Thanks!
Ik heb ze gemailt en ik ga er zaterdag heen!
Ik ga denk ik toch voor een tripple foreward helix als dat lukt haha.
Heel mooie knopjes idd, waar was je?
Heb je toevallig rubberen (schoonmaak)handschoenen in huis? Daarmee zou het moeten lukken.
Oeh ik ga even zoeken, goeie tip!
Volgende week dinsdag ga ik eindelijk een rook piercing laten zetten
Afspraak is gemaakt
Ik heb vandaag m’n oorbellen (in het lelletje) opnieuw laten schieten. Nu gaf ze als advies om na het schoonmaken eraan te draaien. Maar ik kan me herinneren dat dit juist slecht is. Ik lees op allerlei websites steeds verschillende dingen.
Juist niet aanzitten, draaien, van voor naar achter bewegen.
Wat is het meest verstandige?
Dat leek mij inderdaad ook het meest logische. Maar toch ga je dan twijfelen van al die tegenstrijdige adviezen. Dankjewel!
Toen ik ooit een MRI kreeg gingen ze van te voren nog met zo’n soort scan ding langs me heen om te checken of ik nog iets van metaal had (bijv beugel van bh). Lijkt me ook wel logisch dat ze dat doen omdat je niet wil dat iemands vergeten metalen navelpiercing uit de huid gerukt wordt in de MRI ofzo haha
Ik wilde mijn staafje verkleinen (niet bij dezelfde shop) en het was een groot drama.
Ze zeiden dat ze nooit zo’n grote piercing hadden mogen plaatsen, zeker niet in het begin stadium omdat je het slecht kunt schoon maken. Daarnaast zat het te strak (als in het staafje was niet beweegbaar en zelfs te klein?)
Toen ze het los deden zat er een hele grote klont achter het grote stuk van het sieraad, dat mocht niet zeiden ze en vervolgens zat aan de voor -en achterkant een vochtblaasje (ik had helemaal geen pijn of last).
Dus nu hebben ze een knopje in gedaan die langer is zodat ik beter kan schoonmaken en dan hopelijk als dat na 4 weken beter gaat kan ik m’n mooie sieraad weer in.
Ik was me helemaal van geen kwaad bewust tbh.
Op mijn werk moeten mensen hun niet magnetische piercings uit doen omdat het hersen scans zijn, maar hun niet magnetische navel piercings mogen in blijven. Als je piercing echt niet magnetisch is en het gaat niet om je hoofd zou het geen probleem moeten zijn, niet magnetische piercings kunnen de scans alsnog “noisy” maken maar als je piercing niet in het interesse gebied zit is dat niet zo’n probleem
Hmm ik zit ook weer te denken aan een extra piercing in 1 van mijn oren, maar weet niet zo goed wat. Ik vind mijn oren ook al behoorlijk vol
Wat bijzonder want ik vind ze bij Le Sting super kundig.
Nee ik eigenlijk ook niet, ik ben eigenlijk nog steeds tevreden over de service en handelen.
Mochten ze ongedragen zijn kan je er denk ik nog wel veel voor krijgen. Zeker maria tash. Gedragen weet ik niet maar je kan t altijd proberen.
Goudkleurig of witgoud? Witgoud ben ik altijd wel voor in de markt
Wat @Vaasmodel zegt. Heb je anders een foto?
@ZusjevanJoost het is niet helemaal hetzelfde als een ringetje maar heb je wel eens nagedacht over een ketting in je conch? Dat lijkt er een beetje op en slaapt ook veel fijner
Oh dat is best een goed idee!
Er zijn wel piercing jewelry verkoopgroepen op Facebook waarin sieraden verkocht worden van high quality merken.
@Barbamama ehhh ik weet niet in hoeverre je staafje ‘te strak’ was, maar in principe is het idee dat je in het begin een te lang staafje hebt totdat het zwelt en dan vul je inderdaad het volledige staafje op (dus kan er niet meer worden bewogen). Langer is niet per se altijd beter, want ook meer beweging en irritatie.
Wel is het belangrijk bij dit soort grote ends om je bewust te zijn van het feit dat ze inderdaad lastiger schoon te maken zijn (maar dit is ook aan de piercer om je te vertellen) en desnoods inderdaad te wisselen naar wat kleiners als het niet werkt.
Mag ik vragen waarom je niet terug bent gegaan naar LeSting zelf?