Piercingtopic

Heb twee weken terug tweede gaatjes laten piercen, word ik vanmorgen wakker, is het balletje gewoon volledig in het gat getrokken (je zag hem niet meer) :neutral_face: Ik hoef ze daar niet ook gestretcht te hebben…:sweat_smile: Het doet ook nog steeds pijn als ik er op lig, valt tegen zeg (kan me niet herinneren hoe het bij eerste gaatjes was)

Aah echt stom he als het niet lukt. Dat rode oor ken ik haha

Beetje lastig uit te leggen maar het zag er zo uit:

Samenvatting

Zoiets had ik dus gevouwen waarbij ik die bolletjes dus op het plakkende stuk van dat ducttape had geplakt, zodat ik die piercing niet tussen mn vingers hoefde vast te houden, want dan liet ik m steeds uit mn vingers glippen :tongue: Was nog steeds wel een hoop gepruts hoor haha

1 like

Wat kut zeg! Ik ben ook echt drie kwartier bezig geweest, steeds een beetje de hoek veranderen en kutten en dat ie valt en ik zat op een laken zodat ik 'm makkelijk kon vinden wanneer 'ie viel enzo. Meh :frowning:

Ga van de week even langs een shop hier! Wil nog informeren voor een nieuwe piercing dus dan kan ‘ie misschien effe helpen.

1 like

Ik heb mijn tragus piercing nu anderhalve week en ik vind het allemaal echt reuze meevallen (is m’n eerste piercing)
Ik hoorde voordat ik hem zette van zoveel mensen ooh dit is echt de ergste piercing ooit hij doet zoveel pijn, het is een vervelende plek
Nou ik voelde echt niet veel en nu met het genezen heb ik alleen dat het af en toe een beetje jeukt maar that’s it! Ik kan ook op die kant slapen als ik wil maar omdat het werd afgeraden doe ik dat niet zoveel.
Als alle piercings zo meevallen wil ik er sowieso meer als deze helemaal geheeld is :blush:
Krijg er trouwens ook echt veel complimenten over, ben er zo blij mee

4 likes

Oh dat is naar! Ik heb dat gehad met m’n tepelpiercing, heb de shop gecontacteerd en toen hebben ze er een langer staafje in gedaan zodat het niet zo snel weer zou gebeuren. Het was in de avond dus for the time being moest ik toen een pleister aan de andere kant doen zodat er wat ruimte aan de ingetrokken kant ontstond. Het ‘gat’ wat is ontstaan groeit wel snel weer dicht als je dat doet!

1 like

De piercer zei dat dit geen kwaad kon. Het was mijn eerste piercing dus ik had weinig ervaring en ik had wel vertrouwen in de piercer. Hierna ben ik gaan zoeken op internet en kwam ik tegen dat het dus eigenlijk niet goed is met een nikkelallergie. Ik ga binnenkort langs om hem om te laten wisselen. Hopelijk gaat het genezingsproces dan ook sneller.

Ohh maar dan was bij jou gewoon het staafje te kort toch. Bij mij is het niet te kort, maar omdat ik er 's nachts op lig, duw in hem erdoor zegmaar. Ik denk dat er een groter knopje op moet.

Ja klopt, hij was aan de korte kant. Zou inderdaad gewoon even naar de shop gaan voor een ander knopje :slight_smile:

1 like

Mijn ringetje is eindelijk verwisseld voor de goede, kreeg complimenten over de genezing aangezien 'ie er nog maar 4 maanden in zit en gewoon helemaal genezen is. Dat is wel fijn om te horen! Had dus ook helemaal niet door dat het nieuwe sieraad er al in zat :joy:

Weer blij met m’n oortje.

20 likes

Wauw, ook geen korstjes? Ik heb hem al meer dan een jaar en nog regelmatig korstjes en soms bloed. Waar heb je dit sieraad vandaan?

1 like

Nee, hij is echt helemaal okee nu. Verbaast mij ook ten zeerste, want ik hoor bijna alleen maar horrorverhalen :joy:

En ik heb hem laten maken door Classic Gold, via Classic Ink & Mods/Dare2Wear.

1 like

Mooi! Ik blijf echt mega vochtbulten hebben bij die daith

Hee! Heeft iemand een leuk idee welke piercings hier mooi bij zouden passen? Heb links dus een conch, helix en twee gaatjes en rechts een lage helix en drie gaatjes! Ik vind het moeilijk… Vind de daith altijd heel erg mooi maar twee piercers hebben al gezegd dat die niet gaat passen bij mij… :frowning_face:

Ik denk zelf misschien aan een rook of tragus, maar weet dan ook niet in welk oor haha!

1 like

Een tragus in het oor waar je de conch hebt vind ik zelf altijd heel mooi!

1 like

Wil haar graag een nieuw sieraadje in mijn conch. Heb er nu gewoon het knopje in waarmee het gezet is. Heeft iemand een ringetje in haar conch? Heb je er veel last van?

Kheb een ringetje en een knopje opgetekend die denk ik wel leuk zijn!!

3 likes

Ja aan het begin deed het wel even pijn met slapen, maar da’s even wennen en nu heb ik er geen last meer van!

@Yzile thanks!! Alleen een daitg past dus helaas niet :pensive:

Nou, je kan ook een lage forward helix nemen… dat heb ik soort van. Dan zit die iets hoger maar komt beetje op het zelfde neer.

1 like

Een faux rook, anti-tragus, forward helix, outer conch vind ik ook erg tof. Nog zoveel opties :blush: