En eerlijk gezegd zijn high nostrils gewoon bitches. Kan wel 1,5 jaar duren voor ze genezen zijn, helemaal nu met het dragen van mondkapjes. Vaak problematisch met high nostrils is de angle waarop ze gepiercet zijn.

Verder is belangrijk dat je er niks in de buurt smeert - geen verzorgingsproducten en make-up. Wat voor stijl en materiaal sieraden zitten er nu in? En welke spray gebruik je en hoe?

@Mirke je kunt altijd je piercer vragen of diegene je een onderhoudsbeurt kan geven :blush: Verder is het ook de vraag of het überhaupt op te poetsen is (qua materiaal).

@Luzarl tuurlijk is dat mogelijk! Gewoon een afspraak maken voor het uitkiezen van sieraden, een goeie shop kan de opties met je doorspreken en laten zien, en gelijk de goede maat voor je indoen. Seamless rings en clickertjes zijn perfect voor dit soort dingen!

@Soy.peor onze shop zit in Deventer, en LeSting zit in Utrecht. Wij bieden beiden gouden sieraden aan. En een goede piercer haha.

@CTFxC ik zou alle gaatjes laten piercen haha. Maar helemaal voor precisiewerk als dit zeker een goed idee. Kunnen we je zeker mee helpen, we bieden nu ook 30% korting op piercing fee (inclusief staafje) als je de betreffende Instagram post laat zien!

3 likes

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Ik wil ook om die reden niet naar glamour, de shop die dus nu geen piercer heeft stuurde me daarheen, na de tip hier heb ik een digitaal consult gehad van Queens, zij zeggen vochtbultje. Ik ben denk ik gewoon te eigenwijs en ongerust om dat te geloven haha. Soesha heb ik ook in overweging, alleen vraagt zij 50€ excl sieraad voor een consult, ik wil mensen graag betalen voor hun tijd maar ik moet vrij vragen, treinkosten maken, consult en dan moet ie er misschien alsnog uit en dus later opnieuw kosten voor het zetten, ik ben dan gewoon pissig omdat mijn eigen shop er zo’n zooitje van maakt en ik daardoor die kosten nu moet dragen. Ik volg haar advies, spray van alloverpiercings, 2 keer per dag en dan een tijd lang m’n neus onder de kraan houden, droog deppen en afblijven. Met een dag vol mondkapjes heb ik ze een hele tijd afgeplakt maar begreep van haar dat dat echt een slecht idee was. Er zit sowieso een verkeerd sieraad in momenteel omdat ie er even uit moest ivm ziekenhuis maar het was daarvoor al, twijfel of ik even rust zal geven en daarna wisselen of nu doorzetten en toch nu al weer de labret erin laten zetten. Ik wist dat ze een bitch waren maar zó erg

Weet iemand waar ik een lookalike kan vinden van dit sieraad? Ik kan deze niet betalen :frowning:

Weet iemand betrouwbare websites met witgouden oorbellen die niet €1000 kosten? Ben t zat dat zilver binnen 10 seconden al lelijk is, maar goud ziet er niet uit bij mij

Gisteren besloten dat ik een tepelpiercing wou. Nu zit hij erin. Hij was pijnlijk maar het is mij echt reuze meegevallen!

19 likes

EINDELIJK

Nieuwe Conch laten zetten en vier nieuwe witgouden sieraden laten uitgezocht bij Le Sting in Utrecht voor m’n helix, forward helix, rook en flat.

:sweat_smile: Mijn bankrekening is aan het huilen nu.

Al m’n piercings waren nog open :relaxed: ik was zo bang dat alles dicht was gegroeid na het ongeluk, maar het viel mee. Alleen de rook was een bitch en nu is alles rood.

Foto’s komen vanavond, eerst nog de trein overleven.

11 likes

Ik heb vrijdag een afspraak staan voor septum te plaatsen. Vroeg me alleen af of ik daarna op zondag wel mag sporten. Kan me niet herinneren hoe dat ging met neus piercing :sweat_smile:

2 likes

Oeh klinkt heel nice, ben benieuwd hoe het geheel eruit ziet :grin: Beter dat het nog open was zeg!

1 like

Jeej! Het is al minder rood haha.

23 likes

Weet iemand een plek in het oosten of in het midden vh land waar ze piercen met mooie piercings? Ik heb mijn daith in Amsterdam laten zetten bij Kanpatha😍 Hele fijne service en een prachtige piercing. Nu wil ik in mijn linker oor graag een derde en vierde gaatje in 1 keer laten piercen. En weer graag met een mooie piercing. Mooie knopjes. Hebben jullie aanraders?

1 like