Yes, wat fijn!
Ben benieuwd hoe je genezing tot nu toe gaat? En is het nog erg gevoelig? Ik ga denk ik zaterdag voor beiden en ben benieuwd naar je ervaring
Genezing valt me mee, tuurlijk wel wat korstjes en het is gevoelig want het is gewoon nog een open wond. Had ook niet de illusie dat dat na een week allemaal al klaar zou zijn. Stootte er gisteren tijdens het douchen tegen aan, dat is wel echt even ruk maar heb er verder eigenlijk geen last van. Maak t twee keer per dag schoon met zo’n spray, dat stelt ook allemaal niet zoveel voor.
Vind misschien het altijd iets dragen (bh of zo’n bh top/bralette) nog wel t meest wennen haha maar nog steeds heel blij mee.
Zetten viel me ook echt heel erg mee maar weet nou niet of ik na die eerste nog een tweede had willen doen scheelt dat ik er überhaupt maar eentje wilde
Hij zit erin hoor! Was zeker venijnig maar net toen ik dacht okeeeee stop maar, ebte het weg. Moet wel wennen want vind het best een heftig staafje
Hoe is jouw genezing nu?
Ah wat leuk! Ik moest ook wel even echt wennen aan dat er iets in mn tepel zat, als in ik vond het meteen heel mooi maar zag er niet meteen uit alsof dat echt mijn tepel was. Denk dat dat ook mee speelt en het staafje moet natuurlijk ook ruimte hebben voor de zwelling.
Genezing gaat hier goed, eigenlijk niks wat niet voorspeld was. Gevoeligheid valt me ook heel erg mee behalve dus als je er per ongeluk tegen aan stoot.
Mijn tragus piercing ziet er weer oke uit, en afgelopen week heb ik een Rook laten zetten omdat ik een tijdje terug een piercing zag die ik leuk vind daarvoor:
Ik heb 2 dagen geleden in mijn slaap de 3th lobe van m’n andere oor eruitgeslagen met m’n stiletto’s was meteen wakker en bloedde als een gek. Deze had ik eind sept gezet… Had eerst niet door wat er gebeurde en ging naar badkamer, de twee delen van de piercing nergens meer gevonden.
En ik ben niet thuis dus had ook geen vervangende piercing bij me die ik zelf kan in krijgen, nu dus maar een clicker er in 🫣
huh. in je slaap, met een stiletto?
Puntige vorm van een nagel
Ah ja sorry inderdaad m’n nagelvorm geen pumps ofzo
Klik klak foefje
Korter staafje is wel handig. Je hebt dan minder speling en dus minder wrijving = snellere genezing.
Pff word zo moe van mijn forward helix. De zwelling wil maar niet weg. De piercer zegt wel dat die er verder rustig uitziet, alleen wat gezwollen nog. En dat moet eraf om te kunnen downsizen. Hij deed t op het begin prima, totdat de kapper (die notabene zelf piercings had) schijt had aan mijn ‘wil je aub voorzichtig zijn want piercings’. Ik wees ze zelfs aan. Maar nee hoor, hoofdhuidmassage ging vol over mn fh heen, kwam met een bloedende piercing thuis en sindsdien blijft die opgezwollen. En dat is nu al zeker 2 maanden zo
morgen laat ik eindelijk mijn floating navel piercing zetten! Ik ben zo zo benieuwd.
Heb je nu niks meer aan maar bij de kapper is het echt handig om ze van te voren af te plakken! Je hebt ook een soort plastic oortjes volgens mij maar die heb ik nooit geprobeerd
Ik moest voor een mri mijn helix piercing uit doen en heb 'm er vanochtend met veel moeite weer ingekregen lol maar het is nog steeds pijnlijk, rood, en warm (beetje gezwollen ook vergeleken met m’n andere oor). Hij zat er al 7 jaar in ofzo en nog nooit eerder uit gedaan dus ik weet niet of dit normaal is, kan iemand me gerustellen
Je hebt je piercing heel erg geïrriteerd dus niet zo raar dat 'ie boos is. Ook niet na meerdere jaren.
Desnoods een ibuprofen nemen en koelen met een icepack, je oor zal wss snel weer bijtrekken omdat je piercing al een aantal jaren stabiel is.
Dankjewel voor de geruststelling!! Heb idd al een ibuprofen genomen en even niet op dit oor slapen
Gewoon even je piercing baby’en en dan komt alles weer goed!
Ik wil graag een tragus piercing laten zetten. Twijfelde eerst erover om weer een conch te laten zetten maar ik vond het niet normaal irritant slapen en het irriteerde de hele tijd. Voor degene die een tragus hebben kon je een beetje fatsoenlijk slapen op dat oor?