Ik heb dat vooral met mijn tunnel. Het ene moment denk ik: ohja leuk wel. En het andere moment sta ik van; zal ik m maar gewoon dicht laten groeien dan.
Dankzij dit topic heb ik sinds een week een forward helix! Ben er superblij mee.
Dat is ook zo frustrerend. Zit nu op 3 mm en het is zo schattig. Aan de andere kant is 12 net te klein, 12,5 niets in te vinden, 13 net te groot en 14 mijn ideale maat maar dan zou ik een vaste baan moeten hebben en die hoop heb ik opgegeven. Ben nou heel blij met 3 maar als ik dan naar al die mooie grotere dingen kijk dan kriebelt het. Als ik een grotere maat heb dan zijn mijn kleine plugs weer zo schattig. Word er knettergek van.
Vreemden helpen ook niet. Die zeggen dat dit zo schattig is en of ik groter wil. Nou nee, daar kom ik net vandaan. Merk wel dat het allemaal niet meer zo snel krimpt als vroeger en het is wel verstandiger om het allemaal zo klein mogelijk te houden. Maar mijn aop amber kolibrieplugs dan? Die liggen nou ook maar zielig in een doosje.
Ik heb al jaren 8mm in mn linkeroor en ook al jaaaren dezelfde siliconen tunnel in. Af en toe denk ik ugh waarom heb ik dit en andere keren vind ik het weer leuk. Ik ga ervan uit dat 8mm nog gemakkelijk dicht zal groeien als ik dat ooit wil.
Zou ook niet echt weten wat ik ipv die siliconen erin zou willen. Ik wilde toen ik begon met stretchen ook mijn andere oor doen, maar dat is me nooit gelukt. Die deed echt zo mega veel pijn, kreeg niet eens 1,5 mm erin toen haha.
Het lijkt mij heerlijk om zo stijlvast te zijn. Als je wil kan ik je zo mijn 8 mm collectie op sturen. Dan zit er een gat in mijn collectie en is terug stretchen ook weer een grotere stap. Dan kan ik ook makkelijker naar die grote dingen blijven kijken zonder het idee te hebben om er iets mee te doen. Nou al die tussenstappen in een la liggen kan dat ook makkelijker. Draag zelf meestal hout en glas. Heb wel de meest mooie plugs (al zeg ik het zelf) en dat is ook de reden waarom ik dingen nooit op mp heb gegooid.
Oeeh sounds interesting! Ik stuur je even een pb!
Ik heb eindelijk een conch laten zetten, viel me heel erg mee qua pijn! Had het erger verwacht.
Ik reageer even direct op jou omdat jouw afbeelding mijn ‘probleem’ goed weergeeft.
Ik heb van de week een soortgelijk ringetje in mijn conch gedaan, maar het doet nu best pijn met slapen. Het lijkt ook wel alsof het ringetje te groot is, net als op deze foto, en dan dus in mijn oor drukt als ik er op ga liggen. Zou dat minder zijn als ik er een kleiner ringetje in doe of kan ik er beter een staafje in doen?
Ik vind een groot of klein ringetje qua slapen niet uitmaken. Het hoort sowieso geen pijn te doen. Was hij wel genoeg geheeld om te kunnen verwisselen? Misschien is het wisselen ook iets te ruig gegaan waardoor het nu weer even wat gevoeliger is.
Piercings kunnen zo onvoorspelbaar zijn. Soms dan zijn ze vanuit het niets of een nacht verkeerd slapen weer helemaal over de zeik. Misschien helpt het om er een paar dagen niet op te liggen. Vind hem trouwens heel erg mooi.
Heb net het omgekeerde met mijn helix. Heb een staafje en krijg hem niet goed schoon dus wil heel graag een ringetje erin. Hopen dat dat binnenkort kan.
Ik heb het eindelijk gedaan! Bij Kanpatha in Amsterdam. Eerste keer kreeg ie het ringetje aan de achterkant er niet goed door en moest ie nog eens piercen. Ben er super blij mee!
@macklemore staat je goed!
Nou het gaat eindelijk bijna gebeuren hoor
Ik ga volgende week dinsdag m’n tragus laten piercen
Wauw, mooi! Staat je heel goed!
Edit: en @Duif wat een toffe combinatie van plekken en verschillende sieraden!
Ik heb ook weer wat nieuws erbij
Omdat een forward helix en faux rook niet in mijn oren passen, maar voor een conch gegaan
Wat een mooi sieraad!
Thanks! Ik had hem eigenlijk voor in mijn medusa, maar hij bleef maar draaien en dat vond ik lillek. Daarom heeft 'ie heel lang ongedragen in mijn sieradendoosje gelegen en dat vond ik nogal zonde. Dus toen moest ik er een mooi nieuw plekje voor vinden
Ik vind al je sieraden op de foto super mooi
Inderdaad een mooie! Ik heb die in het zilver en dan een opaaltje in het midden, in m’n medusa. Vind het ook wel lichtelijk flauw dat ie steeds draait
Ik heb gisteren een rook laten zetten. Gisteravond ging ik even op foto’s en informatie zoeken etc., en toen kwam ik erachter dat hij op zo’n beetje alle foto’s “dieper” geplaatst is dan bij mij, dus dichter tegen je hoofd aan om maar zo te zeggen. Ik vind hem bij mezelf vrij oppervlakkig gezet, en vergelijkbaar met sommige mensen die op andere fora vragen of hun rook te oppervlakkig is. Je ziet ook een beetje het schijnsel van het staafje door mijn huid heen. Erg ingezoomde foto van mijn piercing:
Wat kan ik nou het beste doen? Ik ben er helemaal niet meer blij mee