Ja heb ik hier dus met een helix van al 8 maanden oud. Zo frustrerend.
Mooi!
Mooie aanwinsten! En alles met dezelfde soort ringetjes staat ook goed
Ik heb ook wat nieuws in m’n oren:
Rechts
Nieuwe forward helix en derde gaatje. In het derde gaatje wil ik later hetzelfde bolletjes ringetje als in m’n linkeroor.
Links
Doordat ik nu op dit oor slaap, had ik veel irritatie van het sieraad in m’n conch. Daar zit nu een nu even een saai knopje met ‘diamantje’ in, maar ik zou eigenlijk dit wel weer willen of ooit iets vinden in een iets kleinere variant.
Ik wil eigenlijk nog veel meer piercings, maar ik kon die genezingsperiode er echt even niet bij gebruiken heb ik het heel lang uitgesteld. Tot nu toe gaat dit gelukkig heel erg goed! Op naar meer haha. Oh en in de eerste gaatjes draag ik vaak grote oorbellen, maar op de foto’s even niet.
Ik had een vraag Klopt de beginpost nog dat Blitzz in Groningen een goeie shop is? Ik zie op hun site niks over piercings staan namelijk en er zijn nogal wat piercing shops in de stad.
Die bestaat niet meer. Dat is Prevoo geworden, maar die raad ik niet per se aan. Ik zou naar De Gaatjesmakerij gaan! Een shop met een vrouwelijke eigenaar, iedereen is heel vriendelijk en kundig en ze hebben hoge kwaliteit sieraden. Ze zijn nu alleen wel aan het verbouwen, maar gaan waarschijnlijk ergens deze maand weer open. Op insta delen ze updates.
Idd absoluut naar de Gaatjesmakerij gaan!
haha die intropost is sowieso redelijk outdated want volgens mij raadt niemand queen of rings nog aan
Ik heb mijn eerste piercing laten zetten bij Dare2wear en wil een nieuwe (daith). Nu zat ik online te kijken en de sieraden zelf vind ik zo duur. Is vanaf 150 euro voor een sieraad normaal? Zo ja, dan ga ik gewoon weer bij dare2wear.
Ik vind het heel duur, maar als ik daar naar gouden sierraden kijk is het wel echt goud dus dan vind ik het niet heel gek. Volgens mij kun je zelf een sierraad aanleveren tegen een meerprijs, maar dat moeten ze dan eerst reinigen geloof ik
Ja, klopt dat wel! Maar een sieraad van niet goud vind ik ook goed, maar die hebben ze geloof ik niet
Goed dat je zegt van t sieraad meenemen! Ik zal ze mailen en vragen of dat mag.
De vorige keer dat ik daar was hadden ze ook allerlei verschillende soorten sieraden om te piercen, gewoon vanaf 20 eu.
Ik heb alleen maar een helix en gewoon (tweede) oorlelgaatjes laten piercen bij dare2wear, maar dat deden ze ook gewoon met een standaard piercing van chirurgisch staal of titanium denk ik? Dus iets van15-20 euro voor het sieraad
Je kan kiezen voor echt goud (vanaf 150 euro is absoluut niet gek voor een gouden ringetje, helemaal niet gezien de huidige goudkoers) of een titanium sieraad die je in een gouden kleur kan laten anodiseren. Dit is wel een iets andere tint dan echt goud, maar komt in de buurt en is minder prijzig, maar nog steeds veilig voor een verse piercing.
Ik heb nu iets meer dan een jaar geleden een tepelpiercing genomen en de laatste maanden jeukt hij best vaak. Er is geen bultje/vocht of iets, alleen jeuk. Iemand weleens gehad? Is het een kwestie van misschien het sieraad verwisselen? Het standaard staafje zit er nog in.
Weet iemand of dit kan? Ik wil misschien een neuspiercing laten zetten (in m’n andere neusvleugel zit er al 1), alleen heb ik precies op die plek een vetbultje zitten. Kan daar doorheen worden gepierced of is dat echt een no go?
Dit is een vraag voor je piercer
Wellicht is die plek niet eens de plek waardoor je gepiercet wordt.
Ik ben bang van wel, anders is ie niet symmetrisch met m’n andere neuspiercing haha. Maar ik ga binnenkort maar even ergens langs idd!
Nouja, daar verkijken mensen zich soms op! Wat voor jou symmetrisch lijkt is dat soms technisch gezien niet. Vandaar voorzichtige hoop
Ik heb vanmiddag een daith laten zetten. Deed even behoorlijk pijn, maar dat was zo kort dat het me eigenlijk alles meeviel. Ik vond mijn neusvleugel kutter.
Er zit nu nog een open ring in. Piercer gaf aan dat dat beter was voor de genezing, omdat ie dan minder kan draaien. En zo’n clicker ball vond ie niet fijn voor een verse piercing omdat het veel gepruts kan zijn om die te openen en sluiten. Vind het wel jammer, want vind de open ring niet zo mooi, maar mag over 4 maanden laten wisselen.
Foto in spoiler ivm bloed:
Ben vanochtend langs geweest maar helaas zit het vetbultje toch precies op de plek waar de piercing zou komen zo jammer. Eerst wilde ik een medusa maar die kan bij mij ook niet, dus nu weer iets anders bedenken