Jij blij dat je daar niks hebt laten piercen
Haha wat erg. Als dat die shop in S. is dan zou ik daar ook nooit naar binnen willen. Degene die daar nu tatoeëert heeft ooit mijn lippiercing gezet, was echt vreselijk. En een vriendin heeft haar oren ooit op laten rekken en ze duwde er meteen een paar milimeter in terwijl het super zeer deed?? Zo weird
jaaaa de naam begint met R, ik weet ook gelijk welke vrouw je bedoelt volgens mij hahaha. ik dacht alleen ff wisselen kan geen kwaad
Vinden jullie zeezoutspray van een bepaald merk nog goed? Normaal haal ik die bij mijn piercer, maar die is momenteel gesloten. Ik ben morgen in een grote stad, dus als ik het daar kan halen is het extra fijn!
Ik gebruik fysiomer
Ik wil een tepelpiercing laten zetten. Heb dit topic doorgesluisd en online informatie opgezocht maar ik heb nog een aantal vragen en misschien zijn er hier mensen met antwoorden. Het enige waar ik me zorgen om maak met deze piercing is dat ik 5 keer per week sport en dus regelmatig zweet en strakke sport bh’s draag. Kan dat? Wat is jullie ervaring daarmee? Oh ja en het andere is dat ik een enorme buikslaper ben. Kan wel op m’n rug gaan liggen maar in m’n slaap draai ik toch wel om. Kan dat in de eerste maanden veel kwaad?
Dragen van strakke sportbh’s vond ik juist prettig, omdat je dan minder kans hebt om ergens achter te blijven hangen (een kanten randje oid). Op mijn buik liggen ging prima, ik ben ook een buikslaper. De eerste nachten heb ik elke nacht een schoon strak topje aangedaan zodat ze niet te veel wrijving hadden. En wat @monkeyslut zegt, je merkt het vanzelf wel aan de pijn.
Wel opletten dat je na het sporten niet te lang in die zweterige bh’s blijft rondlopen en dan loopt het vast wel los.
Ik doe o.a. aan contactsport en ondanks dat ik veel verdedigd werd op de borst, echt 0 problemen ervaren. Ja, tuurlijk dacht ik af en toe wel even auw, maar het was in mijn geval (want het is uiteraard voor iedereen anders) vooral wat gevoeliger allemaal. Zo lang ik niet ergens aan bleef hangen was er echter niets aan de hand. Zou me daar dus zeker niet door laten tegenhouden.
Doe een haarklem op je borst zodat je niet om kan draaien.
Nee alle gekheid op een stokje, ik denk dat je het ‘s nachts inderdaad vanzelf merkt als je er op draait. Qua sporten misschien toch maar even genoegen nemen met een zachte bralette met inlegkruisje erin?
Dank voor jullie reacties! Sporten is dus minder problematisch dan ik dacht.
@DavidRose jij hebt het niet zo lang geleden gedaan. Hoe is de genezing gegaan?
Heel goed! Eerste week was erg pijnlijk, met stoten en draaien in bed. Maar verder goed gegaan. Ga binnenkort voor de tweede!
Ik heb nooit echt mega veel pijn ervaren, het varieert van gevoelig tot best wel gevoelig. Ik heb één van mijn tepelpiercings ontstoken gehad en zelfs dat vond ik niet mega pijnlijk.
Je kunt in het begin borstvoedingspads in je bh doen, dat voelt ook lekker zacht. Ik voel geen verschil met sportbh of gewone bh, ik heb die pads een dag of 10 gedragen na het piercen. Slapen heb ik altijd gedaan zonder kleding, nooit last van gehad.
Ik kon gewoon meteen op m’n buik slapen en deed dat ook. Maar ze zeiden dat je dat niet moest doen omdat de piercing dan scheef kan gaan zitten. En dat is bij mij wel een beetje gebeurd.
Ik slaap nu nooit meer op m’n buik, heb het afgeleerd. Ben er blij om want is ook veel fijner voor je nek om niet op je buik te slapen.
ik heb echt zo’n grote bult achter m’n piercing (hoog in je oorlel tussen eerste en tweede gaatje in zeg maar) omg ik heb dit echt nog nooit gehad. ik heb ook geen idee wat het is, het is wel groter en anders dan een normaal vochtbultje. dus ik heb m’n piercer een bericht gestuurd, ik ben benieuwd.
Een keloid misschien? Bultje dat je krijgt van littekenvorming
dat komt in de praktijk bijna nooit voor en is iets genetisch toch? m’n piercer zei dat het door vocht kwam met douchen enzo
Ik heb het weleens gezien bij mensen die ik ken! Maar ‘fijn’ dat het een vochtbultje is want dat is wel beter op te lossen haha
oh wow, ik dacht dat het echt zoiets was waar iedereen bang voor bent maar wat niemand daadwerkelijk overkomt. maar ja het is wel een groot vochtbultje maar alsnog hahaha
Keloids komen in de praktijk idd weinig voor. Vaak is het gewoon een hypertrofisch litteken.
Maar ik kan mededelen dat ik trotse eigenaresse van een keloid was hahaha. Ben hiervoor ook behandeld met corticosteroïden.
Als je piercer zegt dat het een vochtbultje is zou ik daar gewoon vanuitgaan ook die kunnen erg groot zijn.
haha een keloid bij een piercing voelt echt als een soort van negatieve piercingjackpot, iedereen heeft het erover maar jij hebt het echt. wat kut! had je daar veel last van?
ik ging er ook niet vanuit dat dat het was hoor, maar het is gewoon een stuk groter dan de vochtbultjes die ik gewend ben (echt 1 bij 1 cm) en ik heb dit nog nooit gehad ondanks 20? piercings. maar blijkbaar komt het vaker voor bij oorlellen omdat je veel last hebt van nat haar enzo