Lucky you, dat is helaas echt niet altijd zo haha
Maar @Zora leuk! Misschien valt het alleen maar mee en dan heb je daarna een mooie piercing. De pijn is maar kort
Lucky you, dat is helaas echt niet altijd zo haha
Maar @Zora leuk! Misschien valt het alleen maar mee en dan heb je daarna een mooie piercing. De pijn is maar kort
Ik heb het gedaan!! Vond het echt totaaaal niet pijnlijk. Ben er super blij mee
Mafkees
Haha ik vond mijn neus juist één van m’n pijnlijkste (op tepels na). Geniet ervan!
Moet wel zeggen dat ik een afspraak had om 2 oude tattoo’s te laten laseren dus ik was al aardig gemarteld in vergelijking daarmee was dit peanuts
Ik vind piercings laten zetten echt helemaal niet pijnlijk eigenlijk! Wel daarna dat ze gevoelig zijn maar het moment met de naald niet echt.
Iemand wel eens bij ask&embla besteld?
Omdat dat nieuwe gaatje dan te dicht op het uitgegroeide gaatje zit of omdat die piercer bang is dat elk oorlelgaatje bij jou gaat scheuren? Zeker in het eerste geval zou ik naar je piercer luisteren. Als die zegt dat iets niet kan of iets niet verstandig is, dan is dat niet zonder reden gezegd
Volgens mij kan dit met een oorlelcorrectie worden hersteld en als dat geheeld is kun je het opnieuw laten piercen
Ik heb al vrij lang (6 jaar ongeveer) een conch piercing, waar ik eigenlijk altijd een staafje in draag. Ik heb er nooit last van en het gaatje blijft ook open als ik hem eruit haal. Nu heb ik er een ringetje in gedaan dat vind ik echt heel mooi. Alleen met erop slapen gaat het toch een beetje pijn doen, omdat het geen ‘recht’ staafje is zeg maar. Overdag zit hij helemaal goed en geen last. Ik heb nu een soort titanium piercing gevonden in de vorm van een D, zodat er wel een recht staafje in zit maar de rest een ringetje is (oke vage uitleg sorry maar zal een foto plaatsen). Dus mijn vraag is heeft iemand deze ook en werkt het? Ik kan trouwens niet in een andere houding slapen (dus niet op mn oor) dat heb ik al geprobeerd! Het is deze piercing;
Oja en ik ben heel lui dus ik heb geen zin om elke avond ochtend hem uit en in te doen
Volgens mij lig je dan toch alsnog op de ronding? Mijn ruimtelijk inzicht is heel slecht maar het rechte staafje heb je door je oor dus die ronding komt nog steeds tegen je oor op je kussen
Is zo’n piercing kussentje dan niet een idee?
Mooi!! Ik heb toevallig ook een nieuw daith sieraad besteld, beetje hetzelfde idee maar hele andere stijl
Ask&embla!
Thanks! Ga ik ook eens even kijken dan
Hmm je hebt gelijk denk ik. Zo jammer bedankt iig!
@Uprooted oh dat is een goed idee, thanks!
Nieuwe ask&embla aanwinsten
En nieuwe ringen in mijn helix en oorlellen van alloverpiercings, niks bijzonders maar nu heb ik tenminste geen halfgare oorbelringetjes meer en is het meer 1 geheel. Plannen zijn nu nog rook vervangen door ring, tweede gaatje of stacked lobe rechts en later nog links (in daith oor) een flat bovenin
Heb een flat die maar een vochtbultje blijft geven, word er echt gek van, want nu kan ik hem maar niet downsizen