Piercingtopic

3 maanden is echt voldoende!

1 like

en @Eileen @Luzarl oh nou dan ga ik het wel doen denk ik, spannend! Dankjulliewel :blush:

2 likes

Leuk! Veel plezier. Ik heb ook een neuspiercing en vind m zo leuk

2 likes

vgm is de richtlijn 6 weken niet zwemmen toch? zou zelf wel langer wachten maar 3 maanden zou ik wel aandurven, zoals iedereen al zegt

1 like

Ben net mijn lobe piercing verloren in de douche, had net een korter staafje in gedaan en blijkbaar niet vast genoeg geschroefd. Hoe lang is dit kortere staafje, moet hem nu namelijk online bestellen en heb geen idee.
Piercer is te ver weg om even heen te rijden helaas

1 like

Dan bel je je piercer om het uit te leggen en te vragen welke lengte/dikte je had?

3 likes

Toen ik voor het eerst mn daith wilde wisselen kreeg ik er geen 16G ringetje in. Toen ben ik naar 20G gegaan voor de zekerheid. Heel lang gedragen maar vond het niet genoeg opvallen. Toen een 18G erin gedaan, wat gelukkig paste. Maar tijdens die zoektocht wel erachter gekomen dat eigenlijk alle leuke piercings 16G zijn. Dus nu na 2 maanden ofzo tóch weer die 16G geprobeerd en na veel sjorren gelukt!!!

Lang verhaal kort: ik ben blij.

3 likes

Foto!

1 like

Ik heb nu iets van 8 jaar denk ik een helix, en het heeft denk ik 5 jaar geduurd voordat 'ie echt stabiel en altijd helemaal rustig was :grimacing: morgen moet 'ie er tijdelijk uit. Ik heb 'm er nog nooit zelf uitgehaald (het is een simpel ringetje), dus ik denk dat ik het vanavond alvast wil doen zodat ik er morgen geen stress over heb. Ik ga het er morgen sowieso niet zelf in krijgen dus ik kan 'm er dan pas woensdag HOPELIJK met hulp van m’n vriend weer inkrijgen. Dat groeit toch niet dicht in zo’n korte tijd als 'ie nu al een paar jaar gewoon rustig is toch?? zou het slim zijn er een reguliere oorbel doorheen te prikken morgen als dat wel lukt?

Als je m al 8 jaar hebt is het gaatje echt wel voldoende open. Ik kreeg m toen ie er een jaar in zat ook makkelijk na 2 dagen pauze terug in.

2 likes

Heeft iemand DE gouden tip voor slapen met een nieuwe piercing? Ik slaap altijd op mn buik en met mn hoofd opzij maar dat kan nu dus niet. Bij al mn vorige piercings heb ik echt weken zo slecht geslapen omdat ik op mn rug probeerde, en ik wil dat niet meer :sob: ik heb al geprobeerd op zo een piercingkussen met een gat erin en een haarklip maar dat wordt hem niet. Ik wil gewoon kunnen slapen op mn buik maar ook niet dat mn piercing scheef gaat! Ik draai dus ook veel in mn slaap.

Ik weet niet wat voor piercingkussen je al geprobeerd hebt en waarom dat niet chill was, maar ik vind het anti-decubitus oorkussen van OrtoPrime wel echt de dikke tip. Die is niet overdreven dik of hard. Misschien heb je er wat aan

2 likes

Ik wil echt heel graag een neuspiercing maar ik vind een stud zo lelijk (bij mezelf) en overal lees ik dat je pas na 3 maanden mag wisselen naar een ringetje. Zit helemaal zo’n dun gouden ringetje te romantiseren maar moet dus eerst die stud zien te gaan verdragen.

En doet het pijn? Ik heb meerdere oorpiercings, tepelpiercings gehad, tattoo’s en bevalling overleefd dus denk dat ik het wel aankan maar voor m’n gevoel is m’n neusvleugel zo dik ofzo? :joy:

1 like

ik vind 3 maanden best snel haha ik wisselde pas toen hij volledig genezen was na een jaar ofzo. knopje vond ik ook niet leuk maar moest nou eenmaal. en pijn is subjectief maar het was mijn minst pijnlijke piercing.

3 likes

Oeh dankje! Kussens zijn idd vaak te dik en dan krijg ik last van mn nek. Ik ga checken, dankje!

1 like

Ik vond de pijn afschuwelijk

1 like

Oh dan moet ik even informeren want een jaar vind ik echt veel te lang haha!

@Luzarl hahaha klinkt top :sob::sob:

1 like

Wel gewoon doen hoor ik heb hem al jaren en ook een septum en nooit spijt gehad. Ga dit weekend een wenkbrauwpiercing doen wss en ook helemaal zin in 🩷

5 likes

oh leuk dan hebben we een beetje dezelfde setup! ik heb ook neusvleugel, septum en wenkbrauw

1 like

Deed bij mij echt 0 pijn. En hij werd meteen met een ringetje gezet, echt geen moment last van gehad en perfect genezen, maar dat is inderdaad niet hoe het eigenlijk “hoort”. Makkelijkste piercing die ik persoonlijk heb gezet.
Maar het kan bij een ander natuurlijk net weer anders gaan.

1 like