Piercingtopic

Bij mij is dit nooit weggaan omdat de hoek verkeerd was en daardoor altijd druk gaf op mijn neus, bij meerdere shops geweest voor advies maar alleen de Sting gaf juist advies

Tegen wie heb je het? :smiley:

Dankjewel! Ben net langsgeweest en ze adviseerde teatree olie. Hopelijk werkt het!

2 likes

Oh wow ik hoor daar hele gemixte verhalen over. Ik ben benieuwd!

1 like

Ik heb nu antibioticazalf voor mijn neuspiercing en als dit niet werkt, gaat ie er echt uit. Na een jaar te hebben gekloot, honderden euros aan uitgegeven, niks werkt en heb er misschien ook nog littekenweefsel aan over gehouden en dus mijn neus voor altijd verkloot :sob: krijg er helemaal stress van. Hoop echt dat dat niet het geval is. Dat vergeef ik mezelf heel moeilijk denk ik.

1 like

Wat leuk! Wanneer ga je?

Haha dat duurt nog even! Was er eerder geen plek?

Ik wil eigenlijk mijn neuspiercing weer dragen nadat ik hem ongeveer drie jaar lang niet heb gedragen. Ik heb hem ervoor vier jaar wel gedragen en hij leek altijd heel goed geheeld, nooit trammelant gehad en deed nooit pijn.

Op internet vind ik gemixte verhalen over of dit nog mogelijk is of niet. De piercer die ik net aan de telefoon had zei dat hij 90% zeker dichtgegroeid is. Maar hij klonk heel onaardig en nukkig dus ik weet niet of ik nu een andere piercer moet bellen voor een second opinion. :joy: Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

1 like

Echt easy peasy voel je niks van

1 like

O misschien ben ik dan niet de beste bron want die vond ik ook niet pijnlijk

2 likes

Kun je het niet gewoon proberen? Alles goed ontsmetten en het sierraad zachtjes proberen erin te krijgen. Maar als je überhaupt geen gaatje vindt waar die doorheen moet, dan gewoon weer opnieuw laten piercen? Je kan ook de eerste stap overslaan en direct naar de piercer gaan.

Ik wil mezelf voor kerst een nieuwe piercing cadeau doen, maar ik twijfel!
De conch staat al lang op m’n verlanglijstje, maar nu zag ik recent een hele mooie rook en dacht dat deze ook nog wel zou passen.
Heb links een gewone helix (boven in m’n oorschelp), een tragus en 2 gewone gaatjes. Rechts heb ik een double forward helix en 3 gewone gaatjes. Wil het een beetje in balans houdens.
Ik dacht eerst de conch gewoon links & klaar. Maar misschien kan ik beter rook links doen, en als die genezen is misschien alsnog een conch rechts :innocent:. Of gewoon bij ene laten maar welke dan?
Heb best wel wat moeite om kraakbeen piercings te genezen, dus best 1tje per keer…
Hoe zijn jullie ervaringen met conch en/of rook piercings?

2 likes

conch: chill, weinig last van
rook: kut, duurde echt jaren voor hij goed genezen was haha

hoe je het nu omschrijft lijken je oren best wel op die van mij qua piercings, haha, en ik ben wel echt blij met allebei. maar ik hoor wel van veel mensen dat zij de rook ook irritant vinden qua genezing. misschien kun je de conch eerst doen en als die wat verbeterd is de rook? omdat je conch echt in je oor zit heb je daar vaak weinig last van

2 likes

Mijn rook is ook echt hels met genezen :joy: Had achteraf voor een conch moeten gaan. Maar hij is wel mooi haha

2 likes

Thanks voor je reactie! Mijn forward helix was ook echt een drama om te genezen dus ik denk dat ik misschien toch maar (eerst) voor de conch ga! Nog wel kiezen welke kant, hehe

1 like

Mijn Helix is ook nog steeds aan het helen en die heb ik bijna 1 jr geleden laten zetten.
Terwijl mijn tepelpiercing echt zorgeloos aan het genezen is!

Ik zou dan rechts een conch doen, en dan als 'ie genezen is met een ring. mening alert Dan heb je wel een mooie balans. Double forward helix dichtbij je gezicht en de conch verder weg, double fh meer bovenin je oor en conch beneden, en tot slot de conch die met een ring naar de buitenkant swoopt. Beetje soort beweging erin.

3 likes

Ik was op zoek naar een mening, dankje! Wil inderdaad de conch met een ringetje van zodra ‘ie genezen is.
Goeie redenering! Ik zat met links in m’n hoofd omdat daar zo halverwege m’n oor niet echt iets zit (behalve de tragus) en de conch misschien wat dichtbij m’n 3e oorbelgaatje zou komen. Maar zoals je aangeeft zorgt het misschien wel voor meer evenwicht.

1 like

Het blijft een mening he! Allebei kan mooi zijn natuurlijk. Mss kan je met een nepringetje kijken wat je het mooist vindt. Misschien vind je het dan te dicht bij je derde lobe. Is de keuze snel gemaakt.

1 like

Da’s een goeie tip! Ga eens kijken hoe dat er uitziet idd.
Was op zoek naar wat input en meningen/ideeën. Dankje alvast! Kan bij de piercer ook nog input vragen.

1 like