Ja ik heb nu een knopje naast een ringetje. Ziet er misschien een beetje gek uit maar ik vind het wel leuk haha. Wilde eigenlijk eentje symmetrisch, maar dat kon niet.
En snap ik hoor, ringetjes staan (vaak) ook leuker. Maar goed, hopelijk over een tijdje!
Bij mij bloedt ie af en toe nog, maar ik probeer er weinig aan te doen, behalve 1 a 2 keer per dag schoonmaken met water of zoutspray. Succes vandaag ![]()
ik moet dit topic echt muten want ik wil eigenlijk ook nog een neuspiercing maar ik heb echt geen zin in weer een jaar genezing ![]()
Ah doe dat is denk ik mijn favo piercing
ik heb al een septum en een ringetje in mijn neusvleugel en die combinatie vind ik ook echt leuk! maar aan de andere kant nog een knopje erbij lijkt me nice maar omg die genezing hahaha
Ja ik zie er ook tegenop vanwege die genezing haha, vond de vorige keer het zetten mee vallen maar echt dat gezeik met vochtbultjes, dan weer ontstoken, uitkijken met knuffelen. Ik zit veel aan mijn gezicht dus dat weer afleren en ik heb een kat die het liefst kopjes geeft tegen mijn gezicht
maar goed, even door de zure appel dan hopelijk gewoon steady
Hahaha ja ik ga vanmiddag een helix laten zetten en heb er ook helemaal geen zin in ![]()
Voor mij is het wel echt na m’n helix never again. Inderdaad wat hierboven ook al werd gezegd, vocht bultjes, niet normaal op dat oor kunnen liggen, stoten, haken.
Ik wil nog een derde gaatje aan beide kanten en evt stacked lobe aan 1 oor maar geen kraakbeen meer ![]()
Hoewel een tepelpiercing ook nog wel hoog op mijn lijst staat, ik heb geen idee hoe het gemiddelde genezingsproces daarvan is eigenlijk.
ik ken letterlijk 0 mensen waarbij de tepelpiercing goed is genezen tbh
@August @Evert ja dat snap ik echt, het zetten zelf is nog wel een soort van leuk want ff die pijn en dan denk je ‘oke yes gedaan’ maar daarna begint alle ellende. en in je gezicht vochtbultjes ziet er ook zo stom uit hahaha. mijn neusvleugel viel verder ook mee, alleen aan het begin is hij in mijn neus verdwenen door de zwelling en dat was wel ff kut
Omg dat laatste klinkt echt heel naar ![]()
M’n vriend heeft echt nul gezeik gehad met z’n neus, echt oneerlijk. Maar ik zou het gewoon doen, zo mooi zo’n symmetrische neuspiercing
Ik heb al meer dan een jaar een tepelpiercing en het gaat nog steeds niet lekker. Afgelopen weken jeuk af en aan en nu weer ontstoken. Ik word er echt gekkkk van pff ben in staat dat ding eruit te jassen zodra hij genezen is
Volgens mij kun je nog beter een tattoo zetten dan een piercing 🥹
To be honest zijn al mijn tattoos ook echt zonder gezeik gewoon genezen.
Hij zit erin! Heeft niet eens gebloed en heb heel veel vertrouwen in deze zaak ook qua adviezen.
Ik heb 4 jaar geleden twee tepelpiercings laten zetten en altijd gezeik ermee gehad
Telkens ontstoken, dan weer blijven haken aan een handdoek of kussensloop. Ze zijn ook schuin gaan groeien een beetje dus de linker heb ik er 1 maand geleden uitgehaald. Die rechter ga ik er ook uithalen maar ben er nog niet klaar voor om helemaal afscheid te nemen
vind het wel echt de mooiste piercings!
Mijn derde gaatje was ook gewoon 1,5 jaar gezeik
dacht dat dat wel goed zou komen na 3 jaar helix herstel, maar viel ook tegen
Heb nu tegen iedereen gezegd dat ze mij moeten tegenhouden als ik ooit nog een piercing wil
Mijn tepelpiercing is na 3 jaar ook nog steeds niet genezen ![]()
Nou ff een tegengeluid dan en een flex en een humble brag maar mijn tepelpiering is gewoon helemaal ok. Heb m iets langer dan vier jaar en al jaren geen last meer van. Niet te lang wachten met een korter staafje, dat hielp bij mij meteen.
Oh wat heerlijk! Heb al een poos een korter staafje maar dat heeft helaas niet geholpen.
Ja mijn ene tepelpiercing was echt DRAMA, maar de ander is zonder enig probleem genezen en heb ik echt nooit gedoe mee. Zit er nu een dikke 2 jaar in. Wel jammer dat het nu niet symmetrisch is zoals ik wel voor ogen had, maar het is niet anders.
Mijn tepelpiercings zijn na 5 en 6 jaar ook nog steeds gezeik, scheef gegroeid, ontstoken blablabla. Maar ik hou ze zo lang mogelijk hah
Sluit de piercing bij jou aan op je tepel? Ik twijfel of die van mij af en toe blijft rommelen omdat het staafje nét te lang is en daardoor dus veel kan bewegen