Piercingtopic

Ik ga er vanuit dat je nu in beide oren een 3e gaatje hebt. Zitten die nog in je oorlel of al in je kraakbeen? Dat zou wel het verschil in genezen kunnen verklaren.

2 likes

Oorlel nog. Het lijkt al iets rustiger te worden.

Ah echt zielig voor de kindjes ook :frowning: Doe vooraf je research i.p.v. achteraf. Sorry ik reageer zo omdat ik soms kleuters zie in mijn klas die met een kloppend oorlel, pijn en irritatie in de klas zitten. Piercen is zoveel beter. Er is een reden dat er professionele piercers zijn en je niet overal met een ali express plastic apparaat een bot oorbelletje doorheen kunt jassen. Hopelijk is het nu inmiddels wat beter?

7 likes

Nou, mijn research was mijn eigen ervaring met gaatjes laten schieten en het feit dat het voor een van m’n kinderen niet het eerste gaatje was. Bij hen gaat het prima, ze hebben nergens last van. Dus zielig valt wel mee hoor :blush::kissing_heart:
Die van mij gaan ook goed. Ja, die hadden misschien gepierced moeten worden ivm de dikte van mijn oorlel maar dat is iets waar ik zelf later achter kwam.

Maar dit is niet de reden dat het gepierced had moeten worden he, dikte van je oorlel hoeft echt helemaal niks uit te maken, alleen voor hoe lang het staafje is dat je er vervolgens in krijgt. Dus ik hoop dat het nu goed blijft gaan maar dan weet je voor een evt. volgende keer dat piercen altijd beter is!

6 likes

Tegenwoordig hebben de schietoorbellen een heel scherp puntje, je kunt ze ook niet eeuwig inhouden want de achterkant is echt te scherp. Dus het is wel al iets beter dan vroeger in dat opzicht

Bot in vergelijking met een naald en het maakt een heel ander type gaatje in je oor. Dus iets beter dan hoe beroerd het was misschien, maar nog steeds slecht en onverstandig.

4 likes

Ik heb een ringetje in mn daith gedaan met kleine steentjes erop, maar die schuift ook soms met die steentjes in mn gaatje en denk nu wat als ik zon steentje verlies in dat gat haha iemand dat weleens gehad? New fear unlocked in ieder geval.

Lang niet zo scherp als een “naald” die schuin afgesneden is en hol is vanbinnen.

Door deze discussie weet ik nu dat lobes ook gepiercet kunnen worden en dus een afspraak gemaakt om mijn muurvast dichtgegroeide lobes te laten piercen. Dank hiervoor!

2 likes

ik wil echt een wenkbrauwpiercing maar al mijn piercings genezen zo traag en ik weet niet of ik nog een keer met een genezende piercing in mn gezicht wil zitten :sob: ik heb sinds een tijdje ook een kat die me kopstoten geeft dus het is zo’n slecht idee maar ik wil het alsnog hahah

1 like

DOE HET

2 likes

ik moet meteen aan tequila denken als je zo in hoofdletters doe het zegt :sweat_smile:

Is dat zo’n satire-programma van vroeger? Er gaat vaag een belletje rinkelen!

Nee deze corona klassieker: https://www.youtube.com/watch?v=XR5xokI1QFU

4 likes

Ooooh natuurlijk, love haar

4 likes

Ik ga volgende week mee met mijn bestie om deze te laten zetten. Zijn eerste piercing! Heb er zo veel zin in voor hem!

Ik maak hem steeds wijs dat het amper pijn doet, want geen kraakbeen etc. Al heb ik geen idee of deze pijn doet 🫣

Heb jij hem al gezet?

2 likes

ik denk dat dat wel klopt want het is alleen huid toch? ik ben nog niet geweest, mijn piercings genezen vaak best traag en ik durf het nog niet aan met mijn overenthousiaste kat haha

1 like

Haha snap ik! In je gezicht wil je ook een wel beetje gracafull helen natuurlijk. Trauma’s naar de irritaties en bultjes bij mijn neuspiercing :sob:

Wil graag nog een neuspiercing, maar ik durf het gewoon niet door de heling.

2 likes

Ik heb ooit een wenkbrauwpiercing gehad en het deed absoluut geen pijn, mijn minst pijnlijke piercing ooit!

1 like