Piercingtopic

Kut he. Ik heb die van mij er een paar weken geleden uitgehaald omdat ie eruit groeide. Uiteindelijk niks meer mee gedaan qua verzorging en hij was zo dicht.
Ik wil hem alleen zo graag weer opnieuw (in de hoop dat hij dan wel goed blijft) maar ik denk niet dat dat verstandig is? Iemand daar ervaringen mee?

1 like

Ik ken het! Mijn double forward helix heeft zeker 2 jaar geduurd en de laatste tijd speelt ‘ie ook weer op :roll_eyes::upside_down_face:

1 like

Ik lees heel veel over tepelpiercings die uitgroeien. Is bij mij ook gebeurd en ben benieuwd of het ook vaak goed gaat. Dus voor de mensen die een tepelpiercing hebben of hebben gehad:

Is deze bij jou uitgegroeid?

• Ja
  • Nee
  • Ene wel, andere niet

0 stemmers

3 likes

Herkenbaar. M’n tragus is zelfs uitgegroeid. Wil ook heel graag wat piercen in m’n rechteroor maar links is alles nog niet geheeld (laatste april gepierced).

1 like

Het was echt mijn makkelijkste piercing ooit! 5 jaar gehad, maar toen moest ik jaarlijks een MRI. 10 minuten in dat ding en hij was al een soort van dichtgegroeid😢 heb hem toen nog door proberen te prikken, maar helaas. Daarna niet meer opnieuw laten zetten.

2 likes

Ah jammer! Dan laat ik het ook maar. Geen zin in dat hele genezingsproces opnieuw, en misschien voor niks haha. Gefeliciteerd met je bday trouwens!

1 like

Ah, wat jammer dat ie zo snel dichtgroeide, terwijl het in principe goed ging…

Ik had een jaar of 6 een lippiercing, maar op een gegeven moment ging mijn tandvlees heel ver terugtrekken. Toen heb ik hem eruit gehaald met het idee hem niet meer permanent te dragen, maar regelmatig door te prikken zodat het gat open bleef en ik m nog af en toe in zou kunnen doen. Na een nacht was ie al dicht…

Wenkbrauw en tepel zijn hier beide heel snel uitgegroeid.

1 like

en @Chief het is zooo irritant! en dan hoor je altijd weer mensen die er met 3 maanden vanaf zijn hahaha snap t echt niet

Niet uitgegroeid maar wel steeds niet genezen. Ik heb ‘m nu voor de 3e keer, sinds mei vorig jaar dus ruim een jaar. En hij is nog niet genezen.

1 like

Nop, ik begrijp ‘t ook niet. M’n tragus indertijd was echt ontzettend ontstoken, bij m’n forward helixen heb ik bijna overwogen om ze er uit te doen.
Moet nu zeggen, heb einde maart een conch laten piercen en deze doet het eigenlijk best goed (knock on wood) :shushing_face:. Misschien om dat je daar niet echt op ligt ofzo?

1 like

jaaa dat scheelt zeker want mijn conch was ook heel makkelijk! outer conch is wel kut die is nog steeds oncomfortabel soms om op te liggen zelfs nu hij is genezen

1 like

Weten jullie een goede plek waar mensen hun piercings verkopen? Ik ben voor m’n vriend op zoek naar een 14k of 18k gouden ringetje. Op Vinted heb ik wel wat van BVLA en maria tash gezien, maar was benieuwd of er nog andere goede (betrouwbare) plekken zijn

Niet uitgegroeid naar heb m al 4 jaar en is gewoon nooit genezen :smiling_face_with_tear: twijfel of ik hem eruit wil halen de laatste tijd

1 like

Ohh ik voel jullie struggle. Die van mij is ook uitgegroeid en zou er graag nog 1 nemen, maar ben bang dat die ook uitgroeid:(

1 like

Oh begin nu te twijfelen over m’n half vaststaande besluit om een tepelpiercing te nemen na deze verhalen

1 like

Ik heb m denk ik 2 jaar gehad, was heel leuk, toen groeide ie uit, ook prima. Als je het gewoon als tijdelijke piercing beschouwt kun je m prima nemen

2 likes

haha ik wilde er ook 1 maar heb mezelf er ook maar vanaf gezet omdat ik letterlijk alleen maar slechte verhalen heb gehoord. met als kers op de taart vera camilla die erachter bleef haken met een badbloem

3 likes

Le string in Utrecht!

Ja sorry ik bedoel dus tweedehands haha, niet nieuw!

Vind mijn tepels nu echt heel lelijk en kaal zonder piercing :smiling_face_with_tear:

3 likes