Piercingtopic

omg ik zag pas iemand op tiktok en die liet ZES oorpiercings tegelijk zetten in korea want lekker goedkoop!1!!! door dit bericht denk ik er weer aan. succes met je genezing meid.

Thanks! Ik heb een piercer benaderd en die zei inderdaad dat 2 tegelijkertijd (nou ja, achter elkaar haha) zetten geen probleem is. Nu een afspraak maken!:smile:

1 like

Vond m’n conch qua genezing juist verreweg het makkelijkst! Echt nul last van gehad terwijl ik met helixen en flat best wat gedoe heb gehad

2 likes

Thanks en ook @electric, nu wil ik ook een conch haha!:crazy_face:

1 like

Van de week een balletje van mijn septum kwijt geraakt. Ik naar de shop, blijkt dat schroef gedeelte afgebroken. Nieuw sieraad er in (kleiner dan dat ik had, niet geheel blij mee maar er was niets anders), balletjes er aan. Kom thuis, dutje. Balletje weg :roll_eyes: heb het sinds maart nog nooit gehad maar wat een ellende om het er op te krijgen. Uiteindelijk met een heetlijm pistool lijm er weer opgekregen. (Dat stickje warm maken, balletje er op, even wachten en dan er op doen). Nu helemaal para dat het weer er af gaat

Zijn clickers een aanrader? Nog fijne mooie tips hiervoor? Heb een mooie gezien bij regalrose maar wellicht zijn hier nog wat betere opties

1 like

Heb eeeindelijk mn piercings laten downsizen en een ander sieraadje gekozen. Lof them

24 likes

Ik heb eerst even gezocht maar kon er niet veel over vinden hier haha. Anyhow ik wil een tragus piercing laten zetten maar vind het ook een beetje eng omdat het best dik kraakbeen is. Hoe hebben jullie dat ervaren? En was t genezen een beetje te doen.

Het laten zetten van m’n tragus was wel even pijnlijk, maar ook heel snel voorbij.
Qua genezing is dit de enoge piercing die niet moeilijk heeft gedaan, heb er weinig aan hoeven doen naast zeezoutspray.

1 like

Deed wel pijn maar is altijd maar een paar seconden. Genezing ging super goed en de enige piercing waar ik geen last van heb gehad

1 like

Bij mij was m’n tragus eigenlijk de enige waar ik echt een rot genezingsproces bij heb gehad. Als in: vochtbultjes continu, heel veel pijn, … na twee jaar ploeteren toch maar piercing uit gehaald en nu nog steeds een lelijk litteken.

1 like

Ik vind het bij kraakbeen vaak zo gek gevoel dat de naald er zo langzaam doorheen gaat, voor je gevoel dan he. Maar zo gek dik is het niet, al voelt het misschien wel zo als je met je vingers voelt. Het doet niet per se meer pijn doordat het wat langzamer gaat. Is ook maar een paar seconden ofzo gok ik.
Gewoon doen

1 like

Ik vond het vooral grappig dat ie in een soort holte komt en dan nog een keer moet. Voelde als 2x piercen, niet vervelend maar gewoon bijzonder.
@Soy.peor ik vond het de eerste week wel lastig met slapen maar echt prima genezen. En ik vind het nog steeds mijn leukste, haha.

1 like

Bedoel je de holle naald? Ohneee ik snap het al!! Indd

1 like

Ieee bedoel je dat er tussen dat kraakbeen daar een holte zit? :open_mouth:

2 likes

Het zetten vond ik prima te doen, wel vergelijkbaar met de forward helix. Qua genezing vond ik hem minder kut want ik had niet zoveel last van m’n haar. Het duurt wel lang voordat je oortjes in kan, dat was wel irritant maar verder prima piercing.

2 likes

Ik heb vandaag een helix piercing laten zetten en ze adviseerden er 6-8 weken niet mee in bad te gaan en zwemmen enzo. Nu wilde ik morgen graag naar hot yoga (35 graden). Iemand een idee of dat een heel slecht plan is of kan het wel?

Hmm volgens mij is het niet zwemmen vooral omdat je geen bacteriën in die open wond wil hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat hot yoga wel vrij belastend is voor zo’n wond omdat je misschien ook met je hoofd naar beneden moet hangen = veel bloed en druk op je piercing

Klinkt wel als een slecht plan eerlijk gezegd inderdaad ivm de druk

Thanks voor jullie reacties! Heb t voor de zekerheid toch maar afgezegd… Zou over een weekje wel weer kunnen denken jullie?

2 likes

Hoe pijnlijk vonden jullie het zetten van een daith piercing?

2 likes