Piercingtopic

Oh wat heerlijk! Heb al een poos een korter staafje maar dat heeft helaas niet geholpen.

1 like

Ja mijn ene tepelpiercing was echt DRAMA, maar de ander is zonder enig probleem genezen en heb ik echt nooit gedoe mee. Zit er nu een dikke 2 jaar in. Wel jammer dat het nu niet symmetrisch is zoals ik wel voor ogen had, maar het is niet anders.

1 like

Mijn tepelpiercings zijn na 5 en 6 jaar ook nog steeds gezeik, scheef gegroeid, ontstoken blablabla. Maar ik hou ze zo lang mogelijk hah

2 likes

Sluit de piercing bij jou aan op je tepel? Ik twijfel of die van mij af en toe blijft rommelen omdat het staafje nét te lang is en daardoor dus veel kan bewegen

1 like

Ja eigenlijk wel, past precies

1 like

Dan ga ik binnenkort toch weer even langs de shop

1 like

Omg ik heb mijn tepelpiercings in maart 1 jaar en had gehoopt dat het tegen die tijd dan echt wel beter zou zijn. Maar als ik dit zo lees hoef ik dat voorlopig niet te verwachten dus. Het gaat meestal een paar weken goed en dan beginnen ze om en om weer te jeuken en korstjes/pus te hebben.

@Banananana heb jij ze extra schoon gemaakt of gesprayd met iets? Of alleen water erop?

1 like

Ik heb er aan beide kanten een en denk erover om nog een septum erbij te laten zetten! Maar geneest die wel snel?

mijn piercings genezen altijd vrij traag maar ik denk dat mijn septum met een maand of 5 wel klaar was (is ook geen kraakbeen)! sowieso weinig last van gehad, je moet alleen aan het begin opletten dat je er niet achter blijft haken met uitkleden

2 likes

Mehh dit weerhoudt me dan wel echt van een tepelpiercing. :sob:

Ik dacht, het gaat goed met m’n helix nu 10 maanden verder. Ik doe dat achterlijke donut kussentje weer eens weg. Binnen 3 dagen weer een vocht bultje :persevere:

Hier wel een positief verhaal over tepelpiercings: was goed genezen met een klein jaar en ook geen bultjes of irritatie meer gehad sindsdien.
Ik vond het genezingsproces niet de makkelijkste, maar ik ben wel echt het meest trots en blij met deze piercings.

1 like

Septumpiercing is een van de minst pijnlijke en meest makkelijke piercings die je kunt nemen. Mits gepiercet door de sweet spot.

3 likes

Ik vind een septum echt mega aan te raden haha, deed nauwelijks pijn en het genezingsproces was super soepel. Scheelt ook dat je meestal niet op je neus slaapt ofzo haha. Laat 'm alleen misschien niet in het hooikoorts seizoen zetten :smiling_face_with_tear:

2 likes

@Radio @Kurisu Jullie hebben mij de doorslag gegeven om het te doen. Wil het al zo lang. Volgende week een afspraak, voor mijn verjaardag :partying_face:

8 likes

Ik heb juist hele positieve ervaring met mijn tepelpiercing. Heb hem nu 3 jaar en op wat gevoeligheid in de eerste twee weken na, eigenlijk nooit ergens last van gehad. Ondanks het spelen van een contactsport ook.

5 likes

Mijn neuspiercing gaat na deze eerste week nog steeds bijzonder steady. Er komt geen tot echt nauwelijks troep uit, geen vochtbultjes, geen irritatie. En dat na mijn eerste terror ervaring!

Ik denk dat het belangrijkste waardoor het veel beter gaat nu dan de vorige keer is: geen nikkel in sieraad, het goed droogmaken na het schoonmaken want vochtig = broeiplek voor bacteriën, and dont overdo it.

1 like

Mijn septum zit erin, jeej! Super blij mee. Viel inderdaad ontzettend mee qua pijn. En stond ook binnen een paar minuten weer buiten, heel gemakkelijk allemaal.

De jongen voor mij viel flauw bij een tongpiercing. Zo sneu! Toen had ik dus heel even zoiets van: shit, misschien heb ik dit onderschat. Maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. En iedereen was zo lief voor hem in de shop, dat geeft dan toch weer rust en vertrouwen.

Heb 'm gezet bij Tattoo Garden, in Den Haag door Sofia

3 likes

Nice! Tattoo Garden is heel fijn, kom er tijd voor mijn tatoo’s en piercings. Aanrader!

2 likes

Ik ben echt drie piercings kwijtgeraakt (rip) over de afgelopen paar maanden, dus moet even op zoek naar nieuw sieraden. Is een van jullie bekend met (web)shops die ethisch beetje verantwoord zijn qua waar ze hun metalen vandaan halen? Kon dat bij de shops di ein de beginpost staan zo even niet terugvinden!

3 likes

Ik wil heel graag weer een neusvleugel piercing, naast mijn septum. Heb die tot een paar maanden geleden gehad, maar zelf verneukt door te blijven duwen met een ringetje ipv gewoon door een professional te laten doen. Daarna altijd gevoelig geweest en zelfs zo’n lelijke pukkel erop gekregen. Nu vier maanden geleden eruit gehaald en ik wil hem graag weer opnieuw zetten. Ben nu in Nieuw-Zeeland, maar ben ook aan het hiken.

Zal ik wachten tot na de hike (over een aantal maanden) of gewoon yolo zetten in de eerste beste grote stad? Wil zooo graag.

2 likes