Geweldig, dankje!
Heel mooi!
Is het slim om een kleiner ringetje in een piercing te zetten of grote kans dat die dan moeilijk gaat doen? Heb een ringetje in mijn forward helix, maar vind hem eigenlijk wat te groot. Het is een titanium ring en wil sowieso graag over naar goud en ook een wat kleinere. Die piercing heeft superlang moeilijk gedaan nadat een kapper ontzettend lomp deed. Maar hij is nu rustig. Wil dat eigenlijk zo houden, dus ik twijfel waar ik goed aan doe. Andere optie is een staafje met een mooi topje en dan een klein kettinkje zodat het toch een soort ringetje idee is, maar ik heb vrijwel alleen maar staafjes en vind daarom juist een ringetje wel leuk
Heel leuk dit! Schattige sieraden ook
Dank je! De oorbelletjes zijn van Pracht in Utrecht aan de Oudegracht.
Wat leuk allemaal! Vind je conch ook erg mooi! Waar zijn die en je forward helix van?
Ik ben geen piercer, wel ervaringsdeskundige ![]()
Ik heb dit zelf bij mijn ene helix naar mijn weten toch te snel gedaan ( na 1 jaar en circa 5 maanden ‘rustig’. Het leek de eerste weken prima te gaan, maar na een maand of twee kreeg ik weer vocht bultjes en kon er niet goed op liggen. Toen weer terug naar oorspronkelijke piercing en pas toen na een jaar ( dus 2 jaar) weer een poging gedaan, toen ging het goed.
Hoelang zit je piercing er al in?
Jij zit er iets minder dan 1,5 jaar in. Zo’n gedoe hahaha. De ene doet nooit moeilijk en de ander is ellende ![]()
Die zijn van Body cult in Utrecht. Echt geen fijne shop hoor maar voor een sieradenwissel ga ik er nog wel eens heen.
Ik miste nog iets boven in dit oor (daar zat eerst een flat, maar had ik op Bali laten zetten en die was compleet scheef) en ik wilde eigenlijk een hidden helix meteen kettinkje, maar daar is mn ‘flap’ van mn oorschelp te smal voor.
Dus ik ben voor een rook gegaan!
Sorry voor de droge huid en niet matching sieraden maar dat komt nog.
Ik verloor mijn daith en ik kan dat niet zelf dus op naar de piercer. Heb nu eindelijk na 15 maanden geen bobbels meer dus kon eindelijk de piercing er in die ik wou!
Ik wil nog graag een flat, conch, hidden helix, 2 forward helix en 2 boven de andere oorlelgaatjes
Bedoel je met bobbels zo’n vocht bultje rond het gaatje? Ik heb sinds 2 weken een Daith en ik heb dat nu sinds een paar dagen. Ik spray nu met zout spray, maak het schoon met alleen stromend water en probeer er echt goed af te blijven.
Waar is je helix sieraad van? Heel mooi
ja, dat denk ik wel! Ik kon het zelf alleen niet goed zien maar ik ga er vanuit dat het een zelfde verhaal is als bij mijn Rook. Daar heb ik aan de onder en bovenkant ook irritatie/bultjes maar die is korter geleden gezet.
Bij de Daith kon ik daarom alleen een grotere ring in, maar het is nu helemaal weg.
Ik las hier al dat zoutspray kennelijk niet goed helpt, maar ik heb dat wel gebruikt op advies van de shop. Die van QoR was al op maar dat was ook een zoutspray.
Bij Goons zeiden ze in dec ook dat het ook echt wel een jaar kan duren, en ik moet wel bekennen dat ik niet altijd dagelijks heb schoongemaakt omdat ik een paar keer onverwacht in het ziekenhuis terecht kwam.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken maar als je twijfelt zou ik gewoon even langs gaan bij de piercer!
@flwhrs Thanks ben er ook superblij mee eindelijk eentje te hebben die mijn oor goed “volgt” haha! bij Shein in zilver en goud Dames- en herenkleding, Online mode kopen | SHEIN
Mn tweede oorgaatje is zo aan het zeuren sinds ik er na een jaar weer eens een sieraad in gedaan heb. Veel bloed en wondvocht en dat wordt dan weer hard en dan kan ik er weer niet vanaf blijven. Nu echt even handen thuis anders heelt t nooit.
Ik heb iets soortgelijks. Ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik, en nu is m’n conch aan het bloeden en m’n oorschelp dik. Irritant
Wat is een fijne plek om een oorpiercing te laten zetten in Utrecht?
Ik ben daar morgen een paar uurtjes maar hoe laat precies geen idee, een afspraak maken lukt dus (nu nog) niet, maar ik wil vooral weten waar ik moet wegblijven en of er aanraders zijn, en dan maar op de gok.
Ik wil graag voor een hidden helix gaan (indien mogelijk bij mij), zo niet flat of 2/4 stacked lobes (ik heb in beide oren triple lobe).
Eerder heb ik eens piercings laten verwisselen bij VeAn en mijn ervaring was niet zo positief want ik was binnen 24 uur 3 van de 5 verwisselde, nieuwe piercings kwijt ![]()
Ik vind Le Sting heel fijn, maar daar moet je wel reserveren om een piercing te laten zetten.
Thanks! Ja dat is meestal maar heb altijd geluk gehad dus op hoop van zegen ![]()
Als het lukt zal ik hier wel posten ![]()