Piercingtopic

Ik lees eventjes mee. Ik woon zelf ook in die regio en ben bijvoorbeeld regelmatig in Groningen te vinden. Dus als ze niet op kunnen sturen, moet je eventjes een berichtje doen. Dan kan ik misschien iets voor je betekenen!

2 likes

Nou, wat superlief!

1 like

Hebben jullie toevallig tips voor goede nep piercings? Ik wil een ringetje in mijn neus proberen voordat ik een echte laat zetten. Online zie ik veel meuk van Temu etc. en daar wil ik niet kopen. Ik was vanmiddag al bij Claire’s en daar hadden ze alleen septums, maar ik wil graag een ringetje bij mijn neusvleugel.

Ik weet zeker dat het je staat want het staat iedereen. Maar hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk eerst een knopje/staafje moet.

Nee joh

2 likes

Vind ik wel :star_struck: mn favoriete piercing

7 likes

Gewoon dat ringetje uit een pen slopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ja dat weet ik! Maar thanks voor de heads up!

Vind het bij veel mensen ook heel leuk! Maar mij zou het bijv. echt niet staan :slight_smile:

1 like

Ik ben mijn verticale labret kwijt geraakt nadat hij eruit moest voor narcose. Nu na een half jaar begon ik het wel steeds meer te missen dus gisteren vrij snel een afspraak gemaakt voor morgen meteen want blijf pussy als het om piercings laten zetten gaat.

Ben er toen niet mee heen geweest voor een nieuw staafje (en kon zelf balletje er niet opdraaien) want had belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Anders had ik dat uiteraard toen gedaan.

1 like

Ik ben weer compleet. :sunglasses:

Foto

Moest gisteren wel even weer wennen aan het feit dat er iets op mijn lip zit :joy: maar inmiddels voelt het wel weer als normaal. Over 2 weken kan er een kortere staafje in. Als goed is heeft ze hem precies gezet hoe die eerst ook zat want de gaatjes waren nog zichtbaar.

14 likes

Ik blijf deze piercing zo sexy vinden…

4 likes

Heeft iemand ervaring met piercings bestellen vanuit Amerika, hoeveel douanekosten daarbij komen kijken en wat betrouwbare websites zijn? Ik wil graag deze daith en heb in NL maar één webshop die hem heeft en daar is die €450 en dat is me echt te gek :smiling_face_with_tear:

En hoe kun je makkelijk je eigen daith opmeten? Als ik hem uitdoe ga ik hem er nooit meer inkrijgen en langs de piercingshop alleen om te laten meten vind ik ook weer zoiets haha

1 like

Vaak zijn de verzendkosten behoorlijk hoog en komen er ook invoerkosten van 4% en nog eens 21% Nederlandse BTW kosten bij.

1 like

Ik ben heel erg fan van Pupil Hall haha dus heb ook gezocht naar de goedkoopste manier en in NL heb je inderdaad 1 verkooppunt die veel heeft. Maar ik denk dat veel goedkoper krijgen niet gaat lukken, vooral door de invoerrechten! Dat betalen die winkels die vanuit de EU verkopen natuurlijk ook, want het wordt in amerika gemaakt. Dus de enige manier om het te omzeilen zou zijn om het in amerika te (laten) kopen en niet aan te geven bij de douane (maar dat is een illegale tip zoals je begrijpt)

2 likes

Oke domme vraag, maar als een bekende daarheen gaat en het daar koopt moet je het dus officieel aangeven bij de douane ipv dat het gewoon een souvenir is?

Nee hoor, alles tot 500 euro (uit m’n hoofd) hoef je niet aan te geven. Alsof iemand dat doet trouwens :joy:

1 like

Ja hahah, dat is altijd al zo geweest (boven bepaald bedrag) maar in de praktijk trekt iedereen z’n nieuwe kleren gewoon aan/doet sieraden om. Maar stel je koopt een duur iets in amerika en je laat de kaartjes eraan en de bonnetjes erbij, en vervolgens pikt de douane je eruit dan kan het wel zo zijn dat je daar belasting over moet betalen

2 likes

Oooh dan! Ja nee ik zou er niet eens over nadenken bij zo’n minivoorwerp als een piercing. Maarja het is wel Amerika natuurlijk🥲

Aangeven doe je hier!