Oh goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht. Irritant dat het precies weekend is, maar hopelijk kan ik het dan maandag krijgen
Ah wat kak. Hoelang heb je hem al?
Bij mij hielpen kamille compressen erop ook goed.
Hoewel ik geen pus had…
Sinds januari al! En heb echt geen idee waarom ie nou zo moeilijk doet.
Goeie, misschien moet ik dat ook proberen. We’ll see
Voor iedereen met niet helende tepelpiercings ![]()
heb ik een tip! Ik gebruik nu een maand betadine. Eerst 2 keer per dag, nu 1 keer per dag. En ik heb helemaal geen crusty piercing meer! Helemaal schoon en netjes en geheeld. Maar je moet het denk ik wel lang volhouden. De laatste keer dat
Ik het deed en stopte na een week of 2 kwam het weer terug.
Dus durf nu nog niet te stoppen. Maar tot nu toe heel fijn! Dan heb ik elke dag even druppelen er wel voor over nadat-ie na 3+ jaar nog steeds niet geheeld was.
Heeft iemand ervaring met The Art of Tattoo in Gouda voor het zetten van een piercing?
Wil graag mijj eerste piercing (helix) laten zetten en kwam deze tegen in de buurt…
Ik heb er alleen een sieraad laten verwisselen en dat was prima. Toffe vrouw!
Edit: denk dat je het al gelezen had maar er zijn meerdere tattoo artiesten maar maar 1 piercer. Die vrouw is er ook niet altijd, dus even goed kijken naar wanneer het kan. Volgens mij ook op afspraak?
Mijn neuspiercing ging echt flawless en nu is ie - net voor Lowlands echt top - ontstoken. Nu mag ik antibioticazalf gaan smeren, ook een goede combinatie om drie keer per dag te doen met een festival ![]()
![]()
Ik ben vandaag bij haar geweest om een conch te zetten en ik vond haar ook heel fijn! Ze heeft goed meegedacht, stelde me goed op mijn gemak en heeft de piercing mooi gezet.
Hoii, ik heb even advies nodig van jullie!
Ik heb sinds januari mijn rook gezet, en tot nu toe gaat het volgens mij best prima! Zo nu en dan nog wat viezigheid, maar het is niet opgezwollen of pijnlijk.
Nu wil ik ook nog super graag een conch in hetzelfde oor als mijn rook, denken jullie dat als alles goed blijft gaan met mijn rook, ik de conch binnenkort kan laten piercen? Of is dit nog te vroeg en kan ik beter langer wachten?
Mijn rook piercing duurde vrij lang tot ie geheeld was. Dat stuk kraakbeen is ook een stuk dikker dan een helix oid. Ik zou dus even wachten!
Mijn rook is m’n eerste ja! Ik zou dus niet weten of ik snel heel of niet
Hoe lang duurde het bij jullie voordat het geheeld was?
Meer dan een jaar! Denk dat het bij mij 1,5 jaar geduurd heeft ongeveer.
Ik zou het gewoon doen! Ik vind persoonlijk twee piercings tegelijk zetten echt prima te doen en bij jou zit er dan zelfs 6 maanden tussen.
Jaa klopt! En ik slaap toch al niet op mn oor door mn rook, dus mocht ik er een conch bij doen verandert er verder niet veel denk ik.
Ik ga het denk ik toch even met mijn piercer bespreken
Ik heb tweede gaatjes laten schieten, maar eentje zat helaas scheef tov het eerste gaatje. Nu heb ik diezelfde dag de oorbel eruit gehaald om te laten dichtgroeien, in de hoop dat ik dit na een tijd kan laten ‘fixen’ door een piercingstudio. Weet iemand hoeveel weken/maanden het ongeveer moet herstellen voor ik een nieuwe poging kan doen? Het idee is om dan ongeveer contact op te nemen met een zaak.
Zijn er nog aanraders voor piercingshops in regio Noord Holland? Ik ben op zoek naar een goede piercingshop om (net als @lix) dichtgegroeide lobe gaatjes door te laten prikken. Liefst een shop waar ze NL spreken dus Dare2ware valt dan af denk ik?
@lix Ik ben geen piercer maar volgens mij kan een dichtgegroeid gaatje al vrij snel doorgeprikt worden, ik denk juist dat het beter is dat zo snel mogelijk te doen, mits de wond verder niet ontstoken is. Het belangrijkste is dat de piercer het netjes doet zodat je geen scheef of dubbel tunneltje krijgt
Ik heb een high lobe waar ik een gewone oorbel in heb, dus met zo’n vlinderachterkantje. Ik wil er eigenlijk een piercing in met een platte achterkant (een 1.2 mm). Kan ik dat gewoon zelf met een taper doen of ga ik dan een bloedend oor krijgen?
Ik vind Loïs bij Kingdom in Alkmaar heel fijn. Haar insta is blastlois.
Ik ben nu 2,5 week verder maar eigenlijk toch niet zo tevreden. Ik vond dat de piercing wat scheef stond maar dat kon ook in mijn hoofd zitten dacht ik nog. Ze heeft ook een staafje met extern schroefdraad gebruikt wat blijkbaar ook overal wordt afgeraden.
Ik ben vandaag naar een andere piercer gegaan voor een helix en daar gaf ze aan het het staafje van mijn conch ook echt veel en veelste lang was (leek wel 14 mm te zijn) en de piercing idd scheef is gezet (met een hoek naar beneden) waardoor het sieraad dat ik er uiteindelijk in wilde hebben niet kan. Dus zou deze plek achteraf gezien toch niet aanraden.
Ik heb dus ook gelijk maar het staafje laten vervangen in mijn 2,5 week oude conch.