Waar online kan je goede (y die goede piercingshops ook gebruiken) goudkleurige tepelpiercings halen? Ik weet welke maat ik nodig heb, maar steeds geen tijd om naar mijn shop (dare2wear) te gaan.
Wil gewoon basics die van een 10/15 eu per stuk.
Waar online kan je goede (y die goede piercingshops ook gebruiken) goudkleurige tepelpiercings halen? Ik weet welke maat ik nodig heb, maar steeds geen tijd om naar mijn shop (dare2wear) te gaan.
Wil gewoon basics die van een 10/15 eu per stuk.
Ik heb zelf vaak last met goudkleurig dus ik neem ze geanodiseerd goudkleurig.
Voor piercings die al jarenlang rustig zijn heb ik laatst besteld op Evy’s Secrets en dat was een aanrader (maar dan wel ‘gewoon’ goudkleurig)
Beetje saai maar een 2e gaatje bij mijn oorlel!
Wat een leuk sieraad! Je daith ook trouwens.
Heeft iemand z’n neusvleugel weleens zelf opgerekt?
Ik heb nu een (oude) piercing van 0,8 en m’n nieuwe piercing die daarnaast zit heeft nu een ringetje van 1,2 mm. Ziet er niet uit samen dus ik wil die oude oprekken naar 1,2 zodat het klopt, maar dat lijkt me zo naar met kraakbeen?? Iemand tips?
Een tijd geleden een daith laten zetten! Heel blij mee. Heb wel een klein vochtbultje, maar ik moet er ook minder aanzitten + beter droogmaken na het douchen.
Ik heb een ontstoken helix (echt ik word gek, hij deed het zo goed en uit het niets ging hij irriteren). Heb dinsdag al een langer staafje erin laten doen. Doe meerdere keren per dag zoutbadjes, en het leek ietsss beter te gaan, maar nu komt er toch weer pus uit en is hij warm en pijnlijk. Het sierraad heeft nog wel genoeg ruimte. Ik merk ook dat m’n immuunsysteem niet top is, ik ben niet helemaal fit, dus waarschijnlijk wordt het daardoor niet echt beter. Maar hebben mensen nog andere tips? Ik raak echt gestrest hiervan. Toen ik eerder een keer een (veel erger) ontstoken conch had, ging die ontsteking heel snel over na het sieraad verwisselen, maar nu lijkt het dus maar niet over te gaan
Antibioticazalf vragen bij de huisarts, dat was bij mij de enige manier dat het weg ging
Oh goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht. Irritant dat het precies weekend is, maar hopelijk kan ik het dan maandag krijgen
Ah wat kak. Hoelang heb je hem al?
Bij mij hielpen kamille compressen erop ook goed.
Hoewel ik geen pus had…
Sinds januari al! En heb echt geen idee waarom ie nou zo moeilijk doet.
Goeie, misschien moet ik dat ook proberen. We’ll see
Voor iedereen met niet helende tepelpiercings ![]()
heb ik een tip! Ik gebruik nu een maand betadine. Eerst 2 keer per dag, nu 1 keer per dag. En ik heb helemaal geen crusty piercing meer! Helemaal schoon en netjes en geheeld. Maar je moet het denk ik wel lang volhouden. De laatste keer dat
Ik het deed en stopte na een week of 2 kwam het weer terug.
Dus durf nu nog niet te stoppen. Maar tot nu toe heel fijn! Dan heb ik elke dag even druppelen er wel voor over nadat-ie na 3+ jaar nog steeds niet geheeld was.
Heeft iemand ervaring met The Art of Tattoo in Gouda voor het zetten van een piercing?
Wil graag mijj eerste piercing (helix) laten zetten en kwam deze tegen in de buurt…
Ik heb er alleen een sieraad laten verwisselen en dat was prima. Toffe vrouw!
Edit: denk dat je het al gelezen had maar er zijn meerdere tattoo artiesten maar maar 1 piercer. Die vrouw is er ook niet altijd, dus even goed kijken naar wanneer het kan. Volgens mij ook op afspraak?
Mijn neuspiercing ging echt flawless en nu is ie - net voor Lowlands echt top - ontstoken. Nu mag ik antibioticazalf gaan smeren, ook een goede combinatie om drie keer per dag te doen met een festival ![]()
![]()
Ik ben vandaag bij haar geweest om een conch te zetten en ik vond haar ook heel fijn! Ze heeft goed meegedacht, stelde me goed op mijn gemak en heeft de piercing mooi gezet.
Hoii, ik heb even advies nodig van jullie!
Ik heb sinds januari mijn rook gezet, en tot nu toe gaat het volgens mij best prima! Zo nu en dan nog wat viezigheid, maar het is niet opgezwollen of pijnlijk.
Nu wil ik ook nog super graag een conch in hetzelfde oor als mijn rook, denken jullie dat als alles goed blijft gaan met mijn rook, ik de conch binnenkort kan laten piercen? Of is dit nog te vroeg en kan ik beter langer wachten?
Mijn rook piercing duurde vrij lang tot ie geheeld was. Dat stuk kraakbeen is ook een stuk dikker dan een helix oid. Ik zou dus even wachten!
Mijn rook is m’n eerste ja! Ik zou dus niet weten of ik snel heel of niet
Hoe lang duurde het bij jullie voordat het geheeld was?
Meer dan een jaar! Denk dat het bij mij 1,5 jaar geduurd heeft ongeveer.