Oke komt mijn verhaal:
Allereerst thanks! Is van Body Gems. Ik heb ook niet echt een budgetsmaak, dus ook Maria Tash staat hoog op mijn verlanglijstje. Ik heb er zelf wel een clicker van voor in mijn septum, maar die is titanium en goldplated met zirkonia’s (ipv solid gold) en dat scheelt nogal wat geld, ik heb er met korting $60,- voor betaald bijvoorbeeld.
Alles in mijn oren is wel echt goud (behalve mijn tunnels, die zijn goldplated), dus het sieraad in mijn daith ook, weet niet hoeveel je bereid bent om ervoor neer te leggen? Maar ik heb hem voor €220,- (zo uit mijn hoofd) laten maken bij https://www.instagram.com/classicgoldamsterdam/ en ze maken nog veel meer moois.
Ik zou wel echt uitkijken met sommige materialen in je oren. Veel sieraden van All Over Piercings bijvoorbeeld zijn van chirurgisch staal en bevatten dus nikkel. Ook als je er geen allergie voor hebt kun je dat wel ontwikkelen bij blootstelling aan nikkel. Zo’n rechte clicker zou ik er ook niet in stoppen, want je hebt uiteraard een curve in je piercing zitten, dus dat gaat geheid irriteren (of het sieraad gaat er gewoon niet in).
Mocht je je willen vergapen aan nog veel meer moois, dan kun je (mocht je deze merken nog niet kennen) ook kijken naar BVLA, Buddha Jewelry Organics, Maya Jewelry, Tawapa, Anatometal, LeRoi, SacredSymbols en Alchemy Adornment. Er is uiteraard nog veel meer te vinden, maar het meeste van deze merken zit een behoorlijk stuk onder de Maria Tash prijsklasse. Bijna al deze merken zijn ook te bekijken bij Classic Ink & Mods, Dare2Wear en/of Classic Glamour. Ik heb van een aantal van deze merken ook sieraden in mijn bezit, mocht je er wat over willen weten.
Je kunt uiteraard ipv echt goud ook voor titanium kiezen (wat je echt klauwen vol met geld scheelt) en dit bijvoorbeeld goudkleurig laten anodiseren, ik weet niet of je daar bekend mee bent?
De producten die ik hierboven heb gelinkt heb ik trouwens gekocht bij https://bodyartforms.com/, daar verkopen ze ook veel van bovenstaande merken, ook Maria Tash. Ze hebben regelmatig acties met 15-30% korting, of als je genoeg koopt (zoals ik
) krijg je standaard 10% korting op alles.
Wees er uiteraad op verdacht dat je bij een aankoop van meer dan €22,- eventueel invoerkosten moet betalen.