Dit is een fijne tip, dank je! Ik ga met mijn borst in een kopje water hangen
@Barbamama Leuk!!
Dit is een fijne tip, dank je! Ik ga met mijn borst in een kopje water hangen
@Barbamama Leuk!!
Thanks! Het lijkt erop dat het nu wel weer redelijk goed schoon is zonder dat het opnieuw is gaan bloeden.
Omg over een uurtje gaat mn piercing in mn tepel zitten, ben helemaal zenuwachtig!!
Leukkkkk veel plezier, komt goed!
Ze zit er in! Helemaal blij mee en heb er goed doorheen kunnen puffen. Voelde me goed maar een half uurtje later wel wat licht in mijn hoofd. Na een cola en wat snoepjes ging het al wat beter.
Ben er onwijs blij mee!!!
Leuk!
Sinds februari heb ik een helix piercing erbij, maar hij blijft onrustig. Ik heb het idee dat dit komt, omdat ik mijn lange staafje er nog steeds in heb zitten. Daardoor wiebelt hij veel (want hij heeft veel ruimte) en blijft er makkelijk haar achter vastzitten. Nu adviseert mijn piercer om het staafje nog niet om te ruilen aangezien zij nog een lichte genezingszwelling ziet… bij mijn vorige is het staafje vrij snel omgewisseld en heb er toen geen gedonder mee gehad.
Ik zal sowieso het advies van mijn piercer blijven volgen, want ik heb goede ervaringen met haar, maar heeft iemand hier misschien ook ervaring mee?
same hahaha heb ze nu twee jaar en nog steeds gezeik af en toe. maar ze zijn zo mooi.
Jaa ik heb dit bij mijn rook. Ik dacht ook, dat staafje moet gewisseld, dan kalmeert het vast maar op aanraden van mijn piercer niet gedaan. Zijn nu een paar maanden verder (heb ‘m nu in totaal een half jaar) en vorige maand eindelijk verwisseld, toen was ‘t pas echt kalm.
Heh verdomme dit is niet hoopvol . Heb de mijne een jaar en nu lopen ze opeens weer te kloten
.
Hoe heet de meest bovenste piercing?
Ik ben niet zo van de piercings, maar die vind ik echt heel tof! Zal wel weer een moeilijk helende zijn ofzo haha, net weer wat voor mij🤪
forward helix
Was bij mij mijn makkelijkste met genezen, en bij mij gaat dat meestal heel moeizaam Maar goed, zal per persoon verschillen
Bij mij was het ook een van de makkelijkste qua genezing! Volgensmij zelfs de enige waar ik nooit gedoe mee heb gehad!
Dit was mijn minst pijnlijke piercing en qua genezing is hij wel prima als je een beetje voorzichtig bent met je haar vind ik
Ik ben echt verbaaaaasd over het genezingsproces! Ik heb werkelijk nergens last van, geen korstjes, het doet gewoon geen zeer en ook 0,0 bijzonderheden te zien of te merken tijdens het schoon maken.
Ze heeft 'm denk ik echt super clean en zo goed erin gezet! Blij mee hoooooor!
Ik heb er 2 naast elkaar. En ze zijn snel genezen.
Moet alleen nog steeds de staafjes vervangen haha.
Ah top om te horen allemaal!
Ik ga sowieso de forward helix laten zetten, twijfel ook nog over een normale helix. Kan ik dit überhaupt in één keer laten zetten? (Piercing newbie hier haha, ik heb alleen een piercing down there maar dat was qua genezing peanuts😅)
En ik vind een conch ook heel mooi, maar die is qua genezing lastiger toch?
Als het in hetzelfde oor is doen ze het meestal wel! Max 3 geloof ik.