Ik wil ook!!
Ik wil ook weer en soms ben ik het zat en heb ik de neiging om alles eruit te halen. Misschien moet ik maar gewoon een jaar wachten en voorlopig alleen maar mooie sieraden kopen.
Ik kon alleen zo’n simpel titanium staafje kiezen. Ik moest niezen direct na het zetten, de mevrouw zei dat dat normaal was maar dat ging gewoon. Ik heb er totaal geen last van als ik verkouden ben, ik heb nu een ringetje en kan prima gewoon mn neus snuiten. Hij is gepiercet voor een ringetje dus dat zit hij sowieso iets lager op je neusvleugel, dat helpt misschien ook wel.
Ik heb een klein probleempje denk ik. Heb mijn helix nu bijna twee jaar en heb er een half jaar geleden ipv een piercingstaafje van 1,2 mm dik, een smal oorbel-ringetje ingedaan. Voor een operatie wilde ik er graag een bioplast piercing van 1,2 mm in doen, maar ik krijg het staafje er niet meer door… Kan het zijn dat het gaatje al dichter is gegroeid en is het een verloren zaak, of moet het nog wel kunnen? Hij is van boven naar onder gepierced ipv recht erdoor, dat speelt ook mee.
Ik moest een staafje maar bij sommige shops doen ze ook een ringetje. Zou ik afraden, geneest minder snel, maar het kan wel. Neuspeuteren en snuiten kan gewoon. De eerste periode is het gevoelig maar intussen kan ik alles gewoon
Mijn tepelpiercing is echt een bitch. Heb er inmiddels nog maar 1, heb die andere eruit gehaald nadat mijn borst echt zo belachelijk pijn begon te doen ineens (echt iedere aanraking voelde alsof er een mes door mijn borst ging). Ik heb dat een dag volgehouden en toen heb ik die er maar eruit gehaald, pijn was toen vrijwel meteen weg ook.
Hmm ik denk niet dat het verstandig is om het er met geweld alsnog in te duwen iig. Misschien dat ik het in jouw geval nog met een natuurlijke olie zou proberen, maar anders het hierbij laten. Sowieso moet het wel gewoon lukken om hem voor je operatie uit te doen en daarna er weer in. Heb ik ook ooit gedaan met mijn conch en die had ik toen pas een aantal maanden.
Nee dat heb ik ook maar niet gedaan, het ringetje zit er nu weer in. Hopelijk kan de verpleegster ‘m er na de operatie weer in doen, dan moet het idd wel goed gaan. Misschien kunnen ze bij de piercingshop nog wat voor me betekenen, anders heb ik pech denk ik. Kom er zelf idd maar niet meer aan.
Ik denk dat je m moet oprekken want je gaatje krimpt echt snel
Oh god, hoe doe ik dat met kraakbeen? Baal nu echt dat ik er ooit een oorbel in heb gedaan
@Boommm @Vuile_bitch
Ik heb het maar bij de piercingshop laten doen, wel lekker pijnlijk maar het zit er nu wel in
Oei ja lijkt me niet lekker nee. Gelukkig zit hij erin nu!
Heeft er iemand ervaring met een piercing boven je gewone oorbellen? Dus nog gewoon in je oorlel maar dan net iets hoger dan je normale. Hoelang is het helingproces?
https://www.instagram.com/p/BhuLx6SgwdX/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1jt4c7qxz51dv
Ik denk net zoals bij een gewone oorbel, zal wel zo’n 6 weken zijn?
Ja dat dacht ik zelf ook al inderdaad, omdat het niet door kraakbeen wordt gezet. Dankjewel voor je reactie!
Oh wat mooi! Originele plek. Helaas is mijn oorlel hier te klein voor!
Ik vind het ook een leuke plaats, maar gaat ook niet lukken met mijn oor.
Mijn andere gaatjes staan daar iets te hoog voor waardoor er in het midden niet genoeg plek is. Jammer!
Ben ik trouwens de enige die soms haar oren overdreven vol wil hebben en op andere momenten er over denkt om alles er maar uit te jassen en het dicht te laten groeien? Ik zal vast niet de enige zijn maar in mijn omgeving hoor ik mensen hier nooit over. Ben ik nou gewoon zo’n ontevreden koe of ligt het ergens anders aan?
♀️
Ik wil heel graag een derde gaatje maar ik snap niet waarom want ik draag noooit wat in mn tweede gaatje. Ik heb momenteel 1 oorgaatje opgerekt tot 6mm en de rest is al een maand leeg, haha.