Hij zit! Ben toch maar gewoon voor een simpele enkele helix gegaan. Hij wilde er trouwens ook wel direct twee zetten, dus mocht het komende weken nog gaan kriebelen laat ik er misschien nog wel een tweede bij zetten. Verzorging snap ik nu toruwens echt de ballen van, want wat de piercer zei is weer helemaal anders dan ik hier lees.
Leuk! Verbaasd me wel dat ie met een ringetje is gezet. Veel piercers weigeren dat omdat een staafje beter is qua genezing. Maar hopelijk gaat ie niet lastig doen! En succes met er niet op slapen vannacht
Ja, daar was ik ook bang voor, ben er eigenlijk wel blij mee, want vind een ringetje mooier. En bedankt, wordt nog wel wat, rechts is mijn voorkeurskant. Nouja, wie mooi wil zijn…
Ik heb er nu 2 staafjes in met steentje, toevallig gister 2 ringetjes binnen gekregen (1 ook met steentje), maar baal er altijd zo van dat dat chirurgisch staal donkerder van kleur is. Ofja… Ik draag altijd van die licht zilveren sieraden zeg maar en dan wijkt dat wat af. Morgen misschien toch maar eens indoen en zien of het dan meevalt en anders hou ik het gewoon bij wat ik nu heb.
Vroeger hadden ze allen van die lelijke ringetjes als je een nieuwe piercing liet zetten en dan met zo’n lompe bal eraan Dan was je blij als je eindelijk kon wisselen. Maar die van jou ziet er prima uit! Ook een nadeel van die staafjes vind ik dat je eerst een poos met van die lange staafjes moet lopen tot je ze kan wisselen voor een korter. Mgoed, is beter dus nam het maar voor lief haha.
Hopelijk valt het mee ondanks dat rechts je voorkeurskant is. Waarschijnlijk wordt je die eerste nacht vanzelf wakker als je per ongeluk op die kant draait haha.
Staat super mooi! Ik heb mijn kraakbeenpiercings allemaal met een ringetje laten zetten. Gewoon met rust laten, er niet aanzitten en wassen onder de douche werkt voor mij prima!
Enneh, slaap op zo’n reis-nekkussen of een opgerolde handdoek in een c-vorm gelegd. Zo lig je niet op je oor maar kun je wel op je zij!
Nekkussens zijn inderdaad fantastisch. Heb mijn percing in februari gezet, hij doet nog steeds moeilijk en dat nekkussen is inmiddels echt mijn maatje geworden. Hij heet Dirk, het is een dino. Bij mijn vriend ligt een eenhoorn, die is niet zo speciaal en heeft geen naam
Oei, ik had eigenlijk gehoopt dat de gevoeligheid met een paar weken wel weg zou zijn… Nouja in het ergste geval word ik wel een buikslaper, opgerolde handdoek vond ik niet zo. En @Boommm, jep, werd inderdaad twee keer wakker vannacht toen ik op mijn verkeerde zij bleek te liggen
Heb wel de smaak te pakken, heb zojuist een derde oorbelgaatje bij laten schieten:
Ik kon er wel al snel weer op liggen hoor zonder dat het pijn deed! Al is het wel beter om dat op het begin zoveel mogelijk te vermijden waar kan. Anders ontstaan vochtbultjes makkelijker en raakt ie sneller geïrriteerd.
Ik wil morgen denk ik tweede gaatjes laten schieten, of is piercen beter in je oorlel? Ik wil naar Queen of Rings in Rotterdam. Edit: zie dat deze shop net paar dagen geleden is besproken haha, fijn om goede reacties te lezen!
Andere vraag nog: Toen ik 13 of 14 was heb ik een piercing boven in mijn oor laten schieten, nu heb ik eigenlijk permanent last van ‘wild’ vlees eromheen waar ik telkens met mijn klauwen aanzit, kan ik daar ooit nog iets aan doen denken jullie?
Ligt eraan hoe dicht het bij het kraakbeen is. Schieten kan niet heel veel kwaad in je oorlel maar piercen is altijd beter.
@moderators kan iemand Verameat uit de beginpost halen? Ik heb die er op egf ingezet maar het zijn oplichters. (Verkopen nep goud/zilver als echt voor hoge prijs)
Ik ben met al mijn piercings zo geweest en het genezen duurt iets langer maar kwam uiteindelijk gewoon goed.
Let je wel op dat het ringetje niet te strak gaat zitten? Ik zie dat het al 4 dagen geleden is dus het zal nu wel (weer) meevallen maar meestal wordt het toch in ieder geval iets dikker. En jouw ringetje ziet er vrij strak uit.
Anyhow, wel mooi! Love helix piercings, het was mijn eerste
Na precies twee jaar zijn mijn twee helixen nog zo erg aan het kutten. Soms is het een weekje goed en dan opeens is het weer dik en pijnlijk en korstjes. Ik heb in mijn normale oorgaatjes altijd zilver omdat ik niets anders kan verdragen dus ik denk dat het mijn laatste hoop is om er zilveren piercings in te doen? Maar ik durf dat niet zelf en die shop wil het dus niet doen omdat het ontstoken is… Dus ik moet denk ik gaan drammen dat ze het wel moeten doen.
Ik zou als ik jou was geen zilver proberen (al helemaal niet als de piercings continu aan het klooien zijn), maar implant grade titanium. Dat laatste materiaal reageert helemaal niemand op.
Oké ga ik dat vragen.ik heb nu van die ringetjes met zo’n rosegouden laagje denk dat dat sowieso totaal kut is.
Ik ga waarschijnlijk eind van de week een outer conch laten zetten, en m’n derde gaatje weer doorprikken.
Dan alleen nog een rook en is het af.
Ze zitten erin ben nu echt tevreden dat mijn ene oor eindelijk ‘af’ is. In mijn andere oor wil ik dus nog een rook, maar ik wacht nog even ivm slapen.
Foto!
Pb (heb ik nog nooit gestuurd hier dus ff kijken of het lukt)