Piercingtopic

vraag het voor de zekerheid aan je piercer, maar volgens mij kan dat echt wel hoor.

1 like

3 maanden is echt voldoende!

1 like

en @Eileen @Luzarl oh nou dan ga ik het wel doen denk ik, spannend! Dankjulliewel :blush:

2 likes

Leuk! Veel plezier. Ik heb ook een neuspiercing en vind m zo leuk

2 likes

vgm is de richtlijn 6 weken niet zwemmen toch? zou zelf wel langer wachten maar 3 maanden zou ik wel aandurven, zoals iedereen al zegt

1 like

Ben net mijn lobe piercing verloren in de douche, had net een korter staafje in gedaan en blijkbaar niet vast genoeg geschroefd. Hoe lang is dit kortere staafje, moet hem nu namelijk online bestellen en heb geen idee.
Piercer is te ver weg om even heen te rijden helaas

Dan bel je je piercer om het uit te leggen en te vragen welke lengte/dikte je had?

3 likes

Toen ik voor het eerst mn daith wilde wisselen kreeg ik er geen 16G ringetje in. Toen ben ik naar 20G gegaan voor de zekerheid. Heel lang gedragen maar vond het niet genoeg opvallen. Toen een 18G erin gedaan, wat gelukkig paste. Maar tijdens die zoektocht wel erachter gekomen dat eigenlijk alle leuke piercings 16G zijn. Dus nu na 2 maanden ofzo tóch weer die 16G geprobeerd en na veel sjorren gelukt!!!

Lang verhaal kort: ik ben blij.

2 likes