Piercingtopic

Hi!
Morgen ga ik naar een piercingshop voor iets in mn oor. In mn ene oor heb ik 3 oorbellen, een conch en een tragus. In mn andere ook alleen 2 oorbellen. Dit oor wil ik morgen dus meer in balans brengen. Ik dacht zelf aan een daith maar ben heel benieuwd of jullie nog een tof idee hebben. Ik sta overal wel voor open en bepaalde combinaties mag ook!

Mijn forward helix percing is eruit :weary: en ben het voorkantje kwijt. Nu ben ik bang dat hij supersnel gaat dichtgroeien

1 like

Kan je voor de tijd tussen nu en naar de piercer niks anders erin doen?

1 like

Heeft iemand hier tips voor een goede piercer in Flevoland? Gaat om derde gaatjes laten piercen en twijfel over een helix

M’n flat piercing is helemaal scheefgegroeid en heeft een vocht bultje, omdat ik er toen ik ziek was veel op heb gelegen. Weet even niet wat wijsheid is nu, wil geen gerommel aan m’n oor (zwanger), maar dit is ook lellek.

Heb er laatst ook een helix laten zetten terwijl ik alleen oorbellen heb. Was ook echt zenuwachtig maar viel reuze mee! Had ik ook een hele fijne piercer die me op mijn gemak stelde. En nu ben ik aan het bedenken welke ik nog meer allemaal wil, omdat het dus zo meeviel haha!

2 likes

Viel mij heel erg mee! Het is ook geen dik stuk kraakbeen natuurlijk. Ik voelde meer van het aandraaien van het sierraad dan van het piercen zelf en vond het geen pijn doen

1 like

Hoor je ook niet iets als ze daar piercen? Ik ben nogal gevoelig voor vieze geluiden dus daar een beetje bang voor

Ligt aan de plek ook denk ik. Helix hoorde ik echt niks, forward helix ook niet geloof ik. Daith wel.

2 likes

Ik heb een dubbele foreward helix en eentje hoorde ik niet de andere wel.

Ik moet alleen een korter staafje maar ik durf steeds niet. Ben bang dat die zegt dat ik te lang grwacht heb of dat die niet goed geheeld is ofzo. Ben bang dat ik op mn flikker krijg :joy:

1 like

Ik kan me niet herinneren ooit iets gehoord te hebben, ook niet bij mn conch ofzo.

Ik heb mijn bovenste helix er inmiddels wel uitgehaald. 1,5 jaar niks aan de hand maar nu al een half jaar gedoe onderhand. Het werd maar niet beter en werd helemaal gek van het kreng. Degene vlak eronder zit er nog wel, die heeft nooit moeilijk gedaan. Snap er weinig van maarja :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik hoorde ook niks bij de helixen maar bij m’n daith hoorde ik krrrrkkrrrk. Best wel heftig!

2 likes

Haha oke totaal ongerelateerd maar dit doet me ineens denken aan het geluid toen mn verstandskiezen eruit getrokken werden. Qua pijn niks aan de hand door de verdoving maar dat geluid :cold_sweat:

1 like

Waar hebben jullie een tweede gaatje in je oor laten schieten?

Twijfel nog een beetje of ik gewoon de Claires binnenloop of toch maar naar de juwelier ga.

1 like

Sowieso niet laten schieten

3 likes

Ik denk dat het qua kwaliteit niet zo uitmaakt of je dan naar de Claire’s gaat of naar een juwelier. Ze schieten beide dus sowieso niet mega goed voor je oor.

Ik heb mijn tweede gaatjes iig laten piercen bij een piercingshop (Queen of Rings in Rotterdam).

Is er iemand die mij gerust kan stellen :wink: @Radio misschien?
Heb nu bijna 3 weken geleden een helix piercing laten zetten.
Het ziet er naar mijn idee niet ontstoken uit, maar vooral de achterkant van mijn oor is erg rood nog wel en om de piercing heen heel licht van kleur juist.Ook is de piercing zelf nog best pijnlijk. Begin daarom toch te twijfelen of dit wel ‘normaal is’ ?

Ik heb die loop oordoppen en die kan ik prima dragen met m’n Daith, zitten verschillende maten in en 2 soorten met een daarvan dat naar je oor vormt.

2 likes

Sorry, maar ik zie er zo vrij weinig van dus ik kan er niet echt wat over zeggen :sweat_smile: En zo met je vingers in de buurt van je piercing en je oor zo omvouwen is ook niet zo bevorderlijk hehe. Ik kan wel wat aannames doen maar de foto’s vertekenen een boel.

Heb je foto’s waarbij je niet aan je oor zit, en dan recht van de voorkant, zijkant (dus dat je tegen de rand van je oor aankijkt) en zo recht mogelijk van de achterkant? Mag je me ook in een privébericht sturen.

3 likes

Kleine update:

Sieraad waarmee het gepierced is heb ik eruit gehaald en vervangen.
Oor is een stuk blijer en geen vochtbultjes meer waarneembaar. :+1:

Zit eraan te denken een flat piercing te laten zetten :partying_face:

1 like