Piercingtopic

Dit verhaal ken ik niet maar wel het horror verhaal van iemand anders

TW- niet lezen als je nog een tepelpiercing wil zetten

Mijn zus is een keer achter een deur blijven haken. Weet niet hoe, maar ik denk dat ze door een half gesloten deur (naakt?) wilde glippen. Toen bleef ze dus met haar, toen enige, piercing haken en die is er volledig uitgerukt :sob::sob::sob:

Tepel doormidden gescheurd.

Inmiddels is dit jaren geleden en heeft dit haar niet ervan weerhouden in beide weer een de nemen. De tepel was goed geheeld denk ik haha.

Blijf zelf wel eens haken aan mijn African Net sponge of een kanten bh. De rilling die dan door mijn lichaam gaat, oef!!

1 like

Omg wat vreselijk

5 likes

Same! Echt helemaal nul problemen mee gehad. Heb ze er een paar jaar geleden uitgehaald, maar mis ze ook niet. Vond het wel fijn om bijvoorbeeld onnadenkend jezelf droog te raggen met een handdoek.

Wel denk ik weer na over een dubbele navelpiercing, had twee horizontale en die mis ik nog wel eens

2 likes

woow dit had ik mog nooit gezien, sick!!

Mis soms ook het droogboenen met een handdoek hahah

1 like

grapje plot twist zit nu te wachten

8 likes

Goedzo meid het leven is te kort voor geen risico’s

3 likes

Nooit problemen mee gehad. Ben wel 1 kwijt (niet omdat ik bleef haken ergens hoor) maar de ander zit er nog steeds in na al die jaren. Heb het daarvoor ook al eerder jarenlang gehad maar was het toen zat ineens haha maar heb ze toen paar jaar later weer genomen, deze zit er inmiddels al zeker weer 8 of 9 jaar in.

Hoe staat ie?

Mijn vriend was als een kind zo blij! Heel cute in de spiegel naar zichzelf lachen enzo 🩷

Hoop dat de heling bij jullie beide soepel verloopt!

2 likes

ah leuk, hoe vond hij het zetten? ik vind ‘makkelijke’ piercings eigenlijk vervelender dan pijnlijke? heb liever ff snel een naald door mijn kraakbeen dan zo langzaam door een ander stuk eigenlijk. het was wel prima te doen maar het leek zo lang te duren tot hij er weer uitkwam aan de andere kant hahah

ik vind het mooi staan!

2 likes

Hij was intens zenuwachtig haha trillen alles, achteraf was het zoals gedacht bijna pijnloos. Ben benieuwd of hij nu voor meer gaat!

3 likes

ik was vroeger trouwens echt QoR fan maar ik ben wel omgedraaid daarmee eigenlijk. vooral sinds ik naar een andere shop ga.

ik vond het bij QoR lopende bandwerk geworden + te druk (zelfs met afspraak nog een halfuur wachten) + veel nieuwe mensen die niet aardig waren dus toen heb ik een APP piercer gezocht. daar heb ik bijna 3 jaar geleden m’n neuspiercing gezet en nu dus m’n wenkbrauw en het verschil in het proces is gewoon zo groot. je krijgt veel meer informatie vooraf, ze besteden meer tijd aan schoonmaken, er is een privéruimte je moet gaan liggen met een gaasje etc. de piercer legde ook alles heel uitgebreid uit ook al zag hij dat ik al best veel piercings heb. bij QoR is het gewoon 34938 jaar wachten, naald erin, doei. vroeger vond ik het daar prima maar ik ben toch blij dat ik geswitcht ben.

3 likes

QoR heeft mijn neuspiercing ook echt niet goed gedaan toentertijd. Uiteindelijk er uit gehaald en aan andere kant nieuwe door iemand die ook veel meer de tijd nam, nazorg goed, bij twijfels kunnen appen etc. En nu dus een volledig geheelde neuspiercing ipv chronisch ontstoken.

N=1 maar toch

2 likes

En ik heb er jaren geleden een knetterscheve (hoe dan?!) conch laten zetten, met een te kort staafje. Had in mijn andere oor al een paar jaar een conch en voelde dat het niet goed zat, maar volgens QoR was er niets aan de hand. Ben maar ergens anders klant geworden. De ervaringen tot die tijd waren prima, maar dit is niet netjes opgelost en toen was ik er zat van.

1 like

Ik heb het idee dat mijn conch bij dare2wear ook scheef gezet is? Hij is in elk geval nu scheef; kan misschien ook gezakt zijn? Weet het niet zo goed haha i.i.g. ik heb ook een scheve conch

Oh ja same! Ik weet dat tepelpiercings überhaupt best wel een bitch kunnen zijn, maar die van mij is toen door QoR achteraf gezien ook echt slecht geplaatst. Ze hebben echt een veel te kort staafje gebruikt voor mijn ingetrokken tepel. Daarnaast ook heel veel gedoe gehad met mijn helix waar ze direct een ringetje in plaatste (was mijn eigen keus uiteraard, maar wel gek dat het kon).

Ik vond ze wel altijd heel vriendelijk met zetten en ze gingen ook altijd goed om met als ik weer eens niet lekker werd na het zetten. Maar ik vond het de laatste keer zo’n lopende band werk. Oh en ik vond ze ook een beetje stom doen toen ik een afspraak had om alles er uit te halen. Alsof ze daar niet echt op zaten te wachten ofzo. Maarja, ik kon ze er niet echt zelf uithalen helaas.

Ik heb overigens alles eruit laten halen zo’n twee jaar geleden toen ik solliciteerde voor stewardess. En nu zijn de uniformvoorschriften vrij recent veranderd en mag je ineens piercings 🥹 dus ik wil weer een deel terug denk ik. Maar alles is uiteraard dichtgegroeid en ik heb m’n mooie piercings ook niet meer. Maar wel echt zin in haha.

Dus als iemand nog een goede piercer weet in de omgeving van Haarlem; let me know!

2 likes

Same here, mijn conch deed het eerst helemaal prima, nog nooit zo vlot genezen… tot ‘ie na 2 jaar ofzo ineens begon op te spelen en ik nu al anderhalf jaar ofzo met bultjes rondloop. Zowel voor als achter inderdaad. Soms worden ze weer wat kleiner maar gaan nooit helemaal weg. Er zit ook gewoon vocht in, maar het duurt lang voor het weg is en blijft.
Heb al gedacht om er een ringetje in te doen, maar dan vrees ik voor nog meer frictie en dus nog meer bultjes. Mijn tragus had het ook en die is ineens gestopt met vervelend doen en nooit meer last mee gehad. Duurde ook lang en door die bultjes zit ‘ie naar mijn idee wat scheef. Mijn conch lijkt voorlopig nog recht gelukkig.
Helaas geen advies maar begrip, ik ploeter ook verder :sweat_smile:

Ik heb laatst bij Naald & Inkt (op haarlem station) een septum laten zetten en dat is allemaal zeer goed gegaan en was een vriendelijke piercer. Vind het gewoon jammer dat ik geen andere piercings meer wil :sob:

4 likes

dat heb ik ook wel 7 keer gedacht hahaha

1 like

Ik wil nu eigenlijk ook wel een neuspiercing, vind het echt mooi (nooit gedacht dat ik dat echt zou willen want ik haat dingen door je huid krijgen), wel gewoon een klein knopje.
Maar ik ga in juni naar de Azoren en dan veel zwemmen (ook met warmwaterbaden), dus kan ik dan beter daarna zo’n piercing nemen? Ben wel bang voor de genezing door alles wat ik erover lees, en als ik hem nu zou zetten dan is hij ws nog niet genezen. Alleen geen zin zo lang te moeten wachten haha, maarja weet het antwoord zelf denk ik al

1 like

Ik zou dat met een neuspiercing rustig doen eigenlijk. Je hebt nog 3/4 maanden

2 likes