Haha wauw ik las je reactie even vlug op mijn telefoon en dacht lesting ken ik niet ik zal dat even op maps bekijken op de pc, waar dat is, ding dong, ja binnen 3 seconden sloeg ik mezelf al voor m’n hoofd dat het dezelfde is maar dan zonder spatie
heerlijk ff mezelf uitlachen haha.
Een gevalletje Bom-mel-ding zeg maar.
Bedankt! ik bel sowieso wel even als ik zeker weet dat ik daar kan komen (momenteel ben ik zeer slecht ter been) en of het kan.
Ik wist niet dat de deur standaard dicht is daar dus goed dat je het zegt, dan strompel ik er in ieder geval niet voor niets heen om het persoonlijk te vragen ![]()
Los van dat, heb ik dan wel weer zo’n zenuwachtig gevoel over een piercing zetten, zo verslavend, ook van te voren (daarom doe ik het meestal spontaan, dwz ik weet dan al langer wat ik wil maar plan het niet).
Met tattoos heb ik dat dan weer niet omdat dat toch heel anders is, je wilt dan bij een goede artist zijn, met een piercing wil je ook geen gepruts, maar er zijn niet allerlei verschillende stylen etcetera… dus sta ik dan wel een jaar of langer op de wachtlijst.
In mijn nabije omgeving zijn niet echt piercing shops, er zit er nu sinds een jaar ofzo eentje op 20 minuten afstand waarvan ik denk ja die doen het goed.
Door dit topic las ik een tijdje terug ook over de shop in Ede (Mastilo) en ik wil daar (of in een soortgelijke shop) ook ooit heen als ik rijk en loaded ben voor de prachtige daith piercings, maar tot die tijd wil ik gewoon een mooi geheel maken met de cheap ass sieraden (grapje want die zijn ook duur
).