Ik heb eind juli een tragus laten zetten, en ontdekte net ineens een soort bloedblaar ernaast/omheen.
Er kwam wat pus uit en bloed.
Moet ik de piercing verwijderen om erger te voorkomen of beter laten zitten?
Hij was steeds al wel wat geirriteerd en nog niet genezen.
Dat het niet genezen is lijkt me normaal voor zo’n korte periode.
Maak je de piercing en het gebied eromheen schoon met iets?
Nee joh lekker laten zitten en goed schoonhouden met zoutspray. Hij zit er net 3 maanden in, dat is super kort. Kan zeker wel een jaar duren.
Ohh dit heb ik ook! Mijne in augustus gezet. Ben blij dat ik jouw berichtje lees, want ik maakte me al zorgen. Had eerst helemaal nergens last van en toen kwam dat blaartje.
Als ik 2/3x per dag schoonmaak, merk ik wel dat ie wat minder rood en rustiger wordt.
@Mirke @ZusjevanJoost
Thanks! Ja ik weet wel dat het een jaar kan duren, maar met andere piercings had ik al veel sneller geen “last” meer, en bleef het ook niet zo lang gevoelig. Ik maak het gewoon schoon met een wattenstaafje en het spul dat ik heb gekregen ervoor. Nu een paar dagen later droogt het steeds wel op dus het gaat de goede kant weer op, als in korstjes er omheen, ik schrok gewoon van de bloedblaar, dat heb ik nog niet eerder gehad. Misschien is het vanwege de plek dat je daar ook sneller tegen stoot enzo.
@Marsepein hopelijk is het met jouwe ook nog steeds oke !
Ik sta echt op ‘t punt om voor donderdag een afspraak te maken om een tepelpiercing te zetten maar vind het ook zo rete spannend😂
Doen! Worth it
Go for it!
Doet ff zeer maar daarna ben je er blij mee!!
Wat goed! Ben benieuwd of het is meegevallen
Eigenlijk precies wat @Opheliac zegt. Echt een waanzinnige leuke vrouw die m zette en dat helpt echt maargoed het is wel echt even een paar seconden pijnlijk maar je kleine teen stoten doet langer zeer. Nu wat branderig maar ben er heeeeeel blij mee
Yes, wat fijn!
Ben benieuwd hoe je genezing tot nu toe gaat? En is het nog erg gevoelig? Ik ga denk ik zaterdag voor beiden en ben benieuwd naar je ervaring
Genezing valt me mee, tuurlijk wel wat korstjes en het is gevoelig want het is gewoon nog een open wond. Had ook niet de illusie dat dat na een week allemaal al klaar zou zijn. Stootte er gisteren tijdens het douchen tegen aan, dat is wel echt even ruk maar heb er verder eigenlijk geen last van. Maak t twee keer per dag schoon met zo’n spray, dat stelt ook allemaal niet zoveel voor.
Vind misschien het altijd iets dragen (bh of zo’n bh top/bralette) nog wel t meest wennen haha maar nog steeds heel blij mee.
Zetten viel me ook echt heel erg mee maar weet nou niet of ik na die eerste nog een tweede had willen doen scheelt dat ik er überhaupt maar eentje wilde
Hij zit erin hoor! Was zeker venijnig maar net toen ik dacht okeeeee stop maar, ebte het weg. Moet wel wennen want vind het best een heftig staafje
Hoe is jouw genezing nu?
Ah wat leuk! Ik moest ook wel even echt wennen aan dat er iets in mn tepel zat, als in ik vond het meteen heel mooi maar zag er niet meteen uit alsof dat echt mijn tepel was. Denk dat dat ook mee speelt en het staafje moet natuurlijk ook ruimte hebben voor de zwelling.
Genezing gaat hier goed, eigenlijk niks wat niet voorspeld was. Gevoeligheid valt me ook heel erg mee behalve dus als je er per ongeluk tegen aan stoot.
Mijn tragus piercing ziet er weer oke uit, en afgelopen week heb ik een Rook laten zetten omdat ik een tijdje terug een piercing zag die ik leuk vind daarvoor:
Ik heb 2 dagen geleden in mijn slaap de 3th lobe van m’n andere oor eruitgeslagen met m’n stiletto’s was meteen wakker en bloedde als een gek. Deze had ik eind sept gezet… Had eerst niet door wat er gebeurde en ging naar badkamer, de twee delen van de piercing nergens meer gevonden.
En ik ben niet thuis dus had ook geen vervangende piercing bij me die ik zelf kan in krijgen, nu dus maar een clicker er in 🫣
huh. in je slaap, met een stiletto?
Puntige vorm van een nagel