Niet
Heel pijnlijk, maar ik ben een baby qua pijn. Ligt aan je eigen pijngrens denk ik haha.
Ik vond persoonlijk een tepelpiercing pijnlijker dan mijn daith.
Ik was voor deze wel het meest bang maar het viel heel erg mee
Ik heb deze al 2 keer laten zetten. De eerste keer vond ik het erg pijnlijk, dus ik was voorbereid voor de tweede keer en toen vond ik het meevallen. Ik denk dat hij ook vlotter werd gezet door die man en wat misschien ook hielp, het was door het litteken van de eerste keer. Dus minder hard kraakbeen ofzo?
In elk geval duurt de pijn max 10 seconden en dan reken ik ruim. Dus laat je er niet door tegen houden.
Ik heb het zetten van mn daith nauwelijks gevoeld. Qua zetten echt m’n meest chille piercing.
Ja same ik vond het m’n pijnlijkste piercing (heb ook nog een rook en wat high lobes), maar ook niet ondraaglijk ofzo. Gewoon even 10 sec doorbijten en blijven ademhalen
Toen ie ontstoken was en ik er een groter ringetje in moest ging ik wel echt dood
Neee t balletje van mn piercing is er afgevallen. En dat is iets wat ik er zelf natuurlijk nooit goed opkrijg. En il heb geen tijd om naar de piercing zaak te gaan bleeeh. Dan maar mn oude piercing er in.
Ik heb wel eens mensen gezien die hem er tijdelijk weer opplakken met wimperlijm, kun je dat niet doen?
Of zo’n rubberen oorbel dopje kan ook nog weleens uit nood
Het staafje was al wat meer in mn oor gezakt zeg maar en kreeg die ook niet goed op zn plek.
Heb nu mn eerste piercing met dat lange staafje er omgekeerd inzitten want ik kreeg hem er niet via achter in ( foreward helix)
Ik krijg het dopje er nu natuurlijk ook niet op haha zo irri.
Ik plak hem even af en heb een afspraak staan voor morgen. Dan kan ik ook gelijk een tragus laten zetten.
We hebben een tragus! Heb meteen gevraagd hoe de volgende piercing heet die ik wil en of t kan bij mn oor en t kon haha. Maar dat komt volgend jaar wel weer. De pijn viel reuze mee.
Welkeee
Erg mooi
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden derde gaatjes laten schieten. Ging heel lang goed tot vorige week. Ik heb nu. een onsteking naast het gaatje. Heb er nu een ringetje in gedaan zodat ik geen last meer heb van het achterkantje. Maar het gaat niet beter. Iemand advies wat ik het beste kan doen? Speel nu met met zout water.
Foto in spoiler
Nou godverdomme. Nu ben ik weer het balletje aan de binnen kant van mn tragus kwijt… hoe dan.
Hi!
Ik heb 4 weken geleden mijn neus laten piercen (titanium flat back stud) en de eerste 2 weken nergens last van. Na 2 weken ontstond er een klein bultje onder en deze werd groter. Ik heb mijn piercer om advies gevraagd en er werd mij verteld dat dit normaal is, ik eraf moet blijven en 1/2x per dag schoonmaken met zeezout spray. Dit doe ik al sinds ik de piercing heb trouw en ik zit er ook niet aan. Hoe krijg ik dit stomme bultje weg? Het wordt maar niet minder. Ik schaam me dood…
Mijn piercer raadt tea tree heel erg af, dus dit wil ik dan ook niet gebruiken
Dit gaat weg. Heb dit ook gehad bij een piercing. Goed schoon blijven maken en vooral goed droog maken.
Ik zou langsgaan bij een piercingshop want dit ziet er niet uit als een normaal vochtbultje. Zoutoplossing is goed!