Piercingtopic

Oeh, echt mooie dingen ja. Volg op insta ook allemaal zulke te fancy mooie dingen, allemaal opgeslagen voor je weet maar nooit. Vind de marquise ends die ik vaak zie bij Kanpatha ook heel mooi. En de triple of vier dots. Nouja, zoveel haha.

Ja, Kanpatha piercet/plaatst ook veel moois. Houd ook echt van die 3 en 4 bead clusters, zo makkelijk te combineren ook. Maar er is gewoon veel teveel prachtigs, er staat nog zoveel op m’n verlanglijstje :joy:

Er is nu trouwens korting bij BodyArtForms voor de liefhebber:

1 like

Ik heb een vraagje over AllOverPiercings, ik heb gefilterd op helix, maar zie dan bij omschrijving dan bv weer Labret staan. Que?

Wie kan mij helpen? Heb nog niet eerder online besteld, alleen van good old Six en die is aan vervangingen toe.

Een labret kan ook in een helix

Een labret is de vorm, dus dat betekent een staafje met aan de ene kant een platte disc en aan de andere kant waar je het balletje/end op kan schroeven (zowel internal als external threaded). Een labret heet toevallig ook vaak midden onder lippiercings, dus vandaar de mindfuck denk ik.

1 like

Ah wow dat wist ik niet! Dan heb ik een leuke gevonden denk ik :)!

2 likes

Nice! Welke?

Deze!

1 like

Ik heb een mooi gouden ringetje met bolletjes van dare2wear. Kostte geloof ik 120 euro.

2 likes

Oh deze heb ik besteld, maar ik kreeg hem echt met geen mogelijkheid dicht. Die drie balletjes zijn zo enorm klein dat ze steeds schuin tussen mijn vingers zaten en ik raakte echt mega gefrustreerd er door. Hoop dat het jou wel lukt!

Oh shittttt ja heb ‘m nog niet besteld. Zoek misschien nog iets aparters maar vind het zo moeilijk! Heb nu een staafje:

5 likes

Ik heb al het geld terug gekregen! Super netjes geregeld :smile: niet verwacht omdat het contact dus allemaal op afstand was

7 likes

Ik heb die ook! Was echt een gepruts maar ben wel blij ermee. Ff een inzoomfoto van m’n helixen met triple dots:

1 like

Toch wel heel leuk zo!

1 like

Vraagje; ik heb mijn forward helix nu bijna 7 maanden en hij doet nog regelmatig moeilijk. Ik heb er nog het eerste sierraad in van chirurgisch staal. Ik heb een nikkel allergie. Zou het kunnen zijn dat het daarom voor mij beter is om er een sierraad van bijvoorbeeld zilver of bioflex in te doen? Of heeft dit er niets mee te maken?
Ik weet dat niet alle kraakbeen piercings na 7 maanden geheeld zijn.

Dat heeft zeker wel iets met elkaar te maken. Waarom zit er chirurgisch staal in als je weet dat je een nikkelallergie hebt? Beter omwisselen naar titanium. Wisselen zal niet fijn zijn en even voor wat meer irritatie zorgen, maar wel beter voor de lange termijn.

Zilver is te poreus om in een genezende piercing te doen… (https://bodymod.nl/blog/zilver/) En chirurgisch staal bevat idd nikkel. Dus zou voor titanium gaan dan. Niet zo handig dat daar in eerste instantie niet voor gekozen is eigenlijk haha.

Jaaa dit had ik dus ook, werd echt gek haha. Had eerst die kleinere variant maar kreeg m er echt niet in en op een gegeven moment viel ie op de grond en kon ik m niet direct meer vinden, dus heb ik het opgegeven. Heb wel uiteindelijk die iets grotere variant erin gekregen, met behulp van duct tape hahahaha

Samenvatting

8 likes

@littlenumbers waaauw gaaf! Ik krijg ‘m er niet in. 40 mij geprobeerd… heb een hoge helix, dus zit ook met die vouw in mn oor te kutten. Ik wil aan de linkerkant op die hoogte ook! Wie weet dan die daar ooit in.

En die ducttape?! Teach me!

Niet gelukt dus, meh!

xxx Blush met een knalrood oor